Здравейте колеги!Изпарителя ми е ’’Мимгаз’’ (същия като на снимката ) и поради ред обстоятелства  развихме болта,обаче не помня старата му позиция!Въпроса ми е за какво по точно служи този болт? Прочетох десетки теми обаче така и не ми стана ясно неговата роля там.Колата си работи както преди,няма промяна в разхода.При въртене на болта докато колата работи няма никаква промяна,нито в празен ход нито в каквото и да е било. Единствено при почти пълното му отвиване започва да мирише на газ и двигателя започва да тресе (падат оборотите).Ще съм много благодарен ако ми поясните !
		
							
						
					Реклама
				
					Collapse
				
			
		
	Съобщение
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Бронзов болт (игла) на изпарител
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Турски е да . Също така четох че на някои изпарители се използва само за тапа. Навил съм го почти докрай,надявам се да няма проблем.Stoynev85 написа:По принцип тази игла е за регулиране на оборотите. Незнам какъе в този изпарител, на мен ми прилича на турски. Ако е такъв за това ти е толкова малка чувствителността на иглата.
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
На моето БРЦ като го навия до край и като подам газ, оборотите не се вдигат повече от 2 000. В момента съм го развил почти до край и що го де е добре."Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
я
въпросния винт е за количеството газ което постъпва към мембраните желателно е да е завит докраи а когато е развит е давиш от газ затова мирише и няма стабилна работа при мен беше даже затегнат и си работеше отличнопунто MK1 1.1 98г
МЕТАН
През 2012 се очаква да свърши света.. Ако искате да оцелеете - елате в България, тук сме с 30 год. назад...!!!
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
При мен завит, отвит, двигателя си работи пушка, обаче като е завит и подам газ и неще да отлепи. Да знаете на какво се дължи това? Yellow_Flash_Colorz_PDT_34"Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
това е винт, който е байпасен- т.е. не е вързан за мембрана и служи за определяне на някакво постоянно количество газ, което да постъпва в двг. например ако при палене не стига газта, вместо да чакаш 2 секунди да натъпче газ, както е затворен, ако се отвори малко ще пали на 1вата секунда. не знам какви са препоръките, при мен винаги е бил завит, газаджийте така го правят. ако го бъзкаш ти променя цялостната настройка на колата, не само на презен ходLancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Точно така-този винт служи за подаването на постоянно количество газ,независимо от положението на дроселовата клапа.По прицип е добре да е отвит около един оборот.След това трябва да се навие пластмасовия винт около 1/4 оборот ,за да намалее от там притока на газ,който се влияе от положението на дроселовата клапа (вакума на двигателя).Ако е завит металния винт има опасност колата да гасне при пускане по инерция на висока скорост от недостиг на газ.pakumba написа:това е винт, който е байпасен- т.е. не е вързан за мембрана и служи за определяне на някакво постоянно количество газ, което да постъпва в двг. например ако при палене не стига газта, вместо да чакаш 2 секунди да натъпче газ, както е затворен, ако се отвори малко ще пали на 1вата секунда. не знам какви са препоръките, при мен винаги е бил завит, газаджийте така го правят. ако го бъзкаш ти променя цялостната настройка на колата, не само на презен ходBarchetta "98 , Vitara "97
Коментар
 
Реклама
				
					Collapse
				
			
		
	

Коментар