Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

не държи обороти на газ...

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    не държи обороти на газ...

    Колеги, имам следният проблем. Колата не държи обороти само на газ! на безнин няма проблем. На студена кола няма проблем, но като загрее хубаво колата и гасне. Иначе си работи нормално... Смених въздушният филтър, на газта филтъра е сменян преди 6-7000 км. Преди 4-5000 правиха профилактика на изпарителят и смениха мембрани и т.н.Моля някой ако има идея от какво е да сподели... Колата е Брава 1.4 12В, моно...
    Всичко което се затяга с ключ по - малък от №27 е нано технология!!!

    #2
    Сигурно и уредбата е обикновена . Поиграй си с регулатора за празен ход на изпарителя , не пипай винтовете на тройника .Ако не знаеш как по-добре отиди на майстор да я пипне а ти го гледай какво върти да си знаеш за следващия път , може и приятел с повечко опит да помолиш
    Brava 1.6 16V 103 10/97
    http://www.aardvark.co.nz/hho.shtml
    http://www.msnbc.msn.com/id/29899191/

    Коментар


      #3
      да обикновена е: Ланди Ренцо на изпарителят, ако развивам врътката дигам оборотите на празен ход - така ли е ?
      Всичко което се затяга с ключ по - малък от №27 е нано технология!!!

      Коментар


        #4
        На моята стара Landi с развиване се увеличаваше количеството газ на празен ход , така че с преобогатяване може и да я изгасиш вместо да вдигнеш оборотите . Затова ти казах да си поиграеш , може от нула да започнеш и постепенно да развърташ докато постигнеш стабилни обороти .
        Brava 1.6 16V 103 10/97
        http://www.aardvark.co.nz/hho.shtml
        http://www.msnbc.msn.com/id/29899191/

        Коментар


          #5
          абе лошото е че го прави само като загрее добре колата и то само на газ! Наляга ме една мисъл, че нещо в изпарителят заяжда като загрее .... Защото понякога само се оправя и после пак не държи....
          Всичко което се затяга с ключ по - малък от №27 е нано технология!!!

          Коментар


            #6
            Я не гадай и го развърти това винтче , малко надясно , малко наляво , знам каква досада е да ти гасне колата и да се чудиш как да я държиш в обороти . Опитай и да го завиеш до край като броиш колко оборота си направил и после го върни в същото положение - натрупват се боклуци по него и променят качеството на сместа
            Brava 1.6 16V 103 10/97
            http://www.aardvark.co.nz/hho.shtml
            http://www.msnbc.msn.com/id/29899191/

            Коментар


              #7
              Говорим за винта, който се върти на ръка нали?На моето БРЦ в най-отвито положение оборотите се покачват, а като е завит до край колата гасне.Отвии го колкото да не падне, запали колата и завивай докато не почнат да намаляват много оборотите.
              "Без сърца, сме просто машини"
              Toyota Prius 1.5 Hybrid
              EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

              Коментар


                #8
                кола

                И при мен гаснеше дори смених и мембрании доста боклуци изчистих от вътре Уж се оправи после пак замочна да гасне понякога Като минавах през Семтември Янко/qnisZ/ е видя и вика че не затваря и пуска повече газ в къши разглобих наново изпарителя и го зглобих едната мембрана не съм е закачил както трябва сега си пали на газ и си работи както трябва в София е около 9.8
                КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                Коментар


                  #9
                  Добре де, ама защо гасне само като загрее добре?Иначе не гасне, държи си там 800 оборота и няма проблеми. Обаче като я покарам малко загряла и започва от време на време по кръстовищата да ме нерви...ама така ма неври, че ще я завра у кучето у аспоа..... Yellow_Flash_Colorz_PDT_06
                  Всичко което се затяга с ключ по - малък от №27 е нано технология!!!

                  Коментар


                    #10
                    Защото като загрее оборотите трябва да са към 800, а когато е студена около 1200-1500. Трябва да ти се увеличат оборотите. Пробвай това дето ти казах по-горе, ако нестава сигурно има нещо запушено.
                    "Без сърца, сме просто машини"
                    Toyota Prius 1.5 Hybrid
                    EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

                    Коментар


                      #11
                      ако не стане, намирай една схема на изпарителя и го смъквай и си го оправи сам, няма нищо сложно

                      Коментар


                        #12
                        много благодаря колеги за съветите, събота като има малко повече време ще я метна....
                        Всичко което се затяга с ключ по - малък от №27 е нано технология!!!

                        Коментар

                        Working...
                        X