Въпрос за едно месингово винтче на изпарителя:Изпарителят е Logaz електрически. Поставен е във вертикално положение и отгоре отпред (поне за мен е отпред) има едно малко месингово винтче. Намира се горе-долу над винта за реглаж на празния ход. Може да се върти само с отверка.Въпросът ми е: за какво служи.Когато го пипам се менят оборотите (говоря за празен ход) и е много чувствително.
							
						
					Реклама
				
					Collapse
				
			
		
	Съобщение
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Въпрос за едно месингово винтче на изпарителя
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Най-грубо казано винта регулира поток от газ , който не се влияе и не минава през газовата мембрана , ползва се , за да може да се захранват и по-слаби и по-мощни двигатели.Газови уредби , монтаж , диагностика , ремонти на бензинови двигатели , ауспуси...
София , Горубляне ,ул. Самоковско Шосе 1 (срещу ОМВ на автоборсите) 978-20-82 973-67-24 0877-27-20-21
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
С две думи - да не се пипа.Ама аз малко си поиграх за да видя за какво служи. И сега има ли универсално решение за него (от рода на завий го до края)?The_Machine написа:Най-грубо казано винта регулира поток от газ , който не се влияе и не минава през газовата мембрана , ползва се , за да може да се захранват и по-слаби и по-мощни двигатели.Tipo 1.6 [149C2046]
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
И какво стана след като го зави до край??? Колко ти падна разхода на градско??? А вървежа как е??? После как регулира оборотите на празен ход? На БРЦ изпарителя има едно допълнитело винтче за фина настройка, но то регулира съвсем малко...Forsaken написа:Ами това е един от вариантите - аз така направих и нямам проблеми. До скоро бях на 11/100 градско!FIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Ами как да ги регулирам - ония тиквеници от сервиза ми я регулираха и след това скочи на 14-15 градско! И това месингово болтче не го бяха развили! Ето колко разбират! Ама така и не разбрах за какво е това чудо! Хем бях днес на друг майстор - този път уцелих на човек, хем забравих да питам! Аи така е... отпуска!brat_John написа:И какво стана след като го зави до край??? Колко ти падна разхода на градско??? А вървежа как е??? После как регулира оборотите на празен ход? На БРЦ изпарителя има едно допълнитело винтче за фина настройка, но то регулира съвсем малко...Forsaken написа:Ами това е един от вариантите - аз така направих и нямам проблеми. До скоро бях на 11/100 градско!Fiat Tipo 1,6 ie; '93; engine 159А3048; clima.
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Оххх явно никой по наясно няма да се обади, а аз нещо почнах да се дразня като слушам всякакви предположения... та така... без да съм спупер спец, знам със сигурност че 99% от изпарителите имат две врътки (няма значение коя се върти на ръка коя с шестограм).Едната е за оборотите на празен ход, която напрактика представлява регулируем байпас на мембраната, т.е. това е постоянен поток гас който не се регулира от мембраната.Втората врътка натяга пружината която натиска мембраната т.е. регулира колко да е натегната мембраната - това пък напрактикарегулира за какъв вакуум от двигателя колко гас да пуска испарителя (т.е. ъгъла на правата която определя пускането на гас ако едното рамо на графиката е вакума а другото количеството гас). Тази втората врътка напрактика дублира функцията на кранчето на тройника!Аз съм с БРЦ изпарител и празния ход ми се върти на ръка а пружината се натяга с шестограм 4мм.Та значи аз сам си регулирам газовата ето така:Завивам шестограма до край а тройника го оставям на средно положение и развивам врътката на празните обороти толкова че след като запаля колата да не гасне. На студено запален двигател почвам да я завивам докато получа леко нестабилни обороти, така след като загрее двигателя оборотите ще се стабилизират. После започвам да завивам тройника докато усетя леко падане на мощноста при каране и го оставям така.При тази настройка обаче колата ми на ниски обороти с малко газ се чудеше, това е защото мембраната не отваря веднага при съвсем леко повишаване на вакума (съвсем леко подаване на гас) затова развих шестограма на половин оборот и всичко се оправи. Т.е. ако при вас не се наблюдава този ефект няма нужда да го правите... Ако при вас при натегната до край пружина и развит докрай тройник колата с много спъната можете да развиете пружината пак до момента в който колата се чувства да върви малко по малко от бензина.Така настоена моята Брава ми дава 7.7/11.5 извънградско/градско като вървежа е почти колкото на бензин.Имам "емулатор" само на дюзите, на ламбдата нямам, затова при мен инжекциона ми светва на моменти когато съм над 2500 оборота и подам рязко гас, т.е. сместа обеднява и ЕКУто вижда че не може да я обогати... иначе при нормално каране не ми свети...Надявам се с това да съм помогнал на някои да му се изясни значението на врътките на изпарителя.П.С. Мой приятел ми каза че някои Ловато изпарители няма регулиране на натегнатостта на мембраната а само на празния ход (байпаса). Така че ако имате само една врътка то задължително е на празните обороти.Brava 1.6 16v
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Не се впрягай, нали за това е форума да си помагаме, то ако знаехме щеше ли да го има??? Единствено колегата The Mashine поназнайва повечко тъй като работи(ше) в такъв сервиз, но може би не е чел темата.t_i_t_o написа:Оххх явно никой по наясно няма да се обади, а аз нещо почнах да се дразня като слушам всякакви предположения... та така... без да съм спупер спец, знам със сигурност че 99% от изпарителите имат две врътки (няма значение коя се върти на ръка коя с шестограм)FIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Само ми се струва си объркал двата винта - байпаса е този със шестограма , а натегнатостта на мембраната се регулира от винта , въртящ се на ръка, някои изпарители нямат байпас , но задължително имат натягане на мембраната с пружинаt_i_t_o написа:...
П.С. още си работя в сервиза...
							
						Газови уредби , монтаж , диагностика , ремонти на бензинови двигатели , ауспуси...
София , Горубляне ,ул. Самоковско Шосе 1 (срещу ОМВ на автоборсите) 978-20-82 973-67-24 0877-27-20-21
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Със сигурност на моя са както съм писал, ако някои не вярва може да го види... още повече че този на ръка съм го развивал до край и се визда че не опира в пружина а завършва на конус - 100%-во кранче (байпас), иначе изпарителя ми е втора ръка със сменени мембрани... може да е някакав много стар модел... балиго...
							
						Brava 1.6 16v
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
а някой може ли да ми обясни ей това малкото шестограмче на моя за какво е? интересното е, че като го развия не натиска нищо, няма пружина нито нищо, все едно е пробка. до него е винта за празния ход. изпарителя е брц. благодаря предварително за отговоритеhttp://snimka.bg/profile.php?edit_ph...oto_id=1071450 тук съм го махнал и няма никой вътре http://snimka.bg/profile.php?edit_ph...o_id=1071454а тук е самия шестограмен винт http://snimka.bg/profile.php?edit_ph...oto_id=1071457Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Така като гледам изпарителят ти е електровакуумен BRC т.е. като моя (или греша). Ще ти кажа какво ми обясниха в сервза, където ми я монтираха:- големият винт, който се върти на ръка служел да се гласят фино оборотите на празех ход. Аз като Тома неверни веднага пробвах да го развъртя - съответно ефекта беше никакъв или поне аз не усетих да се променят оборотите на празен ход. Тогава пича, който ми я монтира ми обясни, че най-напред се гласят грубо от винтчето с шестограма и след това фино от другото. Тъй като при мен изпарителеят се намира зад акумулатора и доста терсене да се рови по него не съм правил проби с другото винтче, а пък и на принципа спи ли куче не го буди, че започва да лае и хапе за сега нещата са така, както са ги регулирали в сервиза. Може би колегата The Machine все пак трябва да си каже компетентното мнение....pakumba написа:а някой може ли да ми обясни ей това малкото шестограмче на моя за какво е? интересното е, че като го развия не натиска нищо, няма пружина нито нищо, все едно е пробка. до него е винта за празния ход. изпарителя е брц. благодаря предварително за отговоритеhttp://snimka.bg/profile.php?edit_ph...oto_id=1071450 тук съм го махнал и няма никой вътре http://snimka.bg/profile.php?edit_ph...o_id=1071454а тук е самия шестограмен винт http://snimka.bg/profile.php?edit_ph...oto_id=1071457FIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC
Коментар
 
Реклама
				
					Collapse
				
			
		
	
Коментар