Колеги, здравейтенещо ми се прецака фиатката,засекох я да гори едновременноГАЗ и БЕНЗИН, ако някой знае от какво се получава това кажете да ходя по-бързо на сервиз
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Смесена бомба
Collapse
X
-
Re: Смесена бомба
Или копчето газ- бензин или клапан аза бензина незатваря, пробваи да шунтиртираш бензина по някакъв начин ( извади маркъча след клапана и го сложи в шише( да видиш дали бензиновия клапан ще спре) ако неспре дръбпни му захранването ( еднаа цица) така ще разбереш дали клапана ти затваря или си за копче!кендос написа:Колеги, здравейтенещо ми се прецака фиатката,засекох я да гори едновременноГАЗ и БЕНЗИН, ако някой знае от какво се получава това кажете да ходя по-бързо на сервизмненията и ГЪЗовете много си приличат - всеки го има ама не винаги е уместно да го показва
-
Re: Смесена бомба
Ами принципно по вероятно е самото клапанче да неработи вече, но винаги има вариант копчето да прехвърля някаде, затова ти казах да напраиш тест да видиш дали затваря клапана , ако незатваря, има ги по 10 15 лв даже май са на ловато от 15 лва едно копче на ловато с кабела е 16 лв( скоро един приятел си слага газ на един обел и сам си монтира газовата и от там имам приблизителната информация)кендос написа:колега , авъзможно ли е да е от бобината на самия клапани така клапанчето не работи, защото пък копчето си работипрехрърля си и на газ, и обратно на бензинобаче като е на газ гори и бензинмненията и ГЪЗовете много си приличат - всеки го има ама не винаги е уместно да го показва
Коментар
-
Ти сигурен ли си че имаш клапан на бензина? тва беше по време на жигулитата с карбуратори, при тебе проблема е друг, наи вероятно ключа. Пък ако беше казал и ква газова имаш цена нямаше да имаш, все още повечето от нас тук не владеем ясновидсвто
Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
Точно това щях да казвам, че клапан има само при карбураторите, ако колегата е примерно с купе (съдя по аватара) то следва проблема да идва от ключа. Принципно се спира импулса на дюзите, когато обръща на газ, но е възможно някоя дюза да отърва. кендос как разбра, че гори и бензин, да не би да имаш грешка в изчисленията нещо?--Старата ръжда любов не хваща!--
156 sportwagon 1,9 jtd 115
ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;
Коментар
-
Ами явно ти меше двете горива, докато не изгори всичкия бензин от карбуратора. Би трябвало при тебе да има междино положение на ключа в което клапана на бензина да спре притока му и да караш докатао колата забие нос тогава да минеш на газ. След това следват още малко проблеми щото в ускорителната помпа също имаш бенз, и първите няколко по резки подавания на газ също ти давят колата. Но с карбовете е така. За тва от моно и газ по хубава комбинация нема
Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
колеги намерих проблема , Изпарителя ми е SE 81, сменени мембрани на 1 месец доколкото знам на 300-500 км се регулират пакявно мембраните са отпуснали вече и затова гълта звяра повечко газнякой може ли да ми каже как да регулирам сам,че ми писна от газаджии майсториако може и някоя снимка, кое как да се регулира
Коментар
-
Защо не се обърнеш към фирменния сервиз в Повдив на Кукленско шосе?http://landi-bg.com/distributori.php?id=22
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар