През деня съм в Интерпред, но минавам през цяла София, така че можем да се разберем където ви е удобно.@stoyangeorgiev : Колега, какъв е разхода ти в момента?Моите наблюдения от вчера: 400 километра софийско градско каране.Задръствания и тръгване с настъпване на педала.Разход: 8/100 (32 литра).
							
						
					Реклама
				
					Collapse
				
			
		
	Съобщение
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Alfa Romeo 159 JTDm с браунов (HHO) генератор
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
Fiat Linea 1.3 Multijet'08
Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
http://forum.fiat-bg.org
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Един опит за илюстративно представяне на процесите в автомобила, от гледна точка на вграждането на електролизна клетка (вж. прикачения hho.pdf). Предварително ще се съглася с тези, които ще кажат, че това е излишно, тъй като законите на термодинамиката ясно го дефинират. Това представяне е за хора, които обичат картинки.За да бъде разглеждането най-чисто и в полза на идеята за електролизна клетка, се правят следните допускания:1. Всеки модул работи с КПД=99% и отделя 1% енергия във вид на различни загуби;2. Само 1% от произведената механична енергия се отделя за производство на ел-енергия;3. Не се потребява ел-енергия за нищо друго (електроника, осветление, запалителна уредба, климатик, аудио и т.н.), освен за електролизната клетка.Обозначение на потоците енергия:Със зелен цвят- тези, които са същинската цел на автомобила, а именно да се движи;С червен цвят-тези, които се губят от триене, загряване от протичащ ток и т.н.;С жълт цвят- тези, които не са основни, а с цел подобряване на горенето чрез електролизна клетка.Очевидно е, че допълнителният контур, предназначен за подобряване на горенето, внася допълнителни загуби. Процентът енергия отделен за този контур би могъл да се остави в основния, полезен поток. Дори и при тези идеализирано малки загуби, газът [H2+O2] в какво количество ще бъде, колко ще подбри горенето и колко повече от 99% ? Спестеното количество фосилно гориво, като енергия повече ли ще бъде от тази необходима, за да работи допълнителният контур?Ако счетем, че количеството енергия, отклонена от основния, полезен поток, не е достатъчна за производството на [H2+O2], до какво ще доведе увеличаването й? Няма ли да доведе до увеличаване на загубите в алтернатора и в електролизната клетка? Отклоняваме полезна енергия, за да я преведем през допълнителен контур с цел да произведем подобрение на горенето плюс допълнителни загуби. Енергията, обаче, която сме разходвали за производството на газа, винаги ще е по-малка от отделената от него при горенето, поради КПД-то на алтернатора и електролизната клетка.Моля, някой да подобри схемата, като й добави конкретни числа за по-голяма нагледност или за доказване на собствена теза. Могат да се ползват всякакви стойности от множеството на реалните неотрицателни числа, дори и да не звучат правдоподобно.Прикачени файлове
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
абе колега, и мен ме напушва на смях някой като се хвали че с такава смотана клетка изкарва много над 30%кпд при електролиза. да не говорим за "резонансна електролиза" и електролиза с ШИМ , тогава направо падам по гръб, ама хора всякакви.иначе колегата доказва ,че дори и да имаш 100% кпд от всеки един елемент, с добавянето на такава клетка единствено качваш разхода.
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Колегата е направил оптималният вариант на систематаnikolovvd написа:Само като видя нещо подобно:Директно затварям файла! Някой си е играл да рисува квадратчета със стрелки и да цвъка цифри.Двигател свътрешноГоренеКПД=99%
							
						"Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
ами градско средно ми е около 9-9.5 / 100 в софия, но това пак със стабилно натискане (1.9 jtdm 16v октомври 2008ма е колата)другата седмица ако ми е по-свободно ще намина да видя за какво иде реч, че ми е интересно, ако ефекта наистина е толкова осезаем може да се оборудвам с такова нещо, тъкмо ми падна гаранцията преди 3-4 месецаzgabrovski написа:През деня съм в Интерпред, но минавам през цяла София, така че можем да се разберем където ви е удобно.@stoyangeorgiev : Колега, какъв е разхода ти в момента?Моите наблюдения от вчера: 400 километра софийско градско каране.Задръствания и тръгване с настъпване на педала.Разход: 8/100 (32 литра).
а колко излиза в краен вариант цялата система, без ремап на двигателя ?
							
						
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Направи коментар по същество!Написал съм КПД=99%, за да бъде схемата максимално благосклонна към вероятността идеята да е възможна, не че реален ДВГ е с КПД 99%.На когото не му харесват числата, оставил съм отворена възможността да ги напише такива, каквито му харесва, само да убеди останалите, че това може да работи.Невежи изказвания и такива, написани от хора, непознаващи родния си език, няма да коментирам.nikolovvd написа:Само като видя нещо подобно:Директно затварям файла! Някой си е играл да рисува квадратчета със стрелки и да цвъка цифри.Двигател свътрешноГоренеКПД=99%
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Нали Габровски се кълнеше някъде из многото си постове, че не ремапва?stoyangeorgiev написа:ами градско средно ми е около 9-9.5 / 100 в софия, но това пак със стабилно натискане (1.9 jtdm 16v октомври 2008ма е колата)другата седмица ако ми е по-свободно ще намина да видя за какво иде реч, че ми е интересно, ако ефекта наистина е толкова осезаем може да се оборудвам с такова нещо, тъкмо ми падна гаранцията преди 3-4 месецаzgabrovski написа:През деня съм в Интерпред, но минавам през цяла София, така че можем да се разберем където ви е удобно.@stoyangeorgiev : Колега, какъв е разхода ти в момента?Моите наблюдения от вчера: 400 километра софийско градско каране.Задръствания и тръгване с настъпване на педала.Разход: 8/100 (32 литра).
а колко излиза в краен вариант цялата система, без ремап на двигателя ?
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Re: кола
Промяна на карти (таблици) с параметри.Това е част от измамата. Под предлог, че нещо се налага да се "бутне" заради променената горивна смес, всъщност се намаля програмно разхода на гориво. Същевременно се губи и мощност, но клиентът изпадайки в блаженна "плацебо-заблуда" не натиска педала, защото му е обяснено, че разходът му ще падне и ще усети, че вече ще натиска по-малко газта.kluchar написа:А какво е ремапва за дизел ремонт ли да му прави или програмата да сменя .
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
кола
/Промяна на карти (таблици) с параметри./Ако е за оптимиране на работата на колата да дори и го изисква ако може да се направи ако е спъване- тогава няма ефект . Вече са измислени методи за намаляване на необходимата електрическа енергия, напр. чрез използване на оцетна киселина.http://blog.pantaleev.com/?tag=%D1%8...B8%D0%B2%D0%B0
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Re: кола
Колега, тука сте в тотална грешка. На много коли след поставяне на чип мощността им се вдига значително и разхода или остава същия или пада. Качва се, ако се кара много агресивно. Под значително покачване на мощността и въртящия момент имам предвид до 20-30% на мощността и дори до 35% на въртящия момент за стандартни турбо дизелови коли. Понеже явно нямаш чип на колата си, а аз имам две с чип нямам какво да ти обяснявам. Има дори ремап на камиони в западните страни.Ясно ми е че не може да повярвате, че съществува явлението да вземем една фабрична кола, която да кажем има разход 6.5 на 100 при определено каране, като колата е в идеално техническо състояние и след поставяне на чипа разхода пада на 6 при същото каране, а колата да върви много по-добре. За HHO клетката всеки обяснява едно и също. Вече беше изяснено преди да почнат споровете и обвиненията към zgabrovski, че физически с изгарянето на произведения водород не може да спечелим нишо, дори милиграм намаление на разхода. Няма какво да тъпчем на едно място. Сметката е пределно ясна с физката от 8-9 клас. Все пак може би нещо ни убягва и учебника от 8-ми клас не дава пълно обяснение на всичко. Единственот конструктивно и смислено решение е колегата zgabrovski да закара колата един дино тест. За да пада разхода то би трябвало въртящия момент да се увеличи поне с 10% в определен диапазон от оборотите.ebrehu написа:Промяна на карти (таблици) с параметри.Това е част от измамата. Под предлог, че нещо се налага да се "бутне" заради променената горивна смес, всъщност се намаля програмно разхода на гориво. Същевременно се губи и мощност, но клиентът изпадайки в блаженна "плацебо-заблуда" не натиска педала, защото му е обяснено, че разходът му ще падне и ще усети, че вече ще натиска по-малко газта.kluchar написа:А какво е ремапва за дизел ремонт ли да му прави или програмата да сменя .
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Това кой го твърди, ти и всички останали.Хайде сега ми обясни как яджеба ония глупавите не си правят ремап още от завода, при положение, че пада разхода и се повишава мощността.Хайде нека и някой от вас да ми каже как може нещо което въобще го нямате на автомобилите........ да спорите, да правите таблици....... че разбираш ли това нещо вместо да има полза от него е обратното.Няма да се обиждате, но ако толкова разбирахте нещата нямаше да пишете тук ами щяхте да прави научни постижения. С копи и пейст всеки може.П.С. Всичко това по нагоре го пиша защото съм убеден, че никой от вас не е правил лабораторни опити с въпросният газ, само правите копи и пейст.На много коли след поставяне на чип мощността им се вдига значително и разхода или остава същия или пада.
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Re: кола
все си мисля, че има разлика между чип и ремап, ама стига оф топик по темата...DEMENTOR написа:Колега, тука сте в тотална грешка. На много коли след поставяне на чип мощността им се вдига значително и разхода или остава същия или пада.ebrehu написа:Промяна на карти (таблици) с параметри.Това е част от измамата. Под предлог, че нещо се налага да се "бутне" заради променената горивна смес, всъщност се намаля програмно разхода на гориво. Същевременно се губи и мощност, но клиентът изпадайки в блаженна "плацебо-заблуда" не натиска педала, защото му е обяснено, че разходът му ще падне и ще усети, че вече ще натиска по-малко газта.kluchar написа:А какво е ремапва за дизел ремонт ли да му прави или програмата да сменя .Fiat Punto 1.1-Синята птица
Lancia Libra SW 2.4-JTD-Самолета! RIP - продава се на части...
Lancia Libra SW 1,9-JTD 115 hp
Коментар
 
Реклама
				
					Collapse
				
			
		
	



Коментар