Рейката.С Хоризона съм с коефициент много малко над 1.В момента е с 2.3мм дюзи и 2.1 бара диф. налягане.Може да си пограя още с размера, за да видя разлика дали има.Чак след това бих намалил диф. налягане.
Търся някой с ТАП и букса към него за байпас(авариен режим) и МЕТАН , за да видя аджеба заслужава ли си парите, защото вече на сладки приказки НЕ вярвам
Ами да ти кажа мойта е с аванспроцесор AEB ,на 15 градуса е настроен мисля ,с обикновенна метанова пробвал съм всякакви настройки и на винта на изпарителя и на крана на маркуча но колата е много далеч от ускорението при вървене на бензин ,така че или не помага много или тез приказки че с аванс процесор вървяла като на бензин са ала бала.Разхода също не бих казал че е кой знае колко малък ,около 4,2 кг извън града и 7 градско.
Доуточнявам, че ме интересува за инжекцион, на плочка имам тестер на 200метра от мен, но не ме устройва, но все пак мерси за споделеното.
Е ся да минавам на инжекцион ли? Майтапче. Да споделя,че с аванса изминавам 10% повече разстояние.Въпреки,че съм с плочка.Има си предимства.След монтажа на аванса не съм пипал други настройки.Да взема да повъртя малко ме гложди.Вземе да падне под 4кг на 100км комбито.
FIAT BRAVO 1.6
FIAT COUPE 1.8-POWER OF LOVE-EX
LANCIA LYBRA 1.8 SW-NOW
Аз съм се спрял ве, от 1 седмица не съм закачал лаптопа.Чакам само да свърши метана и да заредя пак за 17лв, ама вече 125км градско и ръчка и няма край, няма край
Аз съм се спрял ве, от 1 седмица не съм закачал лаптопа.Чакам само да свърши метана и да заредя пак за 17лв, ама вече 125км градско и ръчка и няма край, няма край
Е това направо си е постижение Аре чакаме статистика за разхода
Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Полза от аванс процесор на метан има и то голяма /НО ЗАВИСИ КАКВО ОЧАКВАШ ДЕ/ като на бензин няма да стане но малко по пъргава да ,и разхода малко ще свали.За обикновена газ на този мотор файдата е почти 0 като се има в предвид ,че компа хитачи винаги дава максималното възможно предварение и при детонации връща на три стъпки по 2 градуса .Но аз говоря за процесор -динамична промяна на аванса в зависимост от обороти тпс и датчик на изпускателния вал.Единствения който отговаря на това условие е АЕБ 510 N12. Всички други са едни фалшификати дето само статично променят сигнала от датчика на маховика с определени градуси.Пък тя статичната промяна и сам мога да си я направя като сложа още един датчик на маховика,даже и място има достатъчно.Така че или си вземи свестен процесор или не се занимавай с глупости.
Ами да ти кажа мойта е с аванспроцесор AEB ,на 15 градуса е настроен мисля ,с обикновенна метанова пробвал съм всякакви настройки и на винта на изпарителя и на крана на маркуча но колата е много далеч от ускорението при вървене на бензин ,така че или не помага много или тез приказки че с аванс процесор вървяла като на бензин са ала бала.Разхода също не бих казал че е кой знае колко малък ,около 4,2 кг извън града и 7 градско.
много голямо предварение си подал ,на едната кола ми е на 6 градуса ,на другата е на 12 градуса ,това е постигнато след много експерименти за гореж и вървеж, автоматика дава 5.6-6.0 кила в града лятото ,другата предимно на дълго я карам ,ама повече от 3.7 кила на дълго не прави (скорост около 100 км/ч)
Колега Dan4o не знам как си настройвал ама 5,5-6 кила на автоматик градско не знам как да кажа ,това се равнява на под 10/100 бензин .А 3,7 кг с аоколо 6/100 бензин ,ако си скопил доста уредбата и караш икономично може и толкова да ти дава.
Малко инфо за разхода да дам - 1.8 131к.с.:Извънградско - 130, населени места 60 - 5.3кг/100Извънградско - 100, населени места 60 - 4.73кг/100 Само градско - само "ръчкане", къси дистанции - 7.91кг/100, тука съм адски доволен, защото това ми е наполовина от дизела, сега ще я засичам с нормално каране.Давам го в килограми метан, че в различните градове, цените са различни.
Коментар