вярвате не вярвате това е положението. поне 1 от вас направили ли си труда да пробва поне с 2-3 бързи ударчета по изпарителя ?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Определяне състоянието на мембраните на изпарителя
Collapse
X
-
Смее ли някой Yellow_Flash_Colorz_PDT_05Palioweek написа:вярвате не вярвате това е положението. поне 1 от вас направили ли си труда да пробва поне с 2-3 бързи ударчета по изпарителя ?Fiat 1.4 12V
Не е важно колко струва,важното е да е евтино.
Да си втори значи да си първи сред загубилите.
Четири часа разглобяване и ровене ми спестява двайсе минути четене
Коментар
-
Аз пък искам да си настроя оборотите на двигателя на око,ама не знам как ставаtipo33 написа:Аз пробвах,без майтап-нищо не става,само дето комшията вика от терасата-"аз ти казах купи се фиат да те е яд,то бива бива ама чак да го биеш".Опитах се да обясня ама той почна да се хили два пъти повече...
Fiat 1.4 12V
Не е важно колко струва,важното е да е евтино.
Да си втори значи да си първи сред загубилите.
Четири часа разглобяване и ровене ми спестява двайсе минути четене
Коментар
-
Yellow_Flash_Colorz_PDT_28 Аз ще ти кажа-слагаш точка с червена боя на ремъчната шайба на коляновия вал,палиш и гледаш-ако виждаш ясно точката-ниски са,ако изчезва-високи са,ако пък виждаш червена ивица-това са около 850-950 об/мин. :D :D :D .Направо оср.хме темата,ама то като се почна и не се стърпях... :Dvalentino321 написа:Аз пък искам да си настроя оборотите на двигателя на око,ама не знам как ставаtipo33 написа:Аз пробвах,без майтап-нищо не става,само дето комшията вика от терасата-"аз ти казах купи се фиат да те е яд,то бива бива ама чак да го биеш".Опитах се да обясня ама той почна да се хили два пъти повече...
Fiat Brava 1.2,16в
Коментар
-
И аз... Yellow_Flash_Colorz_PDT_04 сигурно става и с точка на шайбата на разпределителния вал,ама там изчислението е по-сложно и точките трябва да са две Yellow_Flash_Colorz_PDT_10tipo33 написа:Yellow_Flash_Colorz_PDT_28 Аз ще ти кажа-слагаш точка с червена боя на ремъчната шайба на коляновия вал,палиш и гледаш-ако виждаш ясно точката-ниски са,ако изчезва-високи са,ако пък виждаш червена ивица-това са около 850-950 об/мин. :D :D :D .Направо оср.хме темата,ама то като се почна и не се стърпях... :Dvalentino321 написа:Аз пък искам да си настроя оборотите на двигателя на око,ама не знам как ставаtipo33 написа:Аз пробвах,без майтап-нищо не става,само дето комшията вика от терасата-"аз ти казах купи се фиат да те е яд,то бива бива ама чак да го биеш".Опитах се да обясня ама той почна да се хили два пъти повече...
Fiat 1.4 12V
Не е важно колко струва,важното е да е евтино.
Да си втори значи да си първи сред загубилите.
Четири часа разглобяване и ровене ми спестява двайсе минути четене
Коментар
-
и на моя изпарител спряха да се регулират оборотите и взех че го отворих -нямате си на идея колко боклуци изкарах от негосимптомите бяха постепенно повишаващ се разход и накрая нестабилен празен ход ,регулира се ,ама след 1 ден пак се налагаше да се въртии това само за година и половина от както му сменях мембраните и клапанчетата и около 10-15 хиляди км не съм ги гледал точнодопълнително имах чувството че е засмуквал и охлаждаща течност-следващия ми изпарител ще го взема да е с оделен отсек за подгрева нещо като БРЦтипо 1.4 карбуратор вечеCNG(бившо)
хюндай акцент 1.5 CNG
киа каренс +метан
Коментар
-
Моето ловато май е с опечени мембрани-гасне при изключване от скорост,и то само при по-дълго поддържани обороти при висока скорост
.Иначе разходът е добър-11-12 градско при НЕикономично шофиране,пали добре,но при спускане по наклон на скорост пука в ауспуха(само на газ).Идей за нещо по-безболезнено или да разпилявам изпарителя
.
Fiat Brava 1.2,16в
Коментар
-
При мен е същата работа :D Ударих изпарителя 3 пъти и оборотите не е промениха :D Докато колата е студена оборотите играят здраво, особено на свободна и ниски обороти. Случва се и да изгасне. Като загрее колата оборотите се оправят. Дали има връзка с изпарителя не знам, но ще ходя при газаджия тези дни :DКара - Фиат Браво, 1.6, 16V, 103 магарета, метални колектори, 1996г. бензин - газ
Коментар
-
Ама естествено,ти си прекалил с ударите.Удря се само 2 пъти.Ако удариш трети път състоянието му се връща в старото положение.riewsofia написа:При мен е същата работа :D Ударих изпарителя 3 пъти и оборотите не е промениха :D Докато колата е студена оборотите играят здраво, особено на свободна и ниски обороти. Случва се и да изгасне. Като загрее колата оборотите се оправят. Дали има връзка с изпарителя не знам, но ще ходя при газаджия тези дни :D
Fiat 1.4 12V
Не е важно колко струва,важното е да е евтино.
Да си втори значи да си първи сред загубилите.
Четири часа разглобяване и ровене ми спестява двайсе минути четене
Коментар
-
Пък ако удариш четвърти-може да ходиш да си проверяваш после и състоянието на костите на ръкатаvalentino321 написа:Ама естествено,ти си прекалил с ударите.Удря се само 2 пъти.Ако удариш трети път състоянието му се връща в старото положение.riewsofia написа:При мен е същата работа :D Ударих изпарителя 3 пъти и оборотите не е промениха :D Докато колата е студена оборотите играят здраво, особено на свободна и ниски обороти. Случва се и да изгасне. Като загрее колата оборотите се оправят. Дали има връзка с изпарителя не знам, но ще ходя при газаджия тези дни :D
Fiat Brava 1.2,16в
Коментар
-
Добре ще направиш и ще бъдеш полезен на много хораchaveto написа:На мен в момента изпарителя ми е на 10г. и всичко си работи на 6.След някой друг ден съм решил да го отварям и да сменя всичко по изпарителя и ще снимам да покажа.Да оставим шегата настрана, но наистина ако реши човек да си отвори изпарителя как да разбере дали са читави мембраните?

Коментар
Реклама
Collapse

Коментар