Не смятам да премахвам въпросните тръбички.Тази вечер измерих и челото на буталцето колко мм. позволява да бъде челото на газовата дюзичка.Повече от 4,5 мм. няма да понесе.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Мап на biGas се повреди настройка на МАП таблица.
Collapse
X
-
Прави бяхте за кабела на сондата.Днес за първи път заредих газ и тръгнах да карам колата се побърка и на газ и на бензин.Върнах пурпурния кабел както беше и се е ОК.Не сте прави обаче ,че служи само занаблюдение през газовия софт.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Не сме прави ако ГИ е STAG-300 ISA2,който е със самоадаптивни настройки по показанията на кислородния датчик.(или подобен)А при теб доколкото си спомням става въпрос за BiGas.Ако е така сме прави!Tornado написа:Не сте прави обаче ,че служи само занаблюдение през газовия софт.
OVB X18XE1 седан+ГИ
Коментар
-
Защо тогава колата откачи след като бях вързал другия кабел сивия?Върви около 1 километър нормално и после забива все едно няма никакви горива това и на бензин и на газ.Като настъпя педала докрай започва едно кихане прекъсване и изведнъж отново тръгне.emzo написа:Защо мислиш така Ники ?Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
u_bo
мислим така, защото си написал товаTornado написа:Защо тогава колата откачи след като бях вързал другия кабел сивия?Върви около 1 километър нормално и после забива все едно няма никакви горива това и на бензин и на газ.Като настъпя педала докрай започва едно кихане прекъсване и изведнъж отново тръгне.emzo написа:Защо мислиш така Ники ?Tornado написа:Прави бяхте за кабела на сондата.Днес за първи път заредих газ и тръгнах да карам колата се побърка и на газ и на бензин.Върнах пурпурния кабел както беше и се е ОК.Не сте прави обаче ,че служи само занаблюдение през газовия софт.
Коментар
-
Вече с газови дюзи apis solo разпробити на 2,5 мм. дали да продължвам?Газовите ми времена са около 5,7 мс.Бензиновите и на газ и на бензин са ОК.Според мен наистина ще разпробия до 2,8 мм. и всичко ще си дойде на мястото.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Вече на 2,6 мм.http://tranzit.dir.bg/load.php?id=YK...D7lMJ001417510Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
писал си че : "Температурата ми в момента в гараж е 80 на редуктора на 30 на газта май е малко а?" -Сигурен ли си че всички тези проблеми с високия разход не са предизвикани от това, че газта е недостатъчно газообразна. В случая ако тя е повече в течна фаза няма ли това да е една от причинте да гори повече и самата кола? Искам да кажа- един вид недостатъчно налягане и дебит, които ти в случая искаш да коригираш с друга рейка и отвори. Не съм сигурен в това, което пиша-просто разсъждавам на глас.Пиши какъв е резултата с новите 4 инжектора.Play Golf ,but not drive golf!!!
Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium
Коментар
-
Ще споделя след засичане и разхода ,но засега нямам идея как да вдигна температурата на газта.Alex_RT написа:писал си че : "Температурата ми в момента в гараж е 80 на редуктора на 30 на газта май е малко а?" -Сигурен ли си че всички тези проблеми с високия разход не са предизвикани от това, че газта е недостатъчно газообразна. В случая ако тя е повече в течна фаза няма ли това да е една от причинте да гори повече и самата кола? Искам да кажа- един вид недостатъчно налягане и дебит, които ти в случая искаш да коригираш с друга рейка и отвори. Не съм сигурен в това, което пиша-просто разсъждавам на глас.Пиши какъв е резултата с новите 4 инжектора.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар