От 1 г. съм с марея 1.6 2000г. с пласмасови колектори с обикновенно атикер ,и нямам никакви проблеми,има кихалка само на резонатора и симулатор само на дюзите.Компа е 49ф
Колега, рече ли да гърми ни кихалка те спасява, ни нищо, ела да ти покажа третия гръмнал резонатор, едното парче от него не го хвърлям, че там си стои кихалката... мамка и, накиха се, така тресна, че викам си тоя път съдра блока... Хеле па вчера, като гръмна, поне 3 булки напълниха гащите, щот викнаха задружмо, а днес като си вдигнах капака... Скъсало и изолацията на капака чак... Свирепа история и засега не и се вижда края
Колега, рече ли да гърми ни кихалка те спасява, ни нищо, ела да ти покажа третия гръмнал резонатор, едното парче от него не го хвърлям, че там си стои кихалката... мамка и, накиха се, така тресна, че викам си тоя път съдра блока... Хеле па вчера, като гръмна, поне 3 булки напълниха гащите, щот викнаха задружмо, а днес като си вдигнах капака... Скъсало и изолацията на капака чак... Свирепа история и засега не и се вижда края
Стига бе човек, какви са тея гърмежи при теб... От толкова време го бориш това.Не ти е наред нещо по запалването, няма какво друго да е - кабели, свещи, бобина. Трябваше предния път да ти оставя резервната бобина да видиш дали нямаше да се оправи.Кога гърми, има ли няква закономерност - на тихите, при ускорение, при инерция на скорост...? На тихите обороти може да гърми от не настроен изпарител, но пак нямаше да е толкова често, пак към запалването отиват нещата. Един калпав кабел да имаш и става така.
The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano
Коментар