Въпроса ми е следния :Колата ми е със газов инжекцион и искам да мина на Метан точно започнах да си търся метанова уредба и един мой познат ми казатака " Не ти трябва да си купуваш Метанова уредба Купи си само Бутилка сменяш бутилките само на газовия инжекцион и си караш без да хвърляш много пари " дали може да се направи така да се смянят само бутилките и да продалжа да си карам със газовата уредба със метанова бутилка на Метан???Благодаря предварително на отзовалите се.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Въпрос относно Метанова и Газова уредби
Collapse
X
-
От старата ГИ ти остава компа и рейката. Плюс кабелаж, датчици и маркучи. За какво да купуваш това наново?Вземаш си бутилка с клапан, тръба и пълначка.Изпарител и сензорче за налягане.Дюзи за газ за колектора.Монтаж и настройка.Каква система е ГИ - то ти?Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.
Коментар
-
nedialk00
редуктор на налягането = изпарител
общо взето можеш да позлваш само ел.инсталацията колега, и тоя който ти ги е наговорил тия глупости изобщо не го слушай за нищо което ти казва да буташ или правиш по колата ти
Коментар
-
Такси или не,дадените пари на 100/км винаги са по-малкоSlavi_Lancia написа:Бе за ко въобще ти е метан да не си такси, толкова ли много караш?
Друг е въпросът дали си струва да се прави тази инвестиция с оглед тенденцията за растяща цена на метана. Само бутилки + редуктор мисля,че ще му струват около 1000 лева.
Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005
Коментар
-
моята уредба ми излезе 700 кинта ,като аз си я слагах ,330 лв бутилката +30 преглед +20 паспорт , с турски редуктор мим газ за 75 лв + пълначка ,+клапан +зареждачка + аванспроцесор втора ръка + тръба ,гайки ,буренца и тнт значи икономията е около 4 -5 кинта на 100 спрямо пропан-бутана(зимата повече)това е че не мислиш като тръгнеш на някъде колко ти струва пътя ,щото е най ефтиното в пътуванетобургас -пловдив -13.60лв с едно зарежданетипо 1.4 карбуратор вечеCNG(бившо)
хюндай акцент 1.5 CNG
киа каренс +метан
Коментар
-
Аз съм така и нямам проблеми с метана. Имам ламбда емулатор и аванс процесор. Имаше по едно време нестабилни обороти на празен ход и на бензин и на метан. Смених МПХ-то и на бензин се оправиха. Смених и свещите, защото не бяха пипани от Италия още, и на метан се оправиха. Разхода в пари е несравним с LPG или бензин. Направи ми голямо впечатление, че не си променя разхода лято/зима. Първи зимен сезон ми е, но разлика в пари/километри няма . Градско в София 10 ст./км. извънградско 6ст./км. Това са статистики за 20 000 км. Това е от мен.П.П. Забравих да добавя за едно проблемче: Веднъж по моя вина още преди да сменя свещите издумка в колекторите и се скъса гумата на входящия колектор на втори цилиндър. Смених си я на пътя. Гума- 9лв. , 2 скоби по 80 ст. , 15 мин. работа поради липса на по-голяма отвертка.zlobarchestz написа:А на кола която е пълна инжекция ако и сложа обикновенна метанова уредба ще има ли проблеми ?Nissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG
Коментар
-
За каво ти е обикновенна ко то имаш повечето неща за метановата инжекция? А да не говорим че може да добавиш някой неща и колата да стане както на метан така и на пропан-бутан. И да имаш тригоривна фиатка.zlobarchestz написа:А на кола която е пълна инжекция ако и сложа обикновенна метанова уредба ще има ли проблеми ?
Когато и кавото има. :D
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар