здравеите колеги имам фиат марея и мисля да и поставя газова уредба говорим за марея 1.6 16в 103кс от бургас сам .чудясе каква марка да взема ГИ и някои кадарен маистор в Бургас за монтага.Модерирано заглавиеМодераторски екип на fiat-bg.org
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Какъв ГИ на Мареа 1.6 16в ?
Collapse
X
-
Полска уредба Зенит.Есента ще стане трета година от как съм с нея.Ядове нямам никакви.Цена в момента около 850лв.Евтина поддръжка и добро отношение в сервиза.Няколко пъти съм ходил за настройки и обновяване на софтуер и до сега и дума не са ми казали за пари.Плащал съм единствено смяната на филтрите.Сервиза е в комлука срещу Шел пресечката,има едни зелени гаражи преди училището.В гараж номер 2 търсиш Петко или Илия.Двамата поработват и в Гърция и когато ги няма сервиза се ползваше от други газаджии.За тях нямам впечатления и за това търси само Петко или Илия. Уредбата има авариен режим на работа!!!Една от малкото при които,ако ти изгори бензиновата помпа ще можеш да запалиш на газ.Има вариант и над определени обороти (примерно 4 000) автоматично да минава на бензин и след спадане на под тези обороти отново да минава сама на газ.Помага особено при изпреварвания.Буташ една предавка надолу и се изстрелваш.Телефони за контакт ти изпращам на ЛС.
Коментар
-
Това за преминаването на бензин е по скоро недостатък отколкото предимство.Дължи се на бавните рейки и невъзможноста на софта и компа да компенсират недостатъците на системата.Авариен режим всички системи.От мен глас за Станимир до стадион Нефтохимик.krasio_79bs написа:Полска уредба Зенит.Есента ще стане трета година от как съм с нея.Ядове нямам никакви.Цена в момента около 850лв.Евтина поддръжка и добро отношение в сервиза.Няколко пъти съм ходил за настройки и обновяване на софтуер и до сега и дума не са ми казали за пари.Плащал съм единствено смяната на филтрите.Сервиза е в комлука срещу Шел пресечката,има едни зелени гаражи преди училището.В гараж номер 2 търсиш Петко или Илия.Двамата поработват и в Гърция и когато ги няма сервиза се ползваше от други газаджии.За тях нямам впечатления и за това търси само Петко или Илия. Уредбата има авариен режим на работа!!!Една от малкото при които,ако ти изгори бензиновата помпа ще можеш да запалиш на газ.Има вариант и над определени обороти (примерно 4 000) автоматично да минава на бензин и след спадане на под тези обороти отново да минава сама на газ.Помага особено при изпреварвания.Буташ една предавка надолу и се изстрелваш.Телефони за контакт ти изпращам на ЛС.
Коментар
-
За един недостатък за друг не.Подлежи на избор.А и уредба за 1 700 лева на кола за 3000 ми се види необосновано от към финанси.Но и имайки в предвид никът ти,едва ли може да се чуе друго мнение от теб.landi написа:Това за преминаването на бензин е по скоро недостатък отколкото предимство.Дължи се на бавните рейки и невъзможноста на софта и компа да компенсират недостатъците на системата.Авариен режим всички системи.От мен глас за Станимир до стадион Нефтохимик.krasio_79bs написа:Полска уредба Зенит.Есента ще стане трета година от как съм с нея.Ядове нямам никакви.Цена в момента около 850лв.Евтина поддръжка и добро отношение в сервиза.Няколко пъти съм ходил за настройки и обновяване на софтуер и до сега и дума не са ми казали за пари.Плащал съм единствено смяната на филтрите.Сервиза е в комлука срещу Шел пресечката,има едни зелени гаражи преди училището.В гараж номер 2 търсиш Петко или Илия.Двамата поработват и в Гърция и когато ги няма сервиза се ползваше от други газаджии.За тях нямам впечатления и за това търси само Петко или Илия. Уредбата има авариен режим на работа!!!Една от малкото при които,ако ти изгори бензиновата помпа ще можеш да запалиш на газ.Има вариант и над определени обороти (примерно 4 000) автоматично да минава на бензин и след спадане на под тези обороти отново да минава сама на газ.Помага особено при изпреварвания.Буташ една предавка надолу и се изстрелваш.Телефони за контакт ти изпращам на ЛС.
Коментар
-
При тоз кожодер крака ми никога повече няма да стъпне! Преди няколко години заредих газ в Болярово и ми се задръсти филтъра на клапана (твърди частици).Помислих си,че може да е от филтър и отворих филтъра за газова фаза.Беше чист и го затворих.Отидох при въпросният Станимир и за смяна на филтъра ме одруса с 35-40 лева! Аман от такива кожодери.Като видят,че не си с местна регистрация и решават да ти съдерат кожата. Разбираемо колегата Ланди прави реклама на свой колега,предлагащ тази система.п.с. Още един глас за Зенит от мен,пък нека да е проблемна.Аз за 3 години проблеми съм нямал.Единствено сменям филтрите.landi написа:Това за преминаването на бензин е по скоро недостатък отколкото предимство.Дължи се на бавните рейки и невъзможноста на софта и компа да компенсират недостатъците на системата.Авариен режим всички системи.От мен глас за Станимир до стадион Нефтохимик.krasio_79bs написа:Полска уредба Зенит.Есента ще стане трета година от как съм с нея.Ядове нямам никакви.Цена в момента около 850лв.Евтина поддръжка и добро отношение в сервиза.Няколко пъти съм ходил за настройки и обновяване на софтуер и до сега и дума не са ми казали за пари.Плащал съм единствено смяната на филтрите.Сервиза е в комлука срещу Шел пресечката,има едни зелени гаражи преди училището.В гараж номер 2 търсиш Петко или Илия.Двамата поработват и в Гърция и когато ги няма сервиза се ползваше от други газаджии.За тях нямам впечатления и за това търси само Петко или Илия. Уредбата има авариен режим на работа!!!Една от малкото при които,ако ти изгори бензиновата помпа ще можеш да запалиш на газ.Има вариант и над определени обороти (примерно 4 000) автоматично да минава на бензин и след спадане на под тези обороти отново да минава сама на газ.Помага особено при изпреварвания.Буташ една предавка надолу и се изстрелваш.Телефони за контакт ти изпращам на ЛС.
Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005
Коментар
-
Ще ми позволиш ли да изкажа мнение че познавам по добре материята от теб?Защо преминаването е направено скрито да не го вижда клиента?Защо системата не може да работи с точната горивна смес в целия диапазон на натоварване?То годините добре ама километрите колко са?Къде има такава цена от 1700лв.?Да не говорим или бъркаме 6цилиндровите с 4 цилиндровите?Някой чул ма не видял,друг видял ма не чул на това ми прилича твърдението Ви. :Dkrasio_79bs написа:За един недостатък за друг не.Подлежи на избор.А и уредба за 1 700 лева на кола за 3000 ми се види необосновано от към финанси.Но и имайки в предвид никът ти,едва ли може да се чуе друго мнение от теб.landi написа:Това за преминаването на бензин е по скоро недостатък отколкото предимство.Дължи се на бавните рейки и невъзможноста на софта и компа да компенсират недостатъците на системата.Авариен режим всички системи.От мен глас за Станимир до стадион Нефтохимик.krasio_79bs написа:Полска уредба Зенит.Есента ще стане трета година от как съм с нея.Ядове нямам никакви.Цена в момента около 850лв.Евтина поддръжка и добро отношение в сервиза.Няколко пъти съм ходил за настройки и обновяване на софтуер и до сега и дума не са ми казали за пари.Плащал съм единствено смяната на филтрите.Сервиза е в комлука срещу Шел пресечката,има едни зелени гаражи преди училището.В гараж номер 2 търсиш Петко или Илия.Двамата поработват и в Гърция и когато ги няма сервиза се ползваше от други газаджии.За тях нямам впечатления и за това търси само Петко или Илия. Уредбата има авариен режим на работа!!!Една от малкото при които,ако ти изгори бензиновата помпа ще можеш да запалиш на газ.Има вариант и над определени обороти (примерно 4 000) автоматично да минава на бензин и след спадане на под тези обороти отново да минава сама на газ.Помага особено при изпреварвания.Буташ една предавка надолу и се изстрелваш.Телефони за контакт ти изпращам на ЛС.
Коментар
-
Кое преминаване е скрито???Нали аз "клиента" си го избирам да е така.Нали аз казвам на колко точно оборота да става това преминаване от газ на бензин.Ако искам ми я настройват да си работи само на газ(и така съм карал около месец). За цената мога да коментирам защото лично съм обиколил почти всички сервизи в Бургас.Тя твоята приказка ми мяза на "Има само една кола-Мерцедес".Та и с газовите уредби явно ще да е така.landi написа:Ще ми позволиш ли да изкажа мнение че познавам по добре материята от теб?Защо преминаването е направено скрито да не го вижда клиента?Защо системата не може да работи с точната горивна смес в целия диапазон на натоварване?То годините добре ама километрите колко са?Къде има такава цена от 1700лв.?Да не говорим или бъркаме 6цилиндровите с 4 цилиндровите?Някой чул ма не видял,друг видял ма не чул на това ми прилича твърдението Ви. :Dkrasio_79bs написа:За един недостатък за друг не.Подлежи на избор.А и уредба за 1 700 лева на кола за 3000 ми се види необосновано от към финанси.Но и имайки в предвид никът ти,едва ли може да се чуе друго мнение от теб.landi написа:Това за преминаването на бензин е по скоро недостатък отколкото предимство.Дължи се на бавните рейки и невъзможноста на софта и компа да компенсират недостатъците на системата.Авариен режим всички системи.От мен глас за Станимир до стадион Нефтохимик.krasio_79bs написа:Полска уредба Зенит.Есента ще стане трета година от как съм с нея.Ядове нямам никакви.Цена в момента около 850лв.Евтина поддръжка и добро отношение в сервиза.Няколко пъти съм ходил за настройки и обновяване на софтуер и до сега и дума не са ми казали за пари.Плащал съм единствено смяната на филтрите.Сервиза е в комлука срещу Шел пресечката,има едни зелени гаражи преди училището.В гараж номер 2 търсиш Петко или Илия.Двамата поработват и в Гърция и когато ги няма сервиза се ползваше от други газаджии.За тях нямам впечатления и за това търси само Петко или Илия. Уредбата има авариен режим на работа!!!Една от малкото при които,ако ти изгори бензиновата помпа ще можеш да запалиш на газ.Има вариант и над определени обороти (примерно 4 000) автоматично да минава на бензин и след спадане на под тези обороти отново да минава сама на газ.Помага особено при изпреварвания.Буташ една предавка надолу и се изстрелваш.Телефони за контакт ти изпращам на ЛС.
Коментар
-
Може и ти да си избрал кога да преминава но има много такива които не знаят тази подробност.Защо тогава ключа не индекира преминаването на бензин?За да не разбере клиента нали!!!Защо избра преминаване на бензин?Именно защото систематане може да се справя с целия диапазон на работа.Не и стига горивото след 4-4500 и става куц кон,пали чекове и т.н.Не познавам такъв клиент който си е сложил АГУ и иска да кара на бензин,освен краден. :D Аз никъде не споменавам марка за да правиш сравнението с Мерцедес.krasio_79bs написа:Кое преминаване е скрито???Нали аз "клиента" си го избирам да е така.Нали аз казвам на колко точно оборота да става това преминаване от газ на бензин.Ако искам ми я настройват да си работи само на газ(и така съм карал около месец). За цената мога да коментирам защото лично съм обиколил почти всички сервизи в Бургас.Тя твоята приказка ми мяза на "Има само една кола-Мерцедес".Та и с газовите уредби явно ще да е така.landi написа:Ще ми позволиш ли да изкажа мнение че познавам по добре материята от теб?Защо преминаването е направено скрито да не го вижда клиента?Защо системата не може да работи с точната горивна смес в целия диапазон на натоварване?То годините добре ама километрите колко са?Къде има такава цена от 1700лв.?Да не говорим или бъркаме 6цилиндровите с 4 цилиндровите?Някой чул ма не видял,друг видял ма не чул на това ми прилича твърдението Ви. :Dkrasio_79bs написа:За един недостатък за друг не.Подлежи на избор.А и уредба за 1 700 лева на кола за 3000 ми се види необосновано от към финанси.Но и имайки в предвид никът ти,едва ли може да се чуе друго мнение от теб.landi написа:Това за преминаването на бензин е по скоро недостатък отколкото предимство.Дължи се на бавните рейки и невъзможноста на софта и компа да компенсират недостатъците на системата.Авариен режим всички системи.От мен глас за Станимир до стадион Нефтохимик.krasio_79bs написа:Полска уредба Зенит.Есента ще стане трета година от как съм с нея.Ядове нямам никакви.Цена в момента около 850лв.Евтина поддръжка и добро отношение в сервиза.Няколко пъти съм ходил за настройки и обновяване на софтуер и до сега и дума не са ми казали за пари.Плащал съм единствено смяната на филтрите.Сервиза е в комлука срещу Шел пресечката,има едни зелени гаражи преди училището.В гараж номер 2 търсиш Петко или Илия.Двамата поработват и в Гърция и когато ги няма сервиза се ползваше от други газаджии.За тях нямам впечатления и за това търси само Петко или Илия. Уредбата има авариен режим на работа!!!Една от малкото при които,ако ти изгори бензиновата помпа ще можеш да запалиш на газ.Има вариант и над определени обороти (примерно 4 000) автоматично да минава на бензин и след спадане на под тези обороти отново да минава сама на газ.Помага особено при изпреварвания.Буташ една предавка надолу и се изстрелваш.Телефони за контакт ти изпращам на ЛС.

Темата е разчистена от офф топоик!!!Модераторски екип
Коментар
-
АГ Зенит. Може и другите да са добри, просто споделям личен опит. За мен най-важното е качеството на монтажа. Може уредбата да е страхотна, но ако "майсторът" си остави ръцете, следват само ядове.Предполагам, че искаш да кажеш, че всички системи имат такъв режим. Аз обаче при Зенит не можах да го открия.landi написа:...Авариен режим всички системи...Stop giving directions, just say "Follow me."
Shevrolet Captiva LS 2.4/136/2009/ГИ Landy
Ex: Fiat Marea 1.6/103/1999/ГИ AG Zenit
Коментар
-
Да напиша и аз за Зенит-а. При мен превключва на ~ 7000об. на бензин. Преди това няма чекове и други такива глупости. Аз пък лично страшно много се кефя точно пък на тази опция. Даваш газ минаваш на бензин, пускаш газта пак си на гас. Какви проблеми какви чекове незнам. МИнаването от едно гориво на друго става за секунди, даже секунда. Единственото което не се кефя при мен е, че е на 7000об. От 2 години карам с този инжекцион и съм страшно доволен. Никога ама никога не ми е правел проблем. Със сигурност има и много по-добри, със сигурност.
Коментар
-
Не знам дали режима го има при всички модели.При мен се използва по следният начин:Задържаш бутона за газ/бензин натиснат и докато го държиш даваш на контакт и палиш директно на газ.sok1 написа:АГ Зенит. Може и другите да са добри, просто споделям личен опит. За мен най-важното е качеството на монтажа. Може уредбата да е страхотна, но ако "майсторът" си остави ръцете, следват само ядове.Предполагам, че искаш да кажеш, че всички системи имат такъв режим. Аз обаче при Зенит не можах да го открия.landi написа:...Авариен режим всички системи...
Коментар
-
Оборотите могат да ти ги регулират газаджите.Моите първоначално бяха на 5 000.Тествах я и прецених ,че на 4 000 ми е добре.Направиха я за 10 минутки със пробното кръгче.Mupo написа:Да напиша и аз за Зенит-а. При мен превключва на ~ 7000об. на бензин. Преди това няма чекове и други такива глупости. Аз пък лично страшно много се кефя точно пък на тази опция. Даваш газ минаваш на бензин, пускаш газта пак си на гас. Какви проблеми какви чекове незнам. МИнаването от едно гориво на друго става за секунди, даже секунда. Единственото което не се кефя при мен е, че е на 7000об. От 2 години карам с този инжекцион и съм страшно доволен. Никога ама никога не ми е правел проблем. Със сигурност има и много по-добри, със сигурност.
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар