Значи това ми е плочката      http://img227.imageshack.us/my.php?i...g00733hf.jpgи се чудя,възможно ли е от по-тесните дупки на плочката да се губи мощност при по-високите обороти. Защото над 4000-4500 едвам дърпа и на газ и на бензин. И имали някаква друга алтернатива за да разкарам плочката, но без да дупча карборатора.10х.
							
						
					Реклама
				
					Collapse
				
			
		
	Съобщение
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
въпрос за газова плочка
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Като гледам на снимката, дифузорите са ти между 27 и 28мм. Доколкото разбирам, това е нормален размер. Тоест, липсата на мощност не е от размера на дифузорите. И въобще, дифузори със същият размер са на моя карбуратор (двукамерен Вебер - двигател 1.6л 105к.с.) и си имам мощност навсякъде до около 5500 - 6000 оборота. Наистина над 6000 леко спада.Това което ме притеснява е, че в плочката ти влиза само един маркуч. Ако втората камера на карбуратора се захранва по някакви вътрешни канали на плочката, възможно е да не стига дебита на газта през тях - тоест при отваряне на клапата на 2 камера, сместта ти да обеднява.Втората възможност е, да смуче въздух от някъде - например между плочката и карбуратора може да има луфт. Това което казваш, че не работи на бензин, обаче навежда на мисълта, че проблема е общ - тоест не е свързан точно с газовата уредба. Как са ти оборотите на празен ход - стабилни ли са? А предварението на запалването? Филтъра сменян ли е скоро?Аз не бих изключил и два проблема, водещи до еднакъв краен резултат - примерно запушен карбуратор (бензинов филтър) + лоша настройка на газовата уредба (и/или лошо захранване на 2 камера с газ)...Теоретично погледнато, дифузорите, дори и да са със съвсем малък диаметър, не би трябвало да внасят забележимо съпротивление във въздушния поток, защото имат аеродинамична форма (тръба на вентури). Тяхната функция е само да увеличат скоростта на въздуха до подходящи стойности. Практически, разбира се не е съвсем така, но съпротивлението което внасят дифузорите не е толкова забележимо, колкото симптомите които описваш ти.П.П. Сега се сещам - огледай се дали някой майстор не ти е оставил "шапка" под формата на частично стеснение на някой от въздуховодите - правят го със втулка с отвор. Когато не могат да настроят уредбата както трябва, някои го правят този номер и дори не казват на клиента. Е тази втулка наистина внася съпротивление и то голямо. В този случай настройката на ниски и средни обороти става добра, но губиш максималната мощност.Fiat Ritmo 105TC
1600cc 105к.с.
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
http://img233.imageshack.us/my.php?i...73b4bt.jpgна снимката съм отбелязъл колоко е дияметъра на камерата под плочката, както се вижда и според мен има доста голямо стеснение.Оборотите на празен ход на бензин са стабилни, на газ са леко нестабилни но е въпрос на настройка.Предварението си нямам на представа как е- но предполагам че е добре, защото никога нито на газ, нито на бензин съм чул детонация- а до колкото знам детонации се получават от голямо закъснение.Карборатора и аз допуснах че може да е запушен, затова взех един спрей и го пръснах вече доста пъти и няма никаква разлика- та предполагам си е отпушен.За стеснение на въздухопровода не може и да става на дума, защото преди месец и нещо си направих изцяло нов въздухопровод.А от голямо значение ли е ако има малки процепи между плочката и карборатора- защото допускам че ще има- с тези прожини с който е хванат, те едвам го държат да не изпадне.Tofas- Sahin 1.6 карб.
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
сега се чудя ако махна плочата и сложа медни тръбички да ли ще е по добре или изобщо няма да работи.ето за това говоря :http://img210.imageshack.us/my.php?i...0073c5to.jpgА сега се сетих за нещо, значи правиго само на газ- като натиснеш педела на газта до дупка- ама яко и двигатела започва нещо като давене или и аз незнам почва да бръмчи странно и не си вдига оборотите а едвам ги подържа да не паднат. Този проблем са го гледали майстори- играха си с настройките и нито за миг не е изчезвало. Интересното е че дори при 3000-4000оборота пак да го нагазиш пак така се получава.Tofas- Sahin 1.6 карб.
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
1. Процепи не трябва да има. От там смуче въздух и обеднява сместта. 2. Какъв е профилът на отворите. Би трябвало да е: отгоре малко по-широк, стеснява се бързо до минималният диаметър. след това плавно и на по-голямо разстояние се разширява приблизително до диаметъра на камерата. Отворчетата за газта трябва да са малко под най-малкият диаметър. Иначе казано - профила на дифузора се състои от един къс конус, плавен заоблен преход и дълъг конус. На снимките не се вижда добре, но ми се струва, че при тебе преходите са малко резки. И пак да повторя - стеснението създава съпротивление на потока само ако има ръбове и резки преходи.3. Това, че при натискане на газта докрай си променя двигателя звука и няма мощност според мене е силно обедняване на сместта на 2-а камера на карбуратора. При тебе обаче няма регулировка отделно на двете камери...ForceWere написа:А от голямо значение ли е ако има малки процепи между плочката и карборатора- защото допускам че ще има- с тези прожини с който е хванат, те едвам го държат да не изпадне.Fiat Ritmo 105TC
1600cc 105к.с.
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Аз си направих гарнитурка от картон и я сложих със съвсем малко силикон. Ако питаш мене обаче, помисли за по-добро закрепване на плочката - с тия пружини...За варианта с тръбичките - лично аз съм силно резервиран...ForceWere написа:а как да запуша процепите около плочата. Аз мислех със силикон, но се чуда ако тръгна да свалям плочата какво ще правия.Fiat Ritmo 105TC
1600cc 105к.с.
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Няма да можеш да го направиш добре , иначе е добра идея
Или ако имаш познания по стругарство/шлосерство и имаш подходящата среда да го направиш като хората мисля , че ще стане добре.Дифузьорите не са никак малки, та надали пречат осезаемо на въздуха.
							
						Газови уредби , монтаж , диагностика , ремонти на бензинови двигатели , ауспуси...
София , Горубляне ,ул. Самоковско Шосе 1 (срещу ОМВ на автоборсите) 978-20-82 973-67-24 0877-27-20-21
Коментар
 
Реклама
				
					Collapse
				
			
		
	
Коментар