Здравейте колеги,Проблема на моя Фиат Брава 1,6 103 к.с. е следния, имам обикновенна газова уредба Ловато , а колата е инжекцион.Проблеми при вървенето нямам на газ, на безнзин леко прекъсва но предполагам заради зацапаните дюзи, та проблема се състои в това че колата не иска да пали на бензин. Значи след много мъки и въртене запалва но все едно работи на 2 цилиндара и след 10 секунди всичко е ок, ако я угася и след това веднага запаля няма проблеми, пали от раз , но ако изчакам 10 мин, после пак същото не иска да запали или по точно пали ама с много въртене.Мислех че е от газовия клапан и го смених , така ми казаха но отново не се оправи, мислех че дюзите(инжекторите) са разширени и изпускат бензин и реших да си направя експеримент като спра притока на газ и оставя само на бензин, няма никакви проблеми всичко е ок така, но пусна ли газта всичко почва от начало, и мн трудно запалвам. Някакви идеи какво може да се случва ????Много благодаря предварително на колегите които са готови да помогнат!ПоздравиТеодор Чакъров
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Фиат Брава 1,6 16в 103к.с. не пали !
Collapse
X
-
Предполагам изпарителя ти е монтиран далечко от плочката и маркучите до нея са по-дълги.Пробвай.Причините може да са много.veselinov87 написа:Е защо така, няма ли някакав варянт да го оправя това , мн е дразнещо направо мъча колата постоянно а тя си пали иначе супер, а това с превключването на бензин е идея, аа каква е логиката докато я запаля и угася макар и на газ, веднага като пробвам пали а после не иска след 10 мин ????FIAT BRAVO 1.6
FIAT COUPE 1.8-POWER OF LOVE-EX
LANCIA LYBRA 1.8 SW-NOW
Коментар
-
Какво имаш предивид с монтираните изпарител надалече от плочката и дължината на маркучите, какво е значението ?Мерсиpopara801 написа:Предполагам изпарителя ти е монтиран далечко от плочката и маркучите до нея са по-дълги.Пробвай.Причините може да са много.veselinov87 написа:Е защо така, няма ли някакав варянт да го оправя това , мн е дразнещо направо мъча колата постоянно а тя си пали иначе супер, а това с превключването на бензин е идея, аа каква е логиката докато я запаля и угася макар и на газ, веднага като пробвам пали а после не иска след 10 мин ????
Коментар
-
Ако толкова те притеснява, можеш да си сложиш един магнет вентил (електромагнитен клапан за флуиди, за вода примерно) непосредствено преди плочката, за да ти спира газта по маркучите, когато си на бензин. Но е безсмислено упражнение. По-добре си скъси маркучите, или както каза по-горе колегата - преди да загасиш обръщай на бензин."За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)
Коментар
-
Да обаче къде да тикна тоя изпарител.... не мога да ги скъся тия маркучи... маи няма шанс .......ще се обраща постоянно а това е дразнещо... явно ще търся местенце за изпарителя!Някакви предложения?мерсиSynthy написа:Ако толкова те притеснява, можеш да си сложиш един магнет вентил (електромагнитен клапан за флуиди, за вода примерно) непосредствено преди плочката, за да ти спира газта по маркучите, когато си на бензин. Но е безсмислено упражнение. По-добре си скъси маркучите, или както каза по-горе колегата - преди да загасиш обръщай на бензин.
Коментар
-
Re: Фиат Брава 1,6 16в 103к.с. не пали !
Минах по този път преди два дни.Установих ,че имам изтичане на газ когато колата е в покой и в последствие се дави независимо на бензин или газ палиш.Вариантите са два нов изпарител или обслужване на стария и си готов.veselinov87 написа:Здравейте колеги,Проблема на моя Фиат Брава 1,6 103 к.с. е следния, имам обикновенна газова уредба Ловато , а колата е инжекцион.Проблеми при вървенето нямам на газ, на безнзин леко прекъсва но предполагам заради зацапаните дюзи, та проблема се състои в това че колата не иска да пали на бензин. Значи след много мъки и въртене запалва но все едно работи на 2 цилиндара и след 10 секунди всичко е ок, ако я угася и след това веднага запаля няма проблеми, пали от раз , но ако изчакам 10 мин, после пак същото не иска да запали или по точно пали ама с много въртене.Мислех че е от газовия клапан и го смених , така ми казаха но отново не се оправи, мислех че дюзите(инжекторите) са разширени и изпускат бензин и реших да си направя експеримент като спра притока на газ и оставя само на бензин, няма никакви проблеми всичко е ок така, но пусна ли газта всичко почва от начало, и мн трудно запалвам. Някакви идеи какво може да се случва ????Много благодаря предварително на колегите които са готови да помогнат!ПоздравиТеодор ЧакъровFiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Re: Фиат Брава 1,6 16в 103к.с. не пали !
Така нз дали имам нужда от нов или поправка , но много скоро смених платната и си обслужих моя Ловато изпарител.... аа да кажа само преди смяната отново така си палеше мн трудно... Честно казано не се сещам кога настъпи това с паленето... Но вече взе да ме вбесява , сега ще сменя и тази бубинка или каквото е там на изпарителя и дано има ефект.А колега ти какво имаш предвид под обслужване на изпарителя?МерсиTornado написа:Минах по този път преди два дни.Установих ,че имам изтичане на газ когато колата е в покой и в последствие се дави независимо на бензин или газ палиш.Вариантите са два нов изпарител или обслужване на стария и си готов.veselinov87 написа:Здравейте колеги,Проблема на моя Фиат Брава 1,6 103 к.с. е следния, имам обикновенна газова уредба Ловато , а колата е инжекцион.Проблеми при вървенето нямам на газ, на безнзин леко прекъсва но предполагам заради зацапаните дюзи, та проблема се състои в това че колата не иска да пали на бензин. Значи след много мъки и въртене запалва но все едно работи на 2 цилиндара и след 10 секунди всичко е ок, ако я угася и след това веднага запаля няма проблеми, пали от раз , но ако изчакам 10 мин, после пак същото не иска да запали или по точно пали ама с много въртене.Мислех че е от газовия клапан и го смених , така ми казаха но отново не се оправи, мислех че дюзите(инжекторите) са разширени и изпускат бензин и реших да си направя експеримент като спра притока на газ и оставя само на бензин, няма никакви проблеми всичко е ок така, но пусна ли газта всичко почва от начало, и мн трудно запалвам. Някакви идеи какво може да се случва ????Много благодаря предварително на колегите които са готови да помогнат!ПоздравиТеодор Чакъров
Коментар
-
Колега, а защо не опиташ да махнеш маркуча от изпарителя към двигателя, ДА ГО ЗАПУШИШ ЗАЩОТО АКО ХВЪРЛЯ ГАЗ МОЖЕ ДА ЗАПАЛИ НЕЩО, и да опиташ пак дали ще пали. Ако почне да пали значи ти изпуска изпарителя и наистина меша бензин и газ, но ако продължи с проблемите значи 100% не е от това, защото при махнат маркуч няма как да стигне газ?
Коментар
-
Колега аз това го направих, само че по малко по различен начин, спрях притока на газ от бутилката ии оставих колата да постои, после си палеше както трябва, но след това слемих , газовия клапън а после и няколко дена по рано сложих и нови платна на изпарителя. Още какво да му сменям освен оная бубунка??joro87 написа:Колега, а защо не опиташ да махнеш маркуча от изпарителя към двигателя, ДА ГО ЗАПУШИШ ЗАЩОТО АКО ХВЪРЛЯ ГАЗ МОЖЕ ДА ЗАПАЛИ НЕЩО, и да опиташ пак дали ще пали. Ако почне да пали значи ти изпуска изпарителя и наистина меша бензин и газ, но ако продължи с проблемите значи 100% не е от това, защото при махнат маркуч няма как да стигне газ?
Коментар
Реклама
Collapse

ей това ограденото с червеното.всички ел. изпарители имат такива.устройството е като на газов клапан.

Коментар