Колеги интересуваме на снимката която съм качил врътка 1 и 2 за какво служат правилно ли си мисля че са за малките и  големите обороти и ако е така как да разбера коя точно е за едното и коя за другото понеже фиатката на малките обороти на гас е като ракета ама на големите се чуди кво става а и на големи обороти примерно 5та над 80 км взе много в преразход да ме вкарва пък не върви толко преди не беше така .Я некой който ги разбира нещата с тея настройки да ме светне че с тридесет литра гас едвам минаван 230км комбиниран разход.Днес филтърчето пичистих на клапана които е пред изпарителя имаше доста мизерия а въздушния смених преди няма и месец с маслотоА врътка 3 е за оборотите за празен ход нали ?Помагайте хора че аман от майстори газаджий
							
						
					Реклама
				
					Collapse
				
			
		
	Съобщение
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Трипътник на ловато
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
здрасти,значи има много писано по форума ,каквото и да кажа ,вероятно вече ще се повторя,само ще ти кажа че ако си с моно вероятно си с неподходящ тройник, демек една плочка захранена от 2места ,ама и на двете с по един "кран".най-подходящи за случая е тройник с една врътка.изпарителя е ловато или ловатоподобен ,това е добре ,центроват се лесно и имат добри показатели.търси във форума за центровка на изпарител -много има писано .над врътка N3 има едно малко бронзово винтче ,и то участва в настройката......пак ще ти кажа търси по форума....типо 1.4 карбуратор вечеCNG(бившо)
хюндай акцент 1.5 CNG
киа каренс +метан
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Е благодаря за отговорите колеги колата е моно и така е купих с газовата нямам идея защо е с 2 врътки на една плочка наистина е безмисленноsok1 написа:Пълните възможности на този трипътник се използват само при карбуратори и то двукамерни. При инжекционите е достатъчна една врътка.Мъжът трябва да взима толкова, че колкото и жената да изхарчи, да остава за 1 резервоар и 2 бири!
Фиат Типо 1.6 i.e некаде около 90 те години
Фиат Мареа 1.8 16v откъм края на 90 те години
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Ами колеги така и направих двете врътки ги позатворих доста колата пак си държи обороти пали добре на гас и като че ли е малко по добре от преди сега дори и из баир като е натисна по ряско и ускорява е не като на бензин но е добре преди рязко като е натиснех и се чудеше тая кола кво става и стрелката на икономайзера се изкривяваше като се удари в дясно сега не дава такъв разход ще вида колко ще ме изкара с една бутилка гас и пак ще пиша Чао и поздрви.chaveto написа:Като цяло и двата винта трябва да са развити еднакво. Плочката е направена с два входа за да има равномерно подаване на гориво от всякъде. Просто е трябвало самият тройник да е с една врътка.Мъжът трябва да взима толкова, че колкото и жената да изхарчи, да остава за 1 резервоар и 2 бири!
Фиат Типо 1.6 i.e некаде около 90 те години
Фиат Мареа 1.8 16v откъм края на 90 те години
Коментар
 
Реклама
				
					Collapse
				
			
		
	


Коментар