Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Бензиновата помпа работи и на газ

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    абе човек то си идва ключето с кабелите, просто ги свързваш както е описано в схемата, а бензиновата помпа като го сложиш тва ключе я спри да не работи докато караш на газ.

    Коментар


      #32
      да де то е ясно че кабелите идват с ключето но не знаех схемата,като взема ключе ще трябва да си доизясня някои неща от схемата
      1.6 16v Abarth

      Коментар


        #33
        кола

        Ти това трябва да го имаш иначе как прехвърляш от бензин на газ иначе Кафяв се намотава около кабелите на свещите 1и4 например Син -клапана на изпарителя Бял -клапана на бензинчервен + Черен -то тук го пише http://www.runel-tech.com/?p=productsList&iCategory=3
        КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
        Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
        http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

        Коментар


          #34
          да видях я тази схема,но къде е клапана на бензин примерно ?Това не ми е ясно
          1.6 16v Abarth

          Коментар


            #35
            кола

            Обикновенно е по пътя на тръбичките за гориво някъде преди да влезе в рейката
            Прикачени файлове
            КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
            Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
            http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

            Коментар


              #36
              Такова клапанче нямам по бензиновите тръби ,само на газта имам такива или подобни
              1.6 16v Abarth

              Коментар


                #37
                браво и брава нямат такъв калапан

                Коментар


                  #38
                  поръчай си този ключ колега - http://www.gasmagazin.com/%D0%BA%D0%...-new-line.html

                  Коментар


                    #39
                    ще го монтираш върху капачето зад което са бушоните, ще боцнеш една дупка да могат да минат кабелите; така червения кабел му слагаш кабелна обувка и закачш към леглото на бушончето(на снимката липсва леглото на бушончето, но и него ще го има в компелкта), взимаш още едно кабелче слагаш му кабелна обувка и към другия край на леглото на бушончето, а другия кабел трябва да е свързан към кабел на който има постоянно +12волта(замерваш там с мултицет или пускаш кабелчето направо от + на акумулатора); кафевия и синия кабел трябва да отидат в двигателния отсек (там зад бушоните се промушват) кафевия го омотаваш 5-6 намотки около някой високоволтов кабел на свещите и го намотаваш с изолирбанд отгоре после; след тва тоя синия кабел отива към газовия клапан = там го прикачаш към този кабел който подава напрежение на газови клапан; сега се връщаш пак при ключето хващах черния кабел(той е масата) вързваш го към кой да е черен кабел който ти видят очите, или развиваш малко някое болче(заголил си кабела) правиш няколко намотки около болчето и го стягаш(може да използваш някое от болчетата което държи таблото с бушоните - моята маса е вързана там)

                    Коментар


                      #40
                      pakumba написа:
                      дъра- бъра, охлаждане на железа /дюзи/, трупане на грешки от спряна бензинова помпа няма в екуто, то не разбира, че е спряна. Единствената кирия от това да ти работи помпата, докато си на газ е да се врътка бенза по маркучите, защото иначе седи празен целия горивопровод и като има кислород там и хваща мизерии- ръжда, прахоляци някакви и т.н. и ако не си пускал помпата от 1 год като я пуснеш ще проте4е отнякъде. Помпата си е част от колата, която не е направена да не изгори никога, така че колкото по-малко работи, толкова по-добре, разбира се да не е един път на година. А между другото моето копче е същото като твоето вероятно. Помпата съм си я спрял сам много лесно, с едно нормално затворено реле, вързано към газ клапана- като дам контакт и газовия получи + и релето се отваря и прекъсва веригата- вързал съм го за инерционния прекъсвач под седалката, то си е фабрична тази система, така че стана супер.
                      ЕКУ-то не следи ли налягането в рейката с инжекторите?
                      "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
                      Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
                      Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

                      Коментар


                        #41
                        Synthy написа:
                        ЕКУ-то не следи ли налягането в рейката с инжекторите?
                        Не.Бензиновата помпа трябва да вдига по-високо налягане, което се редуцира чрез регулатора на налягането. Няма електроника - няма инфо за ЕКУ-то.
                        Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.

                        Коментар


                          #42
                          Ясну. Значи съм казал по-горе глупост. Но аз лично не бих я спрял, пакумба е казал основателна причина.
                          "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
                          Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
                          Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

                          Коментар


                            #43
                            и аз за сега няма да я спирам,само ще сменя ключето,но след като си оправя работата на бензин.
                            1.6 16v Abarth

                            Коментар


                              #44
                              Synthy написа:
                              Ясну. Значи съм казал по-горе глупост. Но аз лично не бих я спрял, пакумба е казал основателна причина.
                              причината не е основателна. не си заслужава, дюзите се запушват не само от неработене, а от седене и просто от времето- т.е и да не я спреш, те пак ще се запушат. По-добре запушени дюзи и здрава помпа, отколкото запушени дюзи и изгоряла помпа.
                              Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                              Fiat Bravo'97 1,6 16v
                              Fiat Tempra'91 1,6 mono

                              Коментар

                              Working...
                              X