Гледам че масторичарите са ми прекъснали ламбда сондата? Нужно ли е тва нещо на 1,2 60кс моно или пак са си правили свободни съчинения? То аз разбирам че дори да бачка се тая, фаида от нея няма, ама пък да не е вредно за нея като е спряна на газ?
							
						
					Реклама
				
					Collapse
				
			
		
	Съобщение
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
На обикновена АГУ прекъсва ли се ламбда сонда?
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
		
	
	
	
	nedialk00
правилно са постъпили
 чувал съм, че преди си писал тук доста неща за газови уредби, и си много наясно с нещата, ама или грешно съм чул, или се правиш на луд  
							
						
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Ами ако те закарам тея да монтират и на тебе една уредба и ти ще питаш странни неща и ще се съмняваш във всичко
  Утре започвам проверка на цялата им ел инсталция дето са пипали, ще питаш що ли!? ми щото днес намерих отрязан кафяв кабел на газ ключа подвид и вързан със свинска опашка. Тоя кафяв кабел е 12+ за ключа. Що ли са го отрязали и са хванали ток от другаде. Щото от там дето са го хванали първия път нещо не са нацелили правилната жица 
 така че по хубаво да питам и проверявам сега, от колкото да  кажете после " що не пита" Нито една от обикновените ми АГУ не беше с прекъсната сонда и нямаха проблеми. Аз бях принуден да науча много за газовите след монтажа на пърия ми ГИ, така че обикновените не са ми слината страна 
 прекалено прости са за разбиране 
 Нещо си се заблудил, аз от газови не разбирам, писал съм с каквото съм се сблъсквал и съм използвал логиката на проблемите. Нито съм практикувал, нито някои ме е учил на газови, обикновен АГУ юзърчувал съм, че преди си писал тук доста неща за газови уредби, и си много наясно с нещата, ама или грешно съм чул, или се правиш на луд Mr. Green
							
						Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
		
	
	
	
	nedialk00
е не е така, защото ламбдата става многооо ленива когато караш на газ и скапва адаптацията на еку-то и се почва - тресена на бензин, черен дим от ауспуха и т.н
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
ламбда сонда не се прекъсва така. ако еку-то няма проблем с адаптациите нищо не се бута. ако има проблем с адаптациите - поставя се ламбда емулатор. тука говорим за обикновено агу разбира се. сондата в никакъв случай не се прекъсва ей така.с кафяв кабел от ключа обикновено се взима сигнал за оборотите на двигателя като се направят няколко навивки на високоволтов кабел на запалването. да си намерил това.
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
кола
При мен навития кабел около викосоволтовите на свещите е бял иначе има и с кафявтова е схемата http://opell.hit.bg/GCC_SCH_large1.JPG
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
И защо става ленива от газта?nedialk00 написа:е не е така, защото ламбдата става многооо ленива когато караш на газ и скапва адаптацията на еку-то и се почва - тресена на бензин, черен дим от ауспуха и т.нBrava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Не , не е тои, чак толкова не съм злеkolev написа:ламбда сонда не се прекъсва така. ако еку-то няма проблем с адаптациите нищо не се бута. ако има проблем с адаптациите - поставя се ламбда емулатор. тука говорим за обикновено агу разбира се. сондата в никакъв случай не се прекъсва ей така.с кафяв кабел от ключа обикновено се взима сигнал за оборотите на двигателя като се направят няколко навивки на високоволтов кабел на запалването. да си намерил това.
  Кафявия е за 12+ щото така е в упътването на ключа, а и така са го вързали после вътре от таблото с бушоните, а сивия е към минус на бубината и от там черпи импулси за преминаване на газ , демек не е с намотка около високоволтов кабел.
							
						Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
 
Реклама
				
					Collapse
				
			
		
	


Коментар