roland написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Нова газова ПРОБЛЕМ
Collapse
X
-
Ако охладителната система е обезвъздушена, няма значение височината на изпарителя. Предимството да е високо се появява при загуба на антифриз - изпарителя пръв остава на сухо и предотвратява по-сериозни поражения.Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.
Коментар
-
По принцип и моя изпарител е така на високо. И на такъв мотор като на колегата съм слагал пак на високо ( над казанчето на спирачките) и то напречно на посоката на движение. няма никакви грижи. Колега просто земи си регулирай газовата като хората и ще се оправи . Поставянето на тапа във въздуховода не е лоша идея и както по горе бе казано слага се за да не гасне по инерция не за друго . Същия ефект става като се махне самия маркуч- т.е. от въздухозаборника до кутията на филтъра. Идеята с настройка по ламбда сонда също е добра ама на мойта кола вече се отказах щото сондата ми е опечена .не подценявайте италианските коли
Tipo 1.6 (149.C2.046)
Коментар
-
Какъв е извода от това!? И там има българи монтажници, и там са некъдърни колко тука, даже и с обърнати маркучи пак гаснатgalinchooo написа:Моята беше с откачен въздуховод(виждал съм и други:audi,bmw и т.н).И не е тая причината,поради която ги слагат със сигурност..Пак си гасне като съм над 90-100км..Както вече писах има разлика само в разхода а динамиката си е същата...Да не кажа и по добра на ГАЗ......Slavi_Lancia написа:Тая тапа наиш за ко я слагат в италия, за да избегнат гасненето като пуснеш по инерция
Някои да е видял кола с газ от италя с откачен или засукан въздуховод? не е
тука едно време слагаха едни пласмасови конуси и ги режеха според мотора , колкото повече толкова повече
Така че тая тапа 38 не ти е нужна 
еиии ша ме намразат всички газаджии мене, ще ми разлепят снимките по сервизите и нема ме пускат да влеза. Ама то такива мерки тряя се вземат за да ми спрат страданията от тях
Наи новото при мен е вчера зареждах газ реших да погледна мърда ли стрелката на бутилката докато се зарежда, след като клапана беше с изтърбушен стенжер сега установих че и поплавък сигурно нямам щото за 10 кинта газ (7,5литра) в 24 литрова бутилка стрелката не помръдна. Когато я пълних до горе се надумка дюкме без да изключи и никога не го чух тоя поплавък да се разклати и да чукне по бутилката докато карам, та за кви монтажи става дума дами и господа
Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
Е да питам тогава като нямаш поплавък как не е гръмнала до сега?имаш поплавък, просто му е дошло времето за смяна, случва се след 2 -3 годишна употреба до почне да заяда стрелкатаКара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Как ша гръмне бре колега тва да не е бомба
да си чул на някои да му гръмне бутилаката щото не му бачка поплавъка или го няма а съм сигурен че на 50 % от колите не бачка корекно, а не му е дошло времето щото е на 1 месец
верно няма от къде да знаеш щото тези постове които тук там пиша за проблеми с монтажа на газовата ми са като допълнение на темата ми " Поредната газова издънка" но колегите които учавстваха в нея пишат и тук и се сещат за какво говоря
Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
То и мойта бутилка де изключва къде не, ама си трая нали ми е турска сондата -викам си сигурно е от това и си знам колко наливам гледам да не я препълвам и толкова . Ама съм виждал и случай когато поплавъка запецва долу и като се пълни бутилката той не се вдига и естествено няма как да задейства клапана защото той зависи от положението на самия поплавък. Случвало ми се е зимата предимно - незнам може да е от студа или кой знае. Усещам се за това понеже имам самоделен нивомер за бутилката т.е. за да ми показва на таблото. И като заредя и се кача в колата не показва да е пълна бутилката, а след потегляне като раздруса след 100 м. примерно чак тогава отчита реално т.е. като се поразклати малко и полавъка изплува нагоре . Инъче чак да гръмне едва ли . Може да стане само ако е дюкме и лятото стои на слънце колата ама даже и тогава е най-вероятно да изпусне газта порай гумения уплътнител на сондата. Там е най слабото място . Е все пак да не забравяме че си е газова уредба и може и по страшно да стане. Аз обикновенно съм я препълвал като ще пътувам и тогава като тръгна за 15 мин. вече съм издухал 2-3 литра гориво и при мен няма време да се напъне толкова бутилката в смисъл че не стои продължително на слънце.не подценявайте италианските коли
Tipo 1.6 (149.C2.046)
Коментар
-
Е нали си чувал че бутилката се пълни на 80% от обема и в литри, именно чрез завъртането на бутилката под ъгъл поплавъка затваря на 80% от обема.Ако нямаш поплавък щеше да резбереш точно 5 минути след като кажеш на някой пълни до гореSlavi_Lancia написа:Как ша гръмне бре колега тва да не е бомба

ако е заседнал горе /което е най- възможен вариант/ просто няма да напълниш бутилката, ако е заседнал долу подемната сила на течността ще го качи горе.Сега ако обаче вие викате на стрелката на нивомера поплавък това е друго бира, тя се управлява от него, но понякога залепва и не отчита въпреки работата на поплавъка
Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
да позная ли 1.6 е мотораreter написа:Като стана въпрос за тапи, на мой авер мареата дойде с тапа. Махнахме я и гърмеше още при паленето. След презацепване на ангренажа колата спря да пали, докато не махнахме тапата.
Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Банков бутилката е торедина и въртене е невъзможно, поплавъка си е поплавък , стрелката е от тея смотаните с магнитчетата, ся нищо чудно или тя да е заседнала или поплавъка да е заседнал на дъното. Бутилката знам че се пълно на 80% затова когато я пълних миналия път до горе и като стигна 21 литър и продължи да пълни направо му казах на оня да я спира. Сега обаче ми се връща един спомен че по едно време бях закачил един мултицет към датчика на бутилката и от 60 ома след няколко дни и 100км беше паднал на 15 ома, начи все пак може да с ами сложили поплавъкS_BANKOV написа:Е нали си чувал че бутилката се пълни на 80% от обема и в литри, именно чрез завъртането на бутилката под ъгъл поплавъка затваря на 80% от обема.Ако нямаш поплавък щеше да резбереш точно 5 минути след като кажеш на някой пълни до гореSlavi_Lancia написа:Как ша гръмне бре колега тва да не е бомба

ако е заседнал горе /което е най- възможен вариант/ просто няма да напълниш бутилката, ако е заседнал долу подемната сила на течността ще го качи горе.Сега ако обаче вие викате на стрелката на нивомера поплавък това е друго бира, тя се управлява от него, но понякога залепва и не отчита въпреки работата на поплавъка 
Уфффффф съвсем се отнесох, извинявам се на колегата че се отпелснах от темата и я оспамих. Дано боговете ми простят :D Между другото тои не е писал тея дни маи какво ли е направил с натсроиките
Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
Бе то и без стержен не може ама е на , просто ти казвам, няма се учудя ако не са ми го сложили ( или по точно махнали), и щи кажа що така си мисля, щото като им казах че на хондата ми събира малко газ оня направо ми вика-" махни поплавъка и ще можеш да я пълниш дюкме, тя е тореидна и е много по здрава от обикновените"
тва бяха думите му
Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар