Моля Ви се, техник съм , всичко е запоявано.Ще я логна и във ФЕС после.@МЕМО - викаш да се доверя на калкулатора на БСМ ?-------Един страничен въпрос, откъде да взема сигнал за оборотите, понеже от бобината не ги отчита коректно и се налага да ползвам опцията виртуални рпм.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
На някой обяснява ли му се настройка на метанов инжекцион ?
Collapse
Заключена тема
X
X
-
u_bo
за мен на ПХ графиката не трябва да изглежда така.на бензин е по-добре, но пак не е както трябва.не виждате ли, че оборотите не мърдат - явно е!от къде тогава е това играене на сместа?всичко което сте писали за фронтовете на ламбдата и тнт е вярно ако има преходни състояния на ДВГ,ако натискаш газта, после отпускаш; .. ако ускориш и после задържиш постоянна скорост ..а на този ПХ такава графика показва проблеми.повтарям - на бензин е леко по-добра, но пак не е както трябва.п.с. логни я ламбдата на газ и бензин през ФЕС-а , ако качиш и времената на инжекторите според ФЕС-а заедно с ламбдата също ще помогне.
Коментар
-
@u_bo - в Петък ще сложа работеща сонда.@МЕМО - сложих 2мм щуцери, налягането го вдигнах до макса 2.5 бара газовото време падна на 6.50мсОт 1.8 бара до 2.5 падна от 7.5 до 6.5Къде е тогава шибания проблем ? Давам на Тамоната, че съм с неработеща ламбда - все тая.Рейката е Валтек Type 30 3 Ohm
p.s. четох нейде че маркучите от рейката до колектора не трябва да са повече от 20см, следователно ги скъсих от 23 на 20см всичките.
F9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
Е сега младежо потърси инструкция за монтаж на ламбда сонда, има дори в данлоуд секцията на форума и си провери грешкатаemzo написа:Моля Ви се, техник съм , всичко е запоявано..Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Колега позволи ми да не се съглася с по-голямата част от поста ти.1. На бензин графиката е много зле и показва много мудна ламбда сонда което се дължи на това че оборотите са над 1000 ,тоест студен двигател с обогатяване на сместа и недостатъчно загряла ламбда-сонда.2.Идеалната графика за ламбдасонда няма връзка с никакви предходни режими и във всички работни режими на двг трябва да изглежда така -прието е да се смята ,че колкото по големи са амплитудите на сигнала и колкото по стръмни фронтовете ,толкова по добре работи ламбда сондата.3.Ламбда сондата се проверява най добре с осцилоскоп точно защото той мери амплитуда и честота на сигнала. Постоянно напрежение от ламбдасондата може да бъде видяно само с чувствителен стрелкови мултицет и то не защото наистина е такова а защото той усреднява стойностите.u_bo написа:за мен на ПХ графиката не трябва да изглежда така.на бензин е по-добре, но пак не е както трябва.не виждате ли, че оборотите не мърдат - явно е!от къде тогава е това играене на сместа?всичко което сте писали за фронтовете на ламбдата и тнт е вярно ако има преходни състояния на ДВГ,ако натискаш газта, после отпускаш; .. ако ускориш и после задържиш постоянна скорост ..а на този ПХ такава графика показва проблеми.повтарям - на бензин е леко по-добра, но пак не е както трябва.п.с. логни я ламбдата на газ и бензин през ФЕС-а , ако качиш и времената на инжекторите според ФЕС-а заедно с лабдата също ще помогне.
Коментар
-
Маркучите ако може 10 санта още по добре.С друга рейка времената ще са съвсем други защото рейките имат и още една характеристика-дебит.Тамоната изобщо не я интересува ламбдасондата ти и дали и даваш да я визуализира или не ,тя се съобразява единствено с бензиновите времена които се изработват от бензиновия комп с дейното участие на ламбдасондата,така че никога не можеш да елиминираш показанията и.Сложи 2.2 дюзи и приключи с тях, времената ще паднат още малко и наместваш вече само за разход и вървене.Проблемът ти не е в тамоната а в смотаната рейка ,защо си мислиш има висок клас инжекциони и нисък ,ами защото разликата е във възможността за прецизни настройки,ама хората не са маниаци като тебе и мене.Купил си нисък клас инжекцион ,толкова време вече се занимаваш ,мисля че си постигнал максимума за конфигурацията.Не се занимавай повече с глупости донастройвай леко за разход и вървене и само карай,след месец два виж я пак донастрой ако се налага и я приключвай таз тема ,че вече зе повече и от майсторите да знаеш :Demzo написа:@u_bo - в Петък ще сложа работеща сонда.@МЕМО - сложих 2мм щуцери, налягането го вдигнах до макса 2.5 бара газовото време падна на 6.50мсОт 1.8 бара до 2.5 падна от 7.5 до 6.5Къде е тогава шибания проблем ? Давам на Тамоната, че съм с неработеща ламбда - все тая.Рейката е Валтек Type 30 3 Ohm
p.s. четох нейде че маркучите от рейката до колектора не трябва да са повече от 20см, следователно ги скъсих от 23 на 20см всичките.
Коментар
-
Ок ,както виждаш рейката си работи напълно нормално ,просто твоите изисквания са завишени и след като се познаваш можеше да се отпуснеш още малко с парите.Свястните рейки започват от 170 нагоре ,за таз колко даде 80-90. В продава има обява за HORIZON -120лв.emzo написа:точно тази рейка ми беше горещо препоръчана......
Коментар
-
u_bo
сега чак видях - това са глупости - ламбдата при тази температура въобще не работи.не подвеждай друг път така
emzo написа:Лилавото е ламбдата, ей сегичка ще я пусна на бензин.----------Ето и на бензин:
Коментар
-
По въпроса на колегата emzo , ако нямаш проблеми във високи обороти и натоварвания нищо повече не пипай и никаква рейка не купувай.Стремежа за постигане на минимално газово време на ниски е свързан единствено с добрата работа на високи обороти,защото колкото по големи времена имаме на ниски обороти толкова са по големи и на високи а когато минат 20 мс вече не могат да бъдат отработени от бавни газови рейки/дюзите остават постоянно отворени/ което не е толкова голям проблем защото хем на ниски е икономична ,хем кат натиснеш върви,проблема е в прехода между нормално работещи и постоянно отворени дюзи който се изразява в прекъсване/придърпване при преминаване през определени обороти с пълна газ ,най често в диапазона от 4500 до 5000оборота.Ако всички изброени до тук проблеми съществуват при теб ти трябва по бърза рейка.Предложих ти хоризонт защото скоро гледах обява за хубави пари в нашия форум.Що се отнася до графиката с времената ,нейната форма няма никакво значение и може да си прави каквито си иска чупки ,всяка кола е различна ,тя такава е и целта ,да си я настроиш както ти харесва и няма как винаги да е права линия.По въпроса за липса на контрол върху сместа при ниски обороти- /неравномерни обороти/ с големи отвори -2,4 това си е проблем на всички евтини рейки,че и на доста от скъпите.
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар