Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Как да разбера дали гори бензин, когато работи на метан?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Как да разбера дали гори бензин, когато работи на метан?

    Имам някакви съмнения, че ми понагорява бензин, та искам да разбера дали наистина е така. Как да стане? Предполагам, че откача кабелите на дюзите и ако гори бензин, ще се променят оборотите. Други предложения?

    #2
    слагай едно реле на помпата да не бачка докато караш на метан

    Коментар


      #3
      Тя ако ти меша и двете определено няма да работи нормално и ще прави мизерии или ще пука примерно..Аз на мойта откачах кабела на бензиновата помпа,че ми е по-лесно и така правех пробата дали ги меша.С обикновенна метанова ли е ?
      Фиат Браво 1.6 16V на Метан 103 понита...

      Коментар


        #4
        Ми не знам, има си адванс процесор и ЕКУ, само че маркучите са набити направо в колекторите. И въобще как компа спира бензина като е на метан?

        Коментар


          #5
          Re: Как да разбера дали гори бензин, когато работи на метан?

          ThE_PuNiSHeR написа:
          Имам някакви съмнения, че ми понагорява бензин, та искам да разбера дали наистина е така. Как да стане? Предполагам, че откача кабелите на дюзите и ако гори бензин, ще се променят оборотите. Други предложения?
          Ако незатваря добре някоя дюза това няма да даде моментален ефект.Трябва да изчакаш да изгори евентуално наличното гориво в бензиновата рампал

          Коментар


            #6
            Мога да ти дам пример с една вектра Б на метан.Като започна да меши бензин и метан работеше на три цилиндъра и пушеше доста,звучеше и изглеждаше като че ли е духнала гарнитура.Той човека се уплаши да не е това,но като усетихме че мирише на бензин от ауспуха(а колата бе в режим на метан) се разбра накъде отиват нещата.В общи линии,двигателя не работи нормално ако ги меши и ще се разбере лесно според мен.
            Fiat Brava 1.2,16в

            Коментар


              #7
              С откачане на буксите няма да стане понеже ако има теч това е механичен проблем а не електрически. Зависи колко бензин пропуска дюзата при положение че е повечко колегата е прав че на определения цилиндър ще дави и ще работи на 3цилиндъра. Лошото е когато всички пускат по малко че няма признаци понеже е кото разцентрован изпарител. Ка то се опиташ да го настроиш нещата стават и ти не подозираш проблема. Единия начин е извадиш дюзите заедно със реиката и да влючиш помпата ръчно за да проследиш какво става с тях дали някоя пропуска. Втория начин е да спеш помпата по време на работа на тихи обороти и да следиш какво става с оборотите. При положение че след 2/5минути се променят *паднат или се вдигнат* също има проблем с дюзите но ако всичко си е както преди не търси проблема там а някъде другаде.

              Коментар

              Working...
              X