Колеги,някои има ли представа за какво служат 2-та вина от снимката по долу.Или по точно как да намаля газта щото пунтото ме отрепа от разход,10 лв при цена на газта 1.27 е =7.87литра газ с тях изминати около 35 км градско.Пунтото е с двигател 1.6i 90кс-94год с обикновенна газоваДруг пресен пример от снощи заредени 25лв при цена 1.27 са 19.68литра газ-изминати километри 136 само извънградско със скорост 100-120км
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Въпрос за винт на изпатител БРЦ
Collapse
X
-
Re: Въпрос за винт на изпатител БРЦ
Не можах да разбера ГРАЦкото каране в Грац, Австрия ли си го навъртял или някъде из гръцко???Това не е заяждане, а направо забележка да се научиш да пишеш...Сега да ти кажа моя опит...С Типо 1.6 "постигнах" същите резултати като тебе... Въртях болтчета, ходих по регулировки, сменях свещи, кабели и т.н. В крайна сметка се намери един майстор, който всъщност ми слага уредбата на колата преди 6 години, който ми обясни следното:При правенето на бензин в заводите се отделят пропан и бутан на различни нива в колоната... Пропана се събира в една цистерна, бутана в друга. Отива "Бай Газаджия" с камиона да зарежда и какво се получава - сипи от това толкова, от другото - толкова...Цитат от форума на Форд:"Според стандартите съществуватPunto_Manqk написа:Колеги,някои има ли представа за какво служат 2-та вина от снимката по долу.Или по точно как да намаля газта щото пунтото ме отрепа от разход,10 лв при цена на газта 1.27 е =7.87литра газ с тях изминати около 35 км грацко.Пунтото е с двигател 1.6i 90кс-94год с обикновенна газоваДруг пресен пример от снощи заредени 25лв при цена 1.27 са 19.68литра газ-изминати километри 136 само извънграцко със скорост 100-120кмFIAT Tipo 1.6 i.e SX 75 hp - The best city car
Renault Scenic 1.6 16V RXT 107 hp - The best cruiser
-
колега имам същия изпарител та да споделя моя опит..значи аз го центровам така при запален двигател навивам врътката на ръка до край, след това почвам да навивам тая със шестограма докато почне да си мени оборитите колата след това отвивам половин оборот докато се нормализират...и след тва тая дето е на рка я отвивам оборот и половина.а тройника някои дава газ на около 3000 оборота и почваш да навиваш докато спаднат оборотите след тва веднага отвиваш четвърт оборот максимум половин...тва е моята центровка и го докарвам 14/100 в града и 10 извън града със скорост 60-90-110-120 в тоя диапазон карам....ходил съм и при безброй газажии никой не можа да свали повече или те не стават или аз не ставам или изпарителя не става или има нещо друго...сега тея дни съм на вълна смесителна плочка понеже по каталог е 44мм а моята е 39 и се чудя сега да давам ли 18 лева за другата която е 44 мм и да видя кво ще стане...забравих да спомена че колата е браво 1.4Fiat Bravo 1.9 JTD 100
Коментар
-
Да не ти смуче въздух от някъде ? Струва ми се че с новия филтър ще трябва и нова настройка ..Punto_Manqk написа:Не нищо не сам пипал по газовото,миналата седмица поставих кутията щото лятото карах със спортен филтар и оттогава филма започна.Инжектора не спира да свети по време на движение,колата няма никаква мощтност,гасне в движение при изключване от скорост
Коментар
-
колега, отговора ти се крие във въпроса. избери си с какъв въздушен филтър ще караш, настрой газовата за него и това е. обикновения панелен филтър оказва по-голямо съпротивление на въздуха, вакума в колектора се увеличава, което пък кара изпарителя да пуска повече газ. от там ти се качва разхода и колата се дави и става мудна.
Коментар
-
Проблема се крие също в изпарителя, имах подобен АТ90 - на БРЦ електрически, смених гарнитури преди почти 2 години, но изпарителя се ползва от 94 год. Е преди 3 седмици сложих нов изпарител, защото стария не подлежеше на никакъв реглаж - разход от 15 до 20 литра на 100 км извънградско. Сегашния е турски и същия сложих и на Палиото, супер съм доволен от разхода.Palio Weekend 1.6 16V 100 1998
Punto MK2 1.2 16 V 80 1999
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар