колеги днес, реших да си оправям колата като изключа от скорост на газ и да не гасне, та свалих изпарителя ловато, на капака запуших двете фабрични дупки който са отгоре и отдолу и точно по средата разпробих и сложих щуцер 6мм след това сложих маркуче и след филтърната кутия на въздуховода сложих още еднин щуцер и пъхнах другия край на  маркуча там, значи с оборотите на празен ход нямам проблеми, но при рязко подаване на гас заглъхва и не наема, ако задържа педала на половината си ускорява ама настъпя ли до долу забива муцуна, бях го чел това в една тема тук във форума, ама явно нещо не съм настройл както трябва, ако има значение маркуча който свъзва двата щуцера е за пропан-бутан
							
						
					Реклама
				
					Collapse
				
			
		
	Съобщение
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
настройка на изпарител
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
		
	
	
	
	nedialk00Етикети: –
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
		
	
	
	
	nedialk00
преди малко разкачих маркуча от щуцера на изпарителя и сега няма проблеми, ама дано да намеря решението и със закачен маркуч, че иначе цял ден съм си играл напразно
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
		
	
	
	
	nedialk00
разбрах какво трябва да се направи, стига да е това което съм измислил утре ще опитам и ще опиша цялата процедура, ако се получи
							
						
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
		
	
	
	
	nedialk00
колега колко мм са ти щуцерите ? моя изпарител е същия иначе и другото което е виждам че си сложил някакво кранче на маркуча който си прекарал, при мен явно вакума идва много силен и заради това не се получи?
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
момчета, там няма нужда от кранове и дебели маркучи. през тоя вакум нищо не се смуче. просто служи за изравняване на налягането в камерата зад дозиращата мембрана с това преди дросела и след въздушния филтър(и дебитомера и въздухозаборника). байпасния винт е почти затворен или направо затворен , а тоя за чувствителността на мембраната - почти отворен, докато се изгуби замислянето при рязко подаване на газ и след пускане на газта,оборотите да се стабилизират нормално. почвате със щуцер 6мм и ако има нужда, увеличавате на 8 до 10мм.
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
		
	
	
	
	nedialk00
ще сложа такова кранче и ще преместя щуцера който е на въздуховода по близо до смесителната плочка, че сега е много далеч и явно заради това не се получи при мен; на снимката е отбелязано с червено къде съм го сложил в мометна, а с оранжево къде мисля да го преместя, вие какво мислите дали ще се получи така; като го направя ще пиша пак какво е станало, но ще е вече като се позатопли малко че го дават доста студено следващите 7-8 дни
		
							
						
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
може и така разбира се. във всички случаи е много по-добре отколкото плочката да е преди механичния дебитометър. то тогава изпарителя не може да се настрои.колега nedialk00 , добре е мястото и няма нужда да правиш друга дупка. трябва само да си нагласиш изпарителя. развъртай винта за чувствителността на мембраната до край и завивай байпасното винтче с отверката.petar7707 написа:не е ли по лесно с кранче отколкото да сменяш щуцери 6-8-10 ами ако се наложи 9мм
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
		
	
	
	
	nedialk00
колеги днес си поиграх пак с тия щуцерчета и съм сигурен че трябва да увелича диаметъра на щуцерите сега съм със 6мм, но това идва малко, направих следния опит закачих маркуча само на щуцера който е на изпарителя и почнах да давам рязко газ, нямаше проблем запуших наполовина маркучето и хоп веднага почна да се замисля при рязко подаване на газ, след това закачих маркуча към щуцера на въздуховода, затворих докрай байпаса на изпарителя и отвих докрай винта за чуствителност и при рязко подаване на газ имаше замисляне, но при плавно подаване на газ се получаваха нещата; та стигнах до извода че при подаване на газ изпарителя засмуква въздух; тъй като щуцерите са 6 мм а маркуча е примерно със сечение 5мм, просто не и достига въздух и заради това неможе да се получи както трябва
Коментар
 
Реклама
				
					Collapse
				
			
		
	
Коментар