Навил съм се да си слагам такава маймунка на моноинжекцията ми с обикновена газова без никакви електроники по нея....някой има ли схема на такова устройство с цел да си го направя сам...или ако има някой който ги произвежда.....или някой колега който ги продава?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Тайминг адванс процесор. Въпрос.
Collapse
X
-
nedialk00
на каква кола зависи дали е с датчик на хол или с индукционен датчикна коляновия вал, в единия случай излиза 120 лева ако си го монтираш сам, в другия 35
Коментар
-
На бравата от кои вид е и монтирал ли си,да кажеш резултат откъм мощност/икономия.Чудя се на Типото с кои тип датчик е...nedialk00 написа:на каква кола зависи дали е с датчик на хол или с индукционен датчикна коляновия вал, в единия случай излиза 120 лева ако си го монтираш сам, в другия 35Fiat Tipo 1,4i.e. LPG машина ДзВеРъ ахахаххааххаха
Коментар
-
то въпроса е от къде се взима сигнала за запалването. ако е от делкото - евтиния ТАП, ако е от коляновия вал - скъпия. иначе датчика на хол е с 3 кабела и на изхода си изработва правоъгълен сигнал, а индуктивния е с 2 кабела и изхода му са едни пулсове и на инглес му викат variable reluctance sensor .
Коментар
-
Порових се, включително по посочените сайтове, но там с изключение на два-три газови инжекциона, всичко останало е хеви-метъл. Когато запалването е с делко, в което е датчика, тоя коректор не е чак толкова належащ. Просто даваш още 3-5 градуса и си готов.Та има ли някой схемата или само ще си гадаем!
Alfa Romeo 1.4 IE L. - мир на тенекиите и.
Алфа Ромео 33 1.7 4х4 АВS-скапа се
Алфа Ромео 33 Имола
Фиат Уилис 2.0 8В
Коментар
-
Колега,имам спомен,че съм чел,че имаш ТАП на Типото или се бъркам?Откъде се взима сигнала при този двигател?Питам,защото ми се въртят и на мен идеи в главата,а двигателите ни са еднакви маи,е...моят е моноинжекцион,но пак е с делко.П.П. Всъщност не ми е ясно дали с въртене на делкото аванса се променя или компщтърът компенсира и доколко компенсира.Чуде се,не за друго,а защото съм я пробвал след смяна на англенажа дали може да се барне аванса от там и не се променяше по никакъв начин работата на двигателя,поне на тихи обороти.dan4o написа:проблема не е схемата а програмата за контролера,па и до 100 кинта има на АЕВFiat Tipo 1,4i.e. LPG машина ДзВеРъ ахахаххааххаха
Коментар
-
nedialk00 -
аз съм с делко ,обаче съм на метан и за това си сложих аванспроцесор ,не че не мога да завъртя делкото ,обаче почва да пали трудно на бензинзатова съм с волф,има вграден комутатор за бобината и да речем че се справя добре,на другата кола е АЕВ кобра ,той е на датчика на коляновия вал ,за мене това е по добро решение.Волфа съм го настроил на 6 градуса ,на хюндая е на 12 градуса ,като съм ги настроил да почнат да подават аванс още от ниски обороти(то така и трябва)това е за метан ,когато карах на пропанбутан на фиата съм го давал предварение 2-3 градуса + бензиновото ,така работеше добре на газ и бензин.а,да кажа че имам и стробоскоп и по едно време даже бях решил да си правя аванспроцесор и стана нещо ,но не толкова добро катофабричните и спрях опитите.това сега ,ако ви интересува нещо питайтеNa4ko_0 написа:Колега,имам спомен,че съм чел,че имаш ТАП на Типото или се бъркам?Откъде се взима сигнала при този двигател?Питам,защото ми се въртят и на мен идеи в главата,а двигателите ни са еднакви маи,е...моят е моноинжекцион,но пак е с делко.П.П. Всъщност не ми е ясно дали с въртене на делкото аванса се променя или компщтърът компенсира и доколко компенсира.Чуде се,не за друго,а защото съм я пробвал след смяна на англенажа дали може да се барне аванса от там и не се променяше по никакъв начин работата на двигателя,поне на тихи обороти.dan4o написа:проблема не е схемата а програмата за контролера,па и до 100 кинта има на АЕВтипо 1.4 карбуратор вечеCNG(бившо)
хюндай акцент 1.5 CNG
киа каренс +метан
Коментар
-
Като се позатопли може би ще имам тема за газифициране или метанизиране на един 1,6,като на колегата @nedialk00.Мисля се за типото,ако не стане с другата кола да го метанизирам него,та затова разпитвам за ТАП-ове още отсега.Интересно ми е колко кг гори градско на метан или колко извънградско?ТАП-ът спомага за разхода теоритично,а и за вървенето.Осезаемо по-зле ли е от на пропан-бутан?Fiat Tipo 1,4i.e. LPG машина ДзВеРъ ахахаххааххаха
Коментар
-
без тап е много по-зле от газта на метан ,няма мощност да тръгне ,като се развърти над 2000 об. бива,разхода в килограми на дълго е 3.7, пловдивско около 5-5.5 кила максимална скорост 130 км(на газ 145км)но,бургаз -пловдив с 13.60 лв с едно зареждане-безценнона метан върви така все едно леко съм я поудушил на газ.метановата сам си я слагах ,но мога да кажа че много майсторлък е необходимо да си направиш колата да гори малко и да върви на метан,настройвал съм я около месец докато постигна добър резултат като за целта си имах и набор дифузори за плочката.хубавото е че след настройка не се разцентрова като при газта -веднъж настроена караш така с годиниNa4ko_0 написа:Като се позатопли може би ще имам тема за газифициране или метанизиране на един 1,6,като на колегата @nedialk00.Мисля се за типото,ако не стане с другата кола да го метанизирам него,та затова разпитвам за ТАП-ове още отсега.Интересно ми е колко кг гори градско на метан или колко извънградско?ТАП-ът спомага за разхода теоритично,а и за вървенето.Осезаемо по-зле ли е от на пропан-бутан?типо 1.4 карбуратор вечеCNG(бившо)
хюндай акцент 1.5 CNG
киа каренс +метан
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар