добре, ами сега ми хрумва идеята да завъртя плочката на 180градуса, така че първо газта да минава през високите обороти- и от там да продължи за ниските. Защото засега изводите който правя са че или са много малки дифузорите или към високите обороти не достига достатъчно газ.Вие какво ще кажете. Според мен би трябвало да има някакъв ефект.
							
						
					Реклама
				
					Collapse
				
			
		
	Съобщение
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
въпрос за газова плочка
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Да , от двете , като смениш и кранчето за настройката с такова , което му влиза фи 16 мм маркуч и излизат 2 по 10 или 2 по 16 и задължително да има 2 отделни врътки, а да не е с една.Газови уредби , монтаж , диагностика , ремонти на бензинови двигатели , ауспуси...
София , Горубляне ,ул. Самоковско Шосе 1 (срещу ОМВ на автоборсите) 978-20-82 973-67-24 0877-27-20-21
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
а какъв е изпарителя.Аз имах един дето не можеше да ми храни 1.4 мотор.Просто не му стигаше дебита.Да не е от там проблема.Иначе да кранчетата сменяш и спи.Плочката надали и има нещо защото тя по принцип се прави с малко по-тесен отвор за да ограниява въздуха.Fiat Tipo DGT 1108cm3 Fire, VW Passat B3 1878cm3
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Благодаря на johnfound за идеята да сложа гарнитура под плочката. Сега работи доста по добре на ниските обороти (станаха стабилни), но над 4000 пак си остана проблема. Сега ми се наби на око че капака на кутията каточели идва твърде близо до плочката, не съм го мерил но ми се струва че е на 5-6мм. от плочата. Възможно ли е пък при тези обороти да не стига въздух и тогава пък сместа да идва твърде богата и да невърви.Tofas- Sahin 1.6 карб.
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Тук е малко спорен момент. Работата е там, че обиколката на плочката е голяма (горе долу 300мм) и дори малък процеп прави голямо проходно сечение, откъдето да влиза въздуха. Примерно, 5мм според мене е критична стойност. При 5мм процеп, сечението ще е равностойно на тръба ф40мм. При 6мм приблизително ф48мм. Ако е много по-малко от 5мм обаче, може да започне да дроселира. (при 2мм = ф27 което определено е малко) Разбира се, колкото е повече това разстояние, толкова по-добре.ForceWere написа:Сега ми се наби на око че капака на кутията каточели идва твърде близо до плочката, не съм го мерил но ми се струва че е на 5-6мм. от плочата. Възможно ли е пък при тези обороти да не стига въздух и тогава пък сместа да идва твърде богата и да невърви.Fiat Ritmo 105TC
1600cc 105к.с.
Коментар
 
Реклама
				
					Collapse
				
			
		
	
Коментар