Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Принудителен празен ход за обикновена газова

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    kalin555 написа:
    Аман от песимизъм. Изобщо забелязвам че във форума някой като се навие да прави нещо интересно и нестандартно все се намира кой да го оплюе. Даже нищо да не се получи от системата за ППХ поне някой ще е опитал и ако не друго поне ще намери удовлетворение от положения труд. Честно казано и аз може да направя опити ама като се стопли времето, че в тоя студ .....
    Калине, не е песимизъм, реализъм е. На почти 51 години съм и през ръцете ми са минали доста коли - и мои, и клиентски. Тази система за ППХ дойде първо с ВАЗ 2105. Аз имах Лада - та от аватара ми, която нямаше тази система и я монтирах - купих си от магазина релето, което управлява горивото за ПХ и присадих микроконтакт на дросела. Установих, че на градско каране разликата е незначителна, само при спускане на проходите има някаква файда. За газ съм се замисял, но с клапан на газта към изпарителя, преди тройника. Имам такива клапани, но се отказах заради незначителната икономия и усложняването на системата.Спирането на газта от клапана в изпарителя не е ефективно, имаш инертност и на градско ще е никаква файдата.Нямам нищо против пробите, всеки сам трябва да си извърви пътя...
    Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

    Коментар


      #32
      за да няма проблем с придърпване при подновяване на притока на газ мисля че мъркучите оказвал голямо значение по точно тяхната дължина....аз съм си правил опит при празен ход като извадя кабела на бобината двигателя гасне мигновенно....абе ще пробвам всичко е готово само трябва да свържа схемата тея дни ще е....защо да няма икономия от системата най-малкото преди светофар може да не се засилва като идиоти с цел да хванем жълтата вълна ами може да отпуснем педала и отиваме до светофара без разход осовено ако има лек наклон....най-малкото пестят се накладки и дискове с тази системата двигателя се явява спирачка и ще спира много по-добре....по 0.5 литра на 100 да правя икономия за мене си е файда при условие че 70% от карането ми е градско...
      Fiat Bravo 1.9 JTD 100

      Коментар


        #33
        Аз май нещо се омотах,от това което прочетох разбрах че ако се затвори клапата между ниското и високото налягане на изпарителя,колата ще върви с газта от втората камера и маркучите.Ако е така,като я всмуква двигателя,какво ще заеме мястото и във втората камера и маркучите?Според мен,това е приложимо само на амортизиран изпарител,на който клапата между ниското и високото налягане пропуска.На автомобилите с АГУ монтирано в Италия,има ел. клапан вместо тройник за газ.Той се отваря повече или по-малко в зависимост от оборотите на двигателя и така се регулира притока на изпарена газ.И в България може да се намери,струва 100-150 лв.

        Коментар


          #34
          mirko написа:
          Аз май нещо се омотах,от това което прочетох разбрах че ако се затвори клапата между ниското и високото налягане на изпарителя,колата ще върви с газта от втората камера и маркучите.Ако е така,като я всмуква двигателя,какво ще заеме мястото и във втората камера и маркучите?Според мен,това е приложимо само на амортизиран изпарител,на който клапата между ниското и високото налягане пропуска.На автомобилите с АГУ монтирано в Италия,има ел. клапан вместо тройник за газ.Той се отваря повече или по-малко в зависимост от оборотите на двигателя и така се регулира притока на изпарена газ.И в България може да се намери,струва 100-150 лв.
          Газта има някакво налягане и докато стане колкото е разреждането в смукателя, все излиза от изпарителя. Зависи и от обема на камерата. Това, дето съм го писал за изключването на спускане, е с различни нови изпарители. Дали са амортизирани, виж на това клипче:http://www.youtube.com/watch?v=9TJBN...feature=plcpА това клапанче, дето си го гледал, е стъпково моторче и е доста бавно. То не затваря, само регулира в доста тесни граници.[/url]
          Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

          Коментар


            #35
            днес пробвах схемата но не сработи явно съм объркал някоя спойка и не ми се търси къде е за това ще направя друга
            Fiat Bravo 1.9 JTD 100

            Коментар

            Working...
            X