Имам следния проблем вчера мях при  майстора  да ми смени моторчето за ниските обороти и ми махна инжекциона че неможа да развие единия  болт както и да е .И после ми премести плочката на газта пот инжекциона и сега неми бачка на газ недаржи ниските обороти .Мисалта ми е дали може да се настрои така или трябва полочката да е над  капата на инжекциона за да стане
							
						
					Реклама
				
					Collapse
				
			
		
	Съобщение
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
FIAT BRAVO 1.4 12v
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Е как сигурно "дросла" е нещо като автоматичен смукачfiat-zastava написа:Как плочката ще е под дросела бе колеги?Така няма да работи въобще.
 А самата плочка е закачено под него / представи си двукамерен карборатор/Е вярно че самия дросел е по надолу. Ама който не разбира като нищо ще помисли клапата на автоматичния смукач за дросел.
							
						Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Плочката не може да е под дросела . На 1,4 си е чиста моно-инжекция и няма автоматични смукачи . За вдигане на оборотите самия стъпков мотор побутва дроселната клапа. Плочката трябва да си е над дросела и съответно под дюзата. Даже на 1,4 се слагаха някакви подложки да повдигат дюзата нагоре за да може да минава повече въздух, понеже между плочката и дюзата остава малко място и не влиза достатъчно въздух и разхода е по висок.не подценявайте италианските коли
Tipo 1.6 (149.C2.046)
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?p=146681Снимка не мога да открия ,но идеята на плочката е описана в темата по-горе.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
 
Реклама
				
					Collapse
				
			
		
	

Коментар