Спри се бе човек - съвсем се оплете в лъжи. Нали уж колегите ти се занимавали с клетките - те ги разбирали и ги монтирали - даже и на теб несведущия са ти монтирали ...Сега пък излезе че ти си главния капацитет ...Както ти казах по горе не ме вълнува как си правиш парите искам да ми отговориш на тоя въпрос:Колко енергия харчи тази клетка за да произведе определено количество водород?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Водородни клетки. Браунов газ - Дискусия
Collapse
Заключена тема
X
X
-
:D Аха, сега разбирам, защо сте така настроени, но не е вярно! :D Не продавам, не монтирам клетки!Предупреждавам ви, да внимавате към тези, които продават и монтират клетки, защото зная, че има "мошета". :D Търсете хора, коита коте мен имат и са доволни от клетката си и питайте. :D Този, който ми монтира клетката, получи инфаркт и вече не се занимава с такава работа. :D Не се дразнете и пишете с майтап и чувство за хумор и ирония! :D http://www.facebook.com/photo.php?fb...type=1&theaterilkor написа:Всичко можеш да кажеш вече но черно на бяло пише че продаваш и монтираш. Нов стар, тоя не пее а другия пее ... ако не правеше подобни фокуси сигурно щеше да си фалирал
разбирам те. Но поне не казвай на черното бяло ...Чешит си - даже същата снимка дето я постваш тук се мъдри и в магазина ти ...И тогава питай тея колеги ... Колко енергия харчи тази клетка за да произведе определено количество водород?
Коментар
-
:D Ей, ела при мен и виж! А това , за парите е много важен въпрос! хе хе хе хеМожеш да си вземеш ампер клещи, но имам ампермер, от който е видно колко ампера ток, харчи клетката. :D От къде си?http://www.facebook.com/photo.php?fb...=1&theaterЩе ти дам да приказваш и с шофьорите ми, които карат с подобни клетки или карат често и кемпера, защото той е ужасно полезен, стар и поврътлив.Аз обаче съм по- поврътлив от този кемпер, вероятно усещаш това и доброто ми настроение."Не продавам и не монтирам клетки!"Ем комплект не се занимава с такава дейност! :D Тази дейност не може да ни храни, затова е така!Писах ти по горе, защо, а и да искаме, не можем да монтираме, защото това изисква подготвен, специфичен,умен и мислещ персонал.Не от всяко дърво става свирка, знаеш това!http://www.facebook.com/photo.php?fbid=243340679093643&set=a.1561233978153 72.35511.100002531384409&type=1&theaterilkor написа:Спри се бе човек - съвсем се оплете в лъжи. Нали уж колегите ти се занимавали с клетките - те ги разбирали и ги монтирали - даже и на теб несведущия са ти монтирали ...Сега пък излезе че ти си главния капацитет ...Както ти казах по горе не ме вълнува как си правиш парите искам да ми отговориш на тоя въпрос:Колко енергия харчи тази клетка за да произведе определено количество водород?
Коментар
-
Още тук ме загуби като читател.Бензиновите ДВГ имат ефективност (КПД) 25-30%, а дизеловите - 35-40%. 4 пъти по-ефективен означава, че надхвърля 100% ефективност (КПД), което противоречи на втория принцип на термодинамиката, и съответно е една ГОЛЯЯЯЯМА глупост.И въпросът, който ме вълнува най-много, като видя името на вашата фирма:КОГА ЩЕ ПРЕСТАНЕТЕ С УНИЩОЖАВАНЕТО НА ДЪРВЕТАТА ПОКРАЙ ПЪТИЩАТА В ЦЯЛА БЪЛГАРИЯ?ТЕ НЕ СА РЕКЛАМНА ПЛОЩ!!!!НЕ ОСТАНА ДЪРВО ПОКРАЙ ПЪТЯ, НА КОЕТО ДА НЯМА РЕКЛАМА НА ВАШАТА ФИРМА???01 написа:Тук има едно изречение, което ме вдъхновява тази сутрин:"Горивната клетка е с мощност 550 W или 0,75 конски сили, тя е четири пъти по-ефективна от ДВГ със същата мощност и осигурява 7 пъти повече енергия от батерия със същото тегло."
Коментар
-
http://emk-33.com/shop/index.php?cPath=7549_10028http://emk-33.com/shop/product_info.php?cPath=7549_10028&products_id=8217 501 написа:Същевременно разберете, че не продаваме и не монтираме клетки.Значи излиза,че клетката не става за автомобили с ламбда сонда ли?Хмммм това е нещо ново01 написа:Ако сте обърнали внимание, кемпера няма ламбда - сонда.... :D Въпросът който задавате е логичен, но не касае по никакъв начин по старите автомобили.Разбирам, че го задавате по-инерция, за да ме поставите в неудобно положение и ситуация. :D Клетката, още преди да се сложи, се оразмерява за вида двигател- гориво и кубици.Има различни клетки, с различни размери и брой ламели, които дават различно количество газ.По- високия процент на браунов газ, не води до по-голяма икономия.
И аз си мислех, че като се вдига ампеража на 20 и над 20 ампера, ще има по добър ефект.Това не е така. :DРазбрах го от личен опит.Клетката която карам, не се пипа с месеци, освен да и досипвам дестилирана вода. Това става на всеки 500-600 километра.Понякога даже забравям и тогава клетката спира, защото има прекъсвач.За колите с ламда сонда, водородната клетка не става, но това е по мой стар негативен опит.Доколкото чувам, вече имало решение на въпроса, но аз не го зная и нямам нужда да го зная.Ако разбера нещо такова, ще го споделя.http://www.facebook.com/photo.php?fb...type=1&theater
Предполагам ви е известно,че ламбда синдите се вграждат отдавна масово и серийно в автомобилите или трябва да е карбураторна кола от преди 70-те години на миналият век.Благодаря за отговора на първият ми въпрос.Не разбрах обаче добре отговора на вторият въпрос-как генератора на газ реагира на изменението на режима на работа на двигателя?А и не целя да поставям никого в неудобно положение и ситуации...просто си задавам въпросите.Обичам да съм пристрастен единствено на фактите,когато са подкрепени със солидни аргументи...а не с обяснения кой колко е глупав и какво не може да разбере.Не може всички да разбират от всичко,а канализацията не виждам какво общо има въобще с темата.Подобни недостатъци на държавата ни има хиляди,но те нямат нищо общо с този технически диалог.Все едно да каже някой "Егати ,колко много дупки има по пътищата,колко несъбрани кофи за смет каква е тази държава,сигурно и поданниците и даже не са и чували за брауновият генератор"
Та да се върнем на въпроса - как генераторът съумява да запази процентното съотношение газ/гориво в еднакви пропорции при различните режими на работа на двигателя.Да речем произвеждаме X литра газ на минута,които се смесват с определено количество гориво и изгарят,обаче повишим оборотите на 5000 да речем...какво става - количеството гориво стремглаво нараства,а водородният газ си остава същото количество ли???Ако ли не как тогава нараства и неговият дебит,щото пък ако не нараства,значи количеството му при такъв режим става пренебрежимо малко и смисълът от него се губи.
Fiat 1.4 12V
Не е важно колко струва,важното е да е евтино.
Да си втори значи да си първи сред загубилите.
Четири часа разглобяване и ровене ми спестява двайсе минути четене
Коментар
-
Добре де, този 01 няма ли кой да го изхвърли от форума ???Тук е място за взаимопомощ, не за празни приказки от невежи.Аз само като прочетох че продават "горивна клетка" и ми стана ясно всичко.Незнам колко трябва да си тъп, или пък да мислиш останалите за тъпи че да ти се вържат на ъкъла,но става дума за най-обикновен генератор за браунов газ - ННО.Та с други думи, не му се връзвайте на този тип, и най-добре да вземем да го линчуваме
П.С. Дори Ловците на митове правиха опит с този генератор и ефект нямаше особен.
Stilo 1.9 JTD 115Hp
Коментар
-
Дидо ,то затова няма пари от реклами,щото на дърветата не се плащаImmortal написа:Още тук ме загуби като читател.Бензиновите ДВГ имат ефективност (КПД) 25-30%, а дизеловите - 35-40%. 4 пъти по-ефективен означава, че надхвърля 100% ефективност (КПД), което противоречи на втория принцип на термодинамиката, и съответно е една ГОЛЯЯЯЯМА глупост.И въпросът, който ме вълнува най-много, като видя името на вашата фирма:КОГА ЩЕ ПРЕСТАНЕТЕ С УНИЩОЖАВАНЕТО НА ДЪРВЕТАТА ПОКРАЙ ПЪТИЩАТА В ЦЯЛА БЪЛГАРИЯ?ТЕ НЕ СА РЕКЛАМНА ПЛОЩ!!!!НЕ ОСТАНА ДЪРВО ПОКРАЙ ПЪТЯ, НА КОЕТО ДА НЯМА РЕКЛАМА НА ВАШАТА ФИРМА???01 написа:Тук има едно изречение, което ме вдъхновява тази сутрин:"Горивната клетка е с мощност 550 W или 0,75 конски сили, тя е четири пъти по-ефективна от ДВГ със същата мощност и осигурява 7 пъти повече енергия от батерия със същото тегло."
Ако тая клетка е толкова ефективна ,ми е много интересно защо не правят колите само с няколко такива,ами слагат ДВГ
MULTIPLA 1.6 16V BIPOWER 2005-вече бивша
"Пари,пари,пари....какво са парите?.Тор, от която никнат КРАСИВИ ЦВЕТЯ !!!
R.I.P РОНИ: http://vbox7.com/play:79085d12
Коментар
-
Казах ти - бизнеса ти не ме вълнува. Това което ме вълнува ти упорито го отбягваш е :Колко енергия харчи тази клетка за да произведе определено количество водород?Иначе всеки си има глава да види сайта ти и да го сравни с това което повтаряш тук - аз вече си казах мнението си в прав текст. Щом можеш да го преглътнеш - добре.
Аз лично не бих си купил нищо от човек с такъв морал!
Коментар
-
Добре какво стана със САМОДЕЛКИТЕ , темата в началото беше интересна и после се появи тоз нахален човек и взе да налага мнението си ... И се изсра едно хубаво на темата и тва беше. И през цялото време тварди така е , ама не е така ... Ако не беше писал по форумите , повече балъци щеше да хване със сайта си :Д И толкова пари за клетка по-добре газов инжекцион , "Ако ма РАЗБираааашшшш" ... от литар ВОДА хиляди литри Газ ,еее б*х мауму тва по добре и от ядрено гориво ...>>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->
Коментар
-
:D Упреците- не към мен! Освен това, без глупави глупости моля!Няма двигател направен от хората, които не са много умни, който да има КПД повече от 4%, а същите тези хора, ползуват мозъка си , не повече от 5 %.Що за хора сте вие бе, не сте ходили на училище, а се дърляте тук с мен.Единствено парния двигател има по високо КПД, но експлоатиран във влак, КПД то, му пада на 4-5%.Ако не бях глупав, щях да ви се смея, да ви подигравам, но вие карате коли, които са хубави и това ме спира. :D "Още тук ме загуби като читател.Бензиновите ДВГ имат ефективност (КПД) 25-30%, а дизеловите - 35-40%. 4 пъти по-ефективен означава, че надхвърля 100% ефективност (КПД), което противоречи на втория принцип на термодинамиката, и съответно е една ГОЛЯЯЯЯМА глупост."Не бих желал да имам читатели, по глупави и неграмотни от мен!Моля те, върни се в класовете, при учителите си и им направи рекламация! :D :D Поне си оправи десетичната запетая и я премести малко по напред, щото си модератор и излагаш така модераторите. :D :D Я сега да видим нещо друго, което не е за тази тема и място:"И въпросът, който ме вълнува най-много, като видя името на вашата фирма:КОГА ЩЕ ПРЕСТАНЕТЕ С УНИЩОЖАВАНЕТО НА ДЪРВЕТАТА ПОКРАЙ ПЪТИЩАТА В ЦЯЛА БЪЛГАРИЯ?ТЕ НЕ СА РЕКЛАМНА ПЛОЩ!!!!НЕ ОСТАНА ДЪРВО ПОКРАЙ ПЪТЯ, НА КОЕТО ДА НЯМА РЕКЛАМА НА ВАШАТА ФИРМА???[/quote]"Ще ти отговоря така:-Не нося раница, а също и бомба в нея.-Не съм ти откраднал нищо, може би защото от теб няма какво да се краде, защото нямаш минимална техническа грамотност /както разбираш вече, от мен- по глупавия/.-рекламата не е криминално деяние и не се преследва от закона- тъй да знаеш! :D :D -постоянно срещам глупави, тъпи, неграмотни и грозни хора! Но глупостта, тъпотата, грозотата и вонята от устите на хората, то това също не са криминални деяния и не се преследват от закона. :D А би трябвало да е така!Не ми давай акъл и оценка, защото аз садя дървета, а не се топля с тях. :D Отиди до някой склад за дървета за огрев, и се възмущавай там, ще дойда с теб, тук не е склад за трупове от дървета.Ако не бях по-глупав от теб, щях да ти се присмея!Аз обичам природата и дърветата, когато видя отсечено дърво, проклинам тези, които са го отсекли и тези, които се топлят на него!Но понеже съм по глупав, ти се усмихвам разбиращо! :D :D Не чети тук, това четиво не е за теб, не ти трябва водородна клетка, а клетка за образование, в това число и правно!http://www.facebook.com/photo.php?fb...type=1&theater[b]Господ е виновен, че е създал хората на тази земя и се е разкаял после, ама било късно!Тогава той подарил потоп на хората, а те го разпънали на кръста, от благодарност!Така, на дървения кръст, възникнала първата реклама на човешката глупост и наглост!"Бензиновите ДВГ имат ефективност (КПД) 25-30%, а дизеловите - 35-40%. 4 пъти по-ефективен означава, че надхвърля 100% ефективност (КПД), което противоречи на втория принцип на термодинамиката, и съответно е една ГОЛЯЯЯЯМА глупост."Егати глупавата глупост, която даже и не е вярна!!!!!!Имаш правото даже наглостта, да разсъждаваш за "втория принцип на термодинамиката"??????Я продължи приятелю, напиши още нещо, за да се науча от теб, ама на какво да се науча, не зная!Това ти е от мен, с усмивка разбира се!Амин!Библията която виждаш на снимката е от 1879 година! :DИ не ми давай акъл, щото не ти достига на теб, самия! :D :D Слез от колата си, погледни я от страни и се радвай, че те търпи, жена ти- също! :D :DЕм Комлект не продава и не монтира водородни клетки! :D :DImmortal написа:Още тук ме загуби като читател.Бензиновите ДВГ имат ефективност (КПД) 25-30%, а дизеловите - 35-40%. 4 пъти по-ефективен означава, че надхвърля 100% ефективност (КПД), което противоречи на втория принцип на термодинамиката, и съответно е една ГОЛЯЯЯЯМА глупост.И въпросът, който ме вълнува най-много, като видя името на вашата фирма:КОГА ЩЕ ПРЕСТАНЕТЕ С УНИЩОЖАВАНЕТО НА ДЪРВЕТАТА ПОКРАЙ ПЪТИЩАТА В ЦЯЛА БЪЛГАРИЯ?ТЕ НЕ СА РЕКЛАМНА ПЛОЩ!!!!НЕ ОСТАНА ДЪРВО ПОКРАЙ ПЪТЯ, НА КОЕТО ДА НЯМА РЕКЛАМА НА ВАШАТА ФИРМА???01 написа:Тук има едно изречение, което ме вдъхновява тази сутрин:"Горивната клетка е с мощност 550 W или 0,75 конски сили, тя е четири пъти по-ефективна от ДВГ със същата мощност и осигурява 7 пъти повече енергия от батерия със същото тегло."
Коментар
-
[quote="valentino321"]http://emk-33.com/shop/index.php?cPath=7549_10028http://emk-33.com/shop/product_info.php?cPath=7549_10028&products_id=8217 5 :D Колега, рекламните медии, не продават и не произвеждат това, което рекламират! :D Съжалявам за това, което мислиш но не разбираш и ти съчувствувам! :D Сайтовете служат за информация, а някои, даже и за реклама! :DЕм комплект не продава и не монтира водородни клетки!01 написа:Същевременно разберете, че не продаваме и не монтираме клетки.
Коментар
-
Ловци на митове единствено доказаха, че не може с малка клетка да се задвижи автомобил. За сметка на това когато си пуснаха газ от бутилка и двигателя си заработи. Затова преди да даваш коментар.... помисли какво си видял и какво си прочел.ivokolev написа:П.С. Дори Ловците на митове правиха опит с този генератор и ефект нямаше особен.Стана това което става всеки път. Още в първата започната тема реших да си направя самоделка. Още не съм я и монтирал, дадох я на един приятел да я монтира на негов автомобил. Резултати не ми е дал защото не я ползва на 100%Да се върна на какво стана. Някой обяснява какво е направил а 100+ човека му се нахвърлят и започват обвинения...... е това става всеки път. Хора които не са виждали на живо нещото което се обсъжда..... започват да се изкарват компетентни........Добре какво стана със САМОДЕЛКИТЕ , темата в началото беше интересна и после се появи тоз нахален човек и взе да налага мнението си ... И се изсра едно хубаво на темата и тва беше.
Коментар
-
:D Точно така е колега! :D Внимавай при монтажа, защото много дребни детайли, могат да опорочат експеримента!Използувай кабели над 5 квадрата, за да няма загуби на ток! :D :D При мен идват хора, уж интелигентни,ама с такива самоделки, че ме е срам да ги водя при тези, които разбират наистина от такава работа.Така че, ако да не стане от първия път, търси някой по знаещ!Идеята е вярна, но реализацията може да я опорочи! :D http://www.facebook.com/photo.php?fb...=1&theaterЕм комплект не продава и не монтира водородни клетки!chaveto написа:Ловци на митове единствено доказаха, че не може с малка клетка да се задвижи автомобил. За сметка на това когато си пуснаха газ от бутилка и двигателя си заработи. Затова преди да даваш коментар.... помисли какво си видял и какво си прочел.ivokolev написа:П.С. Дори Ловците на митове правиха опит с този генератор и ефект нямаше особен.Стана това което става всеки път. Още в първата започната тема реших да си направя самоделка. Още не съм я и монтирал, дадох я на един приятел да я монтира на негов автомобил. Резултати не ми е дал защото не я ползва на 100%Да се върна на какво стана. Някой обяснява какво е направил а 100+ човека му се нахвърлят и започват обвинения...... е това става всеки път. Хора които не са виждали на живо нещото което се обсъжда..... започват да се изкарват компетентни........Добре какво стана със САМОДЕЛКИТЕ , темата в началото беше интересна и после се появи тоз нахален човек и взе да налага мнението си ... И се изсра едно хубаво на темата и тва беше.
Коментар
Реклама
Collapse






Коментар