това според мен си е чист рискпри изпреварване ако нещо не сработи става страшно
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Какъв ГИ на Мареа 1.6 16в ?
Collapse
X
-
Идеята е при определени автомобили тези инжектори не могат да покрият пълния диапазон на мощност на мотора.Ресурса им недостига за работа във всички режими и затова се използва скрито прехвърляне на бензин.Много от клиентите даже не знаят за съществуването му.При пълна газ дюзите остават напълно отворени и горивото не достига,започват да греят и понякога компа не издържа.Това са възможностите на Валтек,Рейл и производните им.Sev написа:и каква е идеята при високи обороти да минава на бензин?
Коментар
-
При по интелигентните системи решението за клапаните е софтуерно решено.Над определени обороти пропуска и по малко бензин от порядъка 1-5 милисекунди,взависимост от натоварването.pakumba написа:при някои модели коли с проблемни клапани- да пази клапаните, при други модели да върви по-добре.Sev написа:и каква е идеята при високи обороти да минава на бензин?
Коментар
-
мойта кола си дойде от Италия с BRC.когато отидох за първи път в Софийския сервиз и разпитвах за поддръжката ми обясниха, че имам 2 филтъра.единия се сменя на 10 000км. а другия на 30 000.попитах какво ще стане ако пропусна смяна и хората ми казаха: "колата ще почне сама да минава на бензин ".вече трета година това не се е случвало.щом газта свърши и се превключи на бензин, колата почва да пищи докато не превключа ръчно ключа, така че няма как да не съм разбрал, ако сама превключва.FIAT STILO 1.6 16V 3 врати
Коментар
-
този, който е 10-15лв. го сменям редовно на 10-12 000, но другият е на 50 000 в България и не знам колко в Италия(колата е на 136 000)Sev написа:щом уредбите не могат да се справят в пълния диапозон, няма какво да ги хвалим :Dтова за филтрите е логичноно обикновено след 15 000 филтърът е слабо замърсенно тъй като струват 10-15 лева сменяме и това еFIAT STILO 1.6 16V 3 врати
Коментар
-
Това говори за качеството на материалите,софта и нивото на самата система. :DSev написа:щом уредбите не могат да се справят в пълния диапозон, няма какво да ги хвалим :Dтова за филтрите е логичноно обикновено след 15 000 филтърът е слабо замърсенно тъй като струват 10-15 лева сменяме и това е
Коментар
-
КОлега,понеже си компетентен,нека да уточним:Инжекторите ли не се справят или ЕКУ-то на зенита?Зенит се комплектова с доста видове инжектори,включително и кейхин!Бъди по-конкретен!Масово се ползват матрикс,валтек и рейл.Съответните фирми имат бързо действащи инжектори.Не съм в БГ иначе щях да проверя това твое твърдение!Аз не съм включил опцията да минава на бензин!landi написа:Това говори за качеството на материалите,софта и нивото на самата система. :DSev написа:щом уредбите не могат да се справят в пълния диапозон, няма какво да ги хвалим :Dтова за филтрите е логичноно обикновено след 15 000 филтърът е слабо замърсенно тъй като струват 10-15 лева сменяме и това еBrava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005
Коментар
-
Моята също не минава на бензин и по-добре, според мен. Аз лично не откривам някаква разлика м/у 4000 и 6000 об/мин от карането на бензин и газ. Човек който си познава колата, ще си направи сметка дали има време, място и възможност да изпревари.Stop giving directions, just say "Follow me."
Shevrolet Captiva LS 2.4/136/2009/ГИ Landy
Ex: Fiat Marea 1.6/103/1999/ГИ AG Zenit
Коментар
-
Ако не се справяха как изобщо стига 7000об. незнам
. Един единствен път съм пробвал на 4-та предавка, ами стигна си 7000об. с 3 пасажери и пълен багажник, без изобщо да свети или мига нещо по таблото. Въпроса е колко души карат с 7000об. на 4-та предавка, дори и на бензин. Абе системи много, има и по-добри със сигурност. Така че избора си е на колегата пуснал темата, а ние като едни порядъчни потребители я осрахме
.
Коментар
-
Тва че ти нищо не си усетил не значи че тя се справя
върви , няма проблеми ама както каза колегата нито времената могат да се определят нито сместа, де се вика всичко е на магия. При Хонда по "страхливите" си ги гласят след 4000 да минава на бензин,( заради клапаните, носят се слухове че на газ не държат), ама тва значи че ако карам на магистрала с 130 тряя да карам на бензин
къде е фаидата от газта тогава
Та за колегата дет се чуди, по непретенциозния потребител избира по евтиното, кара и не му пука Аг зенит е хубава уредба, няма да ходиш с нея на състезания или да я караш постоянно в 6000об. че да я мислиш как се справя. На кола дет струва 3 хилки кво има да и мислиш газовата. Моита кат се справя с високите обороти та кво? кога съм я закарал във високите
само когато некои голфаджия си помисли че тва кат е камион и не върви
Някои да знае как се пали БРЦ авариино? Аз имам една идея ама може да има по цивилизован начин
Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар