Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Мнение за изпарител Feroni,Voltran или PLatinka

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Мнение за изпарител Feroni,Voltran или PLatinka

    На Бравото изпарителя/ел.Ловато/ вече е пътник и едвам съм го закрепил да работи търся мнения за въпросните бюджетни изпарители.Как се държат поне две години изкарват ли?Понеже целта е спестяване на средства и газовия клапан не държи какво ви е мнението за клапан Hedef
    Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
    Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

    #2
    Според едно другарче, което до скоро работеше в сервиз за АГУ, Ловато, Мимгас, Старгас, Волтран и Томасетто са едно и също - всичко е от турция, от един завод, само лепенките са различни. Той слагаше Мимгас, и досега никой не е имал оплаквания, от десетките, които е монтирал. Дано съм помогнал
    "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
    Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
    Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

    Коментар


      #3
      Ловатото не го слагай в общия кюп на тия ментета.Колко ще спестиш като сложиш някое от изброените?След това може да си вкараш автогол.

      Коментар


        #4
        Еми не знам, само споделям какво ми е казал този човек. А като се има предвид, че Ловатото в БГ е турско, съм склонен да му вярвам.
        "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
        Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
        Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

        Коментар


          #5
          в клапана има една пружинка. тя като се смачка и изпуска газ. освен това има и една гумичка. сменяш ги и клапана е все едно нов.изпарителя също е с толкова проста конструкция, че няма какво да му се сбърка- има 3 движещи се елемента и това е. какъв ти е проблема с него.

          Коментар


            #6
            Има и турско Ловато но то се познава от разбиращите.Затова се купува от официалния представител за да се избегнат ментаците.Далече съм от мисълта да ставам адвокат на Ловато но това си е истината.

            Коментар


              #7
              kolev написа:
              в клапана има една пружинка. тя като се смачка и изпуска газ. освен това има и една гумичка. сменяш ги и клапана е все едно нов.изпарителя също е с толкова проста конструкция, че няма какво да му се сбърка- има 3 движещи се елемента и това е. какъв ти е проблема с него.
              Познавам устройството на изпарителя ,но някак си не смятам ,че си заслужава да дам 30 лв. за оригинален комплект за Ловато или 16 лв. за български комплект.
              Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
              Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

              Коментар


                #8
                и аз подкрепям колев, по-добре да си смениш платната сам, ще ти излезе по евтино от изпарител менте, и ще знаеш че няма да имаш проблем, газовия клапан същата работа, по-добре мембрани и нов клапан ловато че като изпуска прецаква мембраните като почне да се вледенява

                Коментар


                  #9
                  Tornado написа:
                  kolev написа:
                  в клапана има една пружинка. тя като се смачка и изпуска газ. освен това има и една гумичка. сменяш ги и клапана е все едно нов.изпарителя също е с толкова проста конструкция, че няма какво да му се сбърка- има 3 движещи се елемента и това е. какъв ти е проблема с него.
                  Познавам устройството на изпарителя ,но някак си не смятам ,че си заслужава да дам 30 лв. за оригинален комплект за Ловато или 16 лв. за български комплект.
                  с българските няма проблем, казвам го от личен опит. имаш 2 мембрани и 3 гумички в тоя изпарител. то другото на практика не се износва. 2-те оси на вилките сигурно могат да изкарат 10 милиона км преди да се появи луфт.... други движещи се части няма в тоя изпарител.

                  Коментар


                    #10
                    Не си купувай ментете в голям сериал ще влезнеш , по-добре си ремонтирай ловатото .

                    Коментар


                      #11
                      Реших в крайна сметка да обслужа Ловатото.Уплаших се от вида на мембраната за водата която беше станала като дървена и изобщо не можеше да регулира налягането на пропан бутана към изпарителя.Сега вече Бравото пали от оборот-два и мисля ,че се загуби изпушването при студено палене което явно е било от задавения двигател.
                      Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                      Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                      Коментар


                        #12
                        От къде взе мембраните.
                        Lancia Dedra 1.6 90ks- италианка с характер
                        Fiat Uno 1.1 55ks Fire- супер здрава машина, вече бивша

                        Коментар


                          #13
                          според един газаджия от алфа форума, всички мембрани се секат или от италиански или от френски платна. склонен съм да му вярвам, при българските комплекти кофти са О пръстените които почти веднага стават на пластмаса, но не е фатално.

                          Коментар

                          Working...
                          X