Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Нова газова уредба или стара

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Нова газова уредба или стара

    Здравеите искам да попитам някои зимал ли си се газова уредба на старо и дефакно испарител. И ако си взема на старо дали наяма да имам някви проблеми с бутилката. А за испарителят съм чул че може фа се сменят гумичките и нямало да има проблем.
    Fiat Marea Weekend 1.8 16v 1997

    Alfa Romeo 146 1.9TD 1995

    #2
    Аз поставих втора употреба и нямам оплаквания.Уредбата купих за 130 лв. продадох от нея ламбда контрола и емулатора на дюзите и изкарах половината пари.едно почистване на изпаритела не е излишно ако е втора употреба.
    Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
    Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

    Коментар


      #3
      Ахм е щте гледам да ми попадне някаква такава оферта и щте деиствам. Мерси :D :D
      Fiat Marea Weekend 1.8 16v 1997

      Alfa Romeo 146 1.9TD 1995

      Коментар


        #4
        /

        няма лошо от втората употреба само да знаеш какво да искаш аз съм купувал една газова на пропан бутан и две на метан мн . съм доволен газ пропан бутан 60000км така и е продадох метан за сега едната е на 40000км без грижи другата за сега е 30000км и си ОК
        пунто MK1 1.1 98г
        МЕТАН
        През 2012 се очаква да свърши света.. Ако искате да оцелеете - елате в България, тук сме с 30 год. назад...!!!

        Коментар


          #5
          Е да и ас така си мисла. А като си намера газова бутилка само за монтаж колко ще ми искат горе доло?
          Fiat Marea Weekend 1.8 16v 1997

          Alfa Romeo 146 1.9TD 1995

          Коментар


            #6
            преди да си направил некоя глупост да взема да те светна. За да си вземеш втора ръка уредба тряя да си половин или цял маистор газаджия щото могат ти набутат такъв боклук че и на вторични да не го искат. далаверата от втора ръка е ако си я сложиш сам, тогава щи легне евтино инак следваме е тази сметка : Купуваш уредба няква си с незнаино състояние но да кажем бачка за 150 лева, за тея пари получаващ изпарител неква бутилка, клапан, ключе и толкоз, ако не я монтираш ти за монтажа ще ти вземат наи малко 100 кинта, щото трябват тръби медни дет са скъпи кабели маркучи за вода, разклонители, плочки и поне имулатор дюзи, което аз лично не го виждам как ще се върже за 100 лева като само плочката ти е 20-30. Значи до тук уредба150 лв+ 80лв монтаж+50 и матеряли + 20 плочка + 40 емулатор =340, след тва тряя да идеш да узакониш бутилката която едвали има паспорт, там в сервиза щи искат 40 лева за скенер на бутилката 10 лева за паспорт и 10 лева за лепенка станаха още 60 кинта , до тук 400 лева. И тва е про положение че не се наложи да сесменят мембрани в изпарителя, щото оня дето преди теб го е карал може колата му бензин да не е помирисвала и да е палил и зимата на газ, сам се сещаш в какво състояние са мембраните на такъв изпарител, а смяната им няма как да е по евтина от 40 -50 лева но тези нека не ги броим да кажем че си случил на изпарител , и такаааа дал си 400 кинта и имаш втора ръка уредба в незнаино състояние без гаранция и без нищо, а една нова такава струва 450-500 пак си направи сметката. Точно АГУ не е за купуване втора ръка за да не ги плюете после и да разправяте че с газовите само проблеми
            Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
            Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
            Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

            Коментар


              #7
              И аз съм за новата уредба. Най -малко са после проблемите. Обикновенно както каза колегата по горе има винаги да се довнажда нещо допълнително . Я тръба , я клапан и кой знай кво още. Купувал съм едно време стара уредба и знам как е . Аз случих защото я сложих и карах половин година така само един щуцер за карбуратор си купих тогава. За половин година даже по малко си върна парите обаче дотам. После иска нов изпарител имаше проблеми с кран на бутилка и т.н. Само за сравнение чисто нова уредба с турски изпарител , клапан сонда и т.н + плочката за мойто типо ми седна около 200 лв. Верно че сам я слагах ама все пак всичко е ново и макар и турска вече 20 000 км. няма грижи и си е върнала парите и се радвам на приличен разход на гориво . Така че за газова уредба не правете компромис. То винаги може да попаднете на читава втора ръка ама трябва и да знаете какво купувате. И да не забравяме че купувайки боклуци рискуваме и друго - газта е взривоопасна.
              не подценявайте италианските коли
              Tipo 1.6 (149.C2.046)

              Коментар


                #8
                изпарител 2ра ръка не е никакъв проблем, взимаш отрваряш почистваш сменяш мембрани и изпарителя става нов; но в твоя случай щом неможеш да я сложиш сам по-добре си купи нова газова

                Коментар


                  #9
                  Еми маи така ще стане. А и не е голяма разликана в цената, мерси на всички Yellow_Flash_Colorz_PDT_08
                  Fiat Marea Weekend 1.8 16v 1997

                  Alfa Romeo 146 1.9TD 1995

                  Коментар


                    #10
                    Хич даже не е голяма разликата в цената даже в един момент с втората употреба може да надминеш цената на новата а да си имаш стара. Аз например съм правил комбинация от части където може пак да се нагодиш в средна цена. Например слагал съм клапан ловато с хубава сонда за бутилката ( турските сонди я изключат при напълване я не , а и не винаги показват вярно ), а слагам изпарител Волтран . По малка бутилка също намалява с 20 -на лева цената . Разбира се ако няма да е проблем малкия пробег , то газстанции много а и пестиш багажник. Ако колата иска повече електроника не се колебайте проблемите с евентуална диагностика след време би обезмислила икономисването на пари от емулатори например.
                    не подценявайте италианските коли
                    Tipo 1.6 (149.C2.046)

                    Коментар

                    Working...
                    X