kalin555 написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Принудителен празен ход за обикновена газова
Collapse
X
-
Калине, не е песимизъм, реализъм е. На почти 51 години съм и през ръцете ми са минали доста коли - и мои, и клиентски. Тази система за ППХ дойде първо с ВАЗ 2105. Аз имах Лада - та от аватара ми, която нямаше тази система и я монтирах - купих си от магазина релето, което управлява горивото за ПХ и присадих микроконтакт на дросела. Установих, че на градско каране разликата е незначителна, само при спускане на проходите има някаква файда. За газ съм се замисял, но с клапан на газта към изпарителя, преди тройника. Имам такива клапани, но се отказах заради незначителната икономия и усложняването на системата.Спирането на газта от клапана в изпарителя не е ефективно, имаш инертност и на градско ще е никаква файдата.Нямам нищо против пробите, всеки сам трябва да си извърви пътя...Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.
-
за да няма проблем с придърпване при подновяване на притока на газ мисля че мъркучите оказвал голямо значение по точно тяхната дължина....аз съм си правил опит при празен ход като извадя кабела на бобината двигателя гасне мигновенно....абе ще пробвам всичко е готово само трябва да свържа схемата тея дни ще е....защо да няма икономия от системата най-малкото преди светофар може да не се засилва като идиоти с цел да хванем жълтата вълна ами може да отпуснем педала и отиваме до светофара без разход осовено ако има лек наклон....най-малкото пестят се накладки и дискове с тази системата двигателя се явява спирачка и ще спира много по-добре....по 0.5 литра на 100 да правя икономия за мене си е файда при условие че 70% от карането ми е градско...Fiat Bravo 1.9 JTD 100
Коментар
-
Аз май нещо се омотах,от това което прочетох разбрах че ако се затвори клапата между ниското и високото налягане на изпарителя,колата ще върви с газта от втората камера и маркучите.Ако е така,като я всмуква двигателя,какво ще заеме мястото и във втората камера и маркучите?Според мен,това е приложимо само на амортизиран изпарител,на който клапата между ниското и високото налягане пропуска.На автомобилите с АГУ монтирано в Италия,има ел. клапан вместо тройник за газ.Той се отваря повече или по-малко в зависимост от оборотите на двигателя и така се регулира притока на изпарена газ.И в България може да се намери,струва 100-150 лв.
Коментар
-
Газта има някакво налягане и докато стане колкото е разреждането в смукателя, все излиза от изпарителя. Зависи и от обема на камерата. Това, дето съм го писал за изключването на спускане, е с различни нови изпарители. Дали са амортизирани, виж на това клипче:http://www.youtube.com/watch?v=9TJBN...feature=plcpА това клапанче, дето си го гледал, е стъпково моторче и е доста бавно. То не затваря, само регулира в доста тесни граници.[/url]mirko написа:Аз май нещо се омотах,от това което прочетох разбрах че ако се затвори клапата между ниското и високото налягане на изпарителя,колата ще върви с газта от втората камера и маркучите.Ако е така,като я всмуква двигателя,какво ще заеме мястото и във втората камера и маркучите?Според мен,това е приложимо само на амортизиран изпарител,на който клапата между ниското и високото налягане пропуска.На автомобилите с АГУ монтирано в Италия,има ел. клапан вместо тройник за газ.Той се отваря повече или по-малко в зависимост от оборотите на двигателя и така се регулира притока на изпарена газ.И в България може да се намери,струва 100-150 лв.Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар