Привет от няколко дена имам следния проблем сутрин паля нормално на бензин и на 180 секунди обръща на газ или на 30градуса зависи кое достигне първо. след известно време при тръгване на светофар колата забива муцуна и прехвърля на бензин отново, след малко пак както си карам мигат мигат лампичките на ключето и минава на газ. и така цяла сутрин ту бензин ту газс ги съм АГ зенит jz-2005 ако имате идея ще се радвам да споделите
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
сама прехвърля на бензин и газ
Collapse
X
-
Re: сама прехвърля на бензин и газ
Махни тези 180 секунди и остави само на температура да прехвърля.Това време не е достатъчно редуктора да загрее до горе долу нормална температура.killah_baby написа:Привет от няколко дена имам следния проблем сутрин паля нормално на бензин и на 180 секунди обръща на газ или на 30градуса зависи кое достигне първо. след известно време при тръгване на светофар колата забива муцуна и прехвърля на бензин отново, след малко пак както си карам мигат мигат лампичките на ключето и минава на газ. и така цяла сутрин ту бензин ту газс ги съм АГ зенит jz-2005 ако имате идея ще се радвам да споделитеOVB X18XE1 седан+ГИ
Коментар
-
Re: сама прехвърля на бензин и газ
не разбрах каква е връзката на времето за загряване с конкретния проблем или ти просто го споменаваш че няма смисъл от него??ivan_pop написа:Махни тези 180 секунди и остави само на температура да прехвърля.Това време не е достатъчно редуктора да загрее до горе долу нормална температура.killah_baby написа:Привет от няколко дена имам следния проблем сутрин паля нормално на бензин и на 180 секунди обръща на газ или на 30градуса зависи кое достигне първо. след известно време при тръгване на светофар колата забива муцуна и прехвърля на бензин отново, след малко пак както си карам мигат мигат лампичките на ключето и минава на газ. и така цяла сутрин ту бензин ту газс ги съм АГ зенит jz-2005 ако имате идея ще се радвам да споделитеweekend hlx 2.0 20v
Коментар
-
ми монтиран е ги на 120 000 км преди 4 години сега е на 180 000 . за този период не съм ходил специално за него да гледат но поне 3-4 пъти сам ходил на диагностика и не е имала проблеми. проблема е че в софия не мога да намеря читав маистор дето да работи с аг зенит и последния път ходих до град септември. там и правиха ремап и тогава за пръв и последен път я гледаха в движение как се държи но това беше поне преди година ако не и повечеSynthy написа:редуктора на колко хил. км. е, и гледал ли си налягането, което подава колко е, и какво се случва с него в движение?weekend hlx 2.0 20v
Коментар
-
Така проблема е ясно че от липса на налягане на газта. И щом си сменил всички филтри/ ако са всички/ да питам -рейката на газта чистена ли е?- МАП сензора на ГИ какви ги говори, датчика му да не е разкачен или прекъснат, провери маркучите му?- Редуктора какво налягане прави?Що не ходиш на диагностика да я видят и да ти направят един ъп на софта.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
веднага отговарям едно по едно 1 под всички филтри разбираи 2 броя 2 реика не е чистена никога поне от мен 3 мап сензора ги говори но в софия до момента няма кои да го слуша4 същоъто като 3 няма кои да погледне то че е за диагностика ясно ми е но последния път като отидох няма да казвам къде вместо да диагностицират директно с лаптопа почна да бъзика настроиките на ги а то какво се оказа напукано маркуче . все пак добре беше да се консултирам във форума идеята беше ако е нещо елементарно да си го оправя сам явно че не е а и аз не се имам за вещ по въпросите с газифициранетоS_BANKOV написа:Така проблема е ясно че от липса на налягане на газта. И щом си сменил всички филтри/ ако са всички/ да питам -рейката на газта чистена ли е?- МАП сензора на ГИ какви ги говори, датчика му да не е разкачен или прекъснат, провери маркучите му?- Редуктора какво налягане прави?Що не ходиш на диагностика да я видят и да ти направят един ъп на софта.weekend hlx 2.0 20v
Коментар
-
ок ще го питам. относно оборотите не няма определени обороти примерно седиш си на 1-ва на светофар тръгваш забива муцуна (прехвърля бенз) после пак обратно след малко минава на газ ; или караш на газ на 4 та 40 50 км в час при постоянно натиснат педал на газта пак бум забива за части от секундата и минава на бензин . Като искам да обърна внимание че го прави на вече загряла кола в нормален режим ,не сутрин като я паля а през целия денS_BANKOV написа:SOK1 е с Зенит може пък да сети за нещо по конкретно.Не разбрах при определине обороти ли го прави защото ако не може да е от ключа.weekend hlx 2.0 20v
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар