Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Газов Инжекцион на Fiat Punto 1.2 75hp

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    Колега odar,при теб как е инсталирана обикновенната газова,имаш ли ламбда емулатор,и емулатор за дюзите,защото на мен така ми казаха че ще трябва и на двете места да се слагат емулатори ако е с обикновенна газова.Колко ти е харчела колата преди да сложиш газ (градско,извънградско).Колкото до ламбда сондата,ако слагам обикновенна газова мисля че ще ми трябва заради ламбда емулатора.Иначе звънях в един сервиз и ми казаха че ако слагам газов инжекцион,компютъра за газта си взима информация от бензиновия и ако колата до сега си е работела нормално без ламбда сонда,ще продължи да си работи по същия начин и на газ.

    Коментар


      #32
      На бързо да кажа на които не му е ясно от ко се мажат компресационите сегменти, и които си мисли че там се маже единствено от горивото тва да не е трабант бре мажат се от хонинга на цилиндрите , а що е хонинг питаите гугъл А, и сложи си Ги за 800 лева има полски уредби, свещите не се износват по бързо и филтрите не се сменят по рано, не се занимавай с допутопни системи, дето всичко работи на магия и дори да пръднеш се отразява на смесообразуването.Пък после нека някои ми обяснява че няма смисъл от газ и не се избивала
      Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
      Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
      Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

      Коментар


        #33
        Не съм сигурен дали имам емулатор.Само знам че кабелите на дюзите са рязани и нещо им е правено.На бензин ми гореше 8/9 на 100км. в града и 6/7 на 100км извън града.А за ламбда емулатора не мисля че ще ти трябва след като нямаш сонда Но според мен този който ще ти слага газовото ще ти каже дали има или няма нужда от емулатори.Аз отидох в сервиза сутринта показах колата, човека я огледа и каза че ще стане , оставих я върнах се следобед и всичко беше готово.Въпросът е да попаднеш на добри майстори които да си разбират от работата.Най-добре е да ти ги препоръча някой познат който вече им е използвал услугите
        Fiat Punto ELX 1,2 / 75 - 1996

        Коментар


          #34
          Slavi_Lancia написа:
          На бързо да кажа на които не му е ясно от ко се мажат компресационите сегменти, и които си мисли че там се маже единствено от горивото тва да не е трабант бре мажат се от хонинга на цилиндрите , а що е хонинг питаите гугъл А, и сложи си Ги за 800 лева има полски уредби, свещите не се износват по бързо и филтрите не се сменят по рано, не се занимавай с допутопни системи, дето всичко работи на магия и дори да пръднеш се отразява на смесообразуването.Пък после нека някои ми обяснява че няма смисъл от газ и не се избивала
          колеги ,викайте че се развалят колите от газта ,двигателя се разваля и тнт щото после че ревем че вдигнали газта ....ей на и на метаня ще му слагат акциз от 10 ст на килоза тва -колите се развалят от газта ,не слагайте газ,не щат да вървят на газ ,четете редовно форумите ,там всеки дет си е сложил газ ,после съжаляваи за да не съжалявате не си слагайте газ,за да не си разваляте колата......
          типо 1.4 карбуратор вечеCNG(бившо)
          хюндай акцент 1.5 CNG
          киа каренс +метан

          Коментар


            #35
            Аз от екологична гледна точка Данчо ще спасявам планетата
            Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
            Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
            Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

            Коментар


              #36
              dudulia написа:
              Седа и се чудя как е направена Мултипла би пауър? Сигурно има специално мазане на горната част на ДВГ? Също се чудя как са направени всички коли направени да работят заводски САМО на метан и такива направени да работят не метан/пропан бутан и бензин? Сигурно двигателите им са с някакви революционни решения от рода на флаш люб? Относно двигателите за ремонт,дето били доказани от газифицирането, то вероятно се е стигнало до там от каране с обеднена горивна смес,а не защото са карани на газ?
              Нямам желание да изпадам в спор. Подобни двг-та не карат много, освен ако наистина нямат нещо иновативно....Ще дам пример с FSI двг-тата на VAG групата. Който не знае, това са бензинови двг-та с директно впръскване. Те страдат много при клапанните отверсия(всмукателните), поради факта, че от там гориво не минава. Препоръчва се проверка на 100 000км. Термостатирането на тези двг-та също е трудно - конкретно имат 3 термостата. Та този двг работи с обеднена смес по замисъл. За стандартен двигател наистина не е добре да работи на бедна смес.Та не искам никой да отказвам, от газифицирането. Просто да се знаят особенностите от тези системи. Освен това една заводска газификация, е съвсем различно. Интересувал съм се и знам.
              Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

              Коментар


                #37
                Slavi_Lancia написа:
                На бързо да кажа на които не му е ясно от ко се мажат компресационите сегменти, и които си мисли че там се маже единствено от горивото тва да не е трабант бре мажат се от хонинга на цилиндрите , а що е хонинг питаите гугъл А, и сложи си Ги за 800 лева има полски уредби, свещите не се износват по бързо и филтрите не се сменят по рано, не се занимавай с допутопни системи, дето всичко работи на магия и дори да пръднеш се отразява на смесообразуването.Пък после нека някои ми обяснява че няма смисъл от газ и не се избивала
                http://www.bosch.bg/bg/products/car_equip/news/news_804.htm Ето например за свещите, какво препоръчват хората.
                Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                Коментар


                  #38
                  я сум с дензо иридум пауър
                  Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                  Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
                  Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

                  Коментар


                    #39
                    По тая логика моята кола трябваше отдавна да е на отпадъци-сложена газова 1998-в Италия-обикновена-180км/ч без проблем-на гас-не бута грам масло(на 300000к)
                    Brava 1.6 16+ АГУ(Landi Renzo)

                    Коментар


                      #40
                      anttonn написа:
                      По тая логика моята кола трябваше отдавна да е на отпадъци-сложена газова 1998-в Италия-обикновена-180км/ч без проблем-на гас-не бута грам масло(на 300000к)
                      Ами обикновенната газова не може да нанесе толкова щети, колкото некоректен ГИ. Може да гръмне, но при наличие на кихалки, проблема горе долу се решава.
                      Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                      Коментар


                        #41
                        Абе хора, вие си спретнахте е*аси и спора, вече забравих за какво беше темата!Нека хората сами да направят своят избор, всеки има право да избира!А това дали за колата е добро или не, няма значение.Колите са произведени да служат на хората а не хората да служат на колите си.Аз моята кола много си я обичам, но пари за бенз нема, за това минах на ГАЗ.Това горе долу е като при жените,обичат да си похапват но за да ти се харесат минават на диета И моята кола обича бензин ама ще е на газова диета иначе няма да я карам!Само да не хване някоя язва от глад
                        Fiat Punto ELX 1,2 / 75 - 1996

                        Коментар


                          #42
                          odar написа:
                          Абе хора, вие си спретнахте е*аси и спора.Вече забравих за какво беше темата!Нека хората сами да направят своят избор, всеки има право да избира!А това дали за колата е добро или не, няма значение.Колите са произведени да служат на хората а не хората да служат на колите си.Аз моята кола много си я обичам, но пари за бенз нема, за това минах на ГАЗ.Това горе долу е като при жените,обичат да си похапват но за да ти се харесат минават на диета И моята кола обича бензин ама ще е на газова диета иначе няма да я карам!Само да не хване някоя язва от глад
                          А за да направи човек, правилният за себе си избор, е нужно да познава както предимствата, така и недостатъците......... Пък и автомобила ще ти е слуга, ако е изправен, нали! В противен случай е заплаха от която и гледна точка да погледнеш. Искам да кажа, че не може съвсем през просото.Дано колегата пуснал темата си извлече полезното от темата.
                          Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                          Коментар


                            #43
                            Колеги някой чувал ли е за газов инжекцион АГЕ? Имам двама приятели с монтиран такъв и нямат абсолютно никакви проблеми.Едната кола е рено еспейс и вече 3 години каза човека никакви ядове,харчи му 8 газ градско,разхода бензин газ не му се е променил въобще.Другата кола е ситроен ксантия и вече година пак няма проблеми,разхода бензин/газ също е еднакъв.За съжаление и двамата не знаят какво производство е инжекциона.Ако някой има някакво инфо моля да сподели,прерових нета ама нищо не ми излиза.

                            Коментар


                              #44
                              Pchelata написа:
                              Колеги някой чувал ли е за газов инжекцион АГЕ? Имам двама приятели с монтиран такъв и нямат абсолютно никакви проблеми.Едната кола е рено еспейс и вече 3 години каза човека никакви ядове,харчи му 8 газ градско,разхода бензин газ не му се е променил въобще.Другата кола е ситроен ксантия и вече година пак няма проблеми,разхода бензин/газ също е еднакъв.За съжаление и двамата не знаят какво производство е инжекциона.Ако някой има някакво инфо моля да сподели,прерових нета ама нищо не ми излиза.
                              АГЕ? Да не би да имат предвид АГ?Има система AG Zenit JZ 2009 :D
                              Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
                              Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

                              Коментар


                                #45
                                АГЕ си е точно наименованието,или поне така пише на компютъра на газовото.Единственото нещо което ми излезе в интернет за този инжекцион беше ето този цитат от форума на VW.
                                ми тои ми каза 4е обикновенната е аз сиа избирам между лобато и брц а за ГИ АГЕ,това нищо не ми говори ако може някои да даде малко инфо и да ли си заслужава парите като размера на ботилката си го избирам аз

                                Коментар

                                Working...
                                X