marian2784 написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Генератор за браунов газ и ДВГ
Collapse
Заключена тема
X
X
-
колега, няма отпадъчен продукт,ламелите са 0,8 няква нераждавейка(но при новия ша са от стомана 304),разтоянието между вс. ламели е еднакво 1-1,5 не сам го мерил, а използвах свински опашки - 15 см незнам с ква дебелинаса,доливасе само вода содата не се губи.Ламелите се изхабяват според мен колко по качествена е стоманата по- бавно(един приятел си направи от 316 или няква др. непомня и за сега 5 месец няма замърсяване като при мен,а и малко по=разли4но самото устройство)който разбира на ФИАТ се спира FIAT BRAVO 1.9 100TD
-
Колеги, чакайте малко сега. Тук говорим за дизелов двигател. И то ТД100. Поне от снимките така се вижда. Та моят дизел /същият е/ ми гори, при гореупомената скорост /е от 100 до 130 км/ч/, точно засечено с измервателни мензури - 5 на сто дизел на Лукоил. Та тука само за едни 600гр ли говорим?! Не че е малко, но защо автора не спомене, колко му гори колата в града със и без устрйството?! Защото моята, както си гори 5/100 извън града, в града си похапва не по-малко от 10-11/100. Странно но факт, но и я карам студена все. Дори и с нормално галещо газта каране. Та интересно ми е, колко в литри на 100 в града харчи в двата случая?! И каква ще е икономията в града?То, по друг начин погледнато и примерно да речем, аз в града за седмица изразходвам 20лв за гориво. В нормални условия. Тия 20лв са 9 лтр. гориво. Ако от тях ще спестя 600гр. да речем, а на месец два три литра, това прави едни 5 -6 лв. Просто е смешно някък си, за нормален пробег. Е да, когато се налага имам и по 1000км пробег, ама това рядко.Колкото до колегата - neonglow, научните факти или открития са много интересни, много поучителни, /та ние Българите сме извстни навсякъде с гения си/ и искам да го попитам, дали той ме търсеше в Скайп, по въпроса с един познат, който се занимаваше с откритията и проектите на Никола Тесла? Защото материалите постнати тук, ще са изключително интересни за него. Въпреки че аз, дори и запознат и интересуващ се от подобни неща, си оставам малко скептичен. А и статийте в интернет, ми изглеждат и като малко пресилени.Fiat Marea TD100
Коментар
-
Не съм те търсил аз. А тия измислените статии, които пусна един колега, са наистина... чиста реклама и да пресилени, обаче ако разгледаш сайта мазето.нет и там хората нямат никаква изгода от това, а просто показват домашни експерименти, някои от които те карат сериозно да се замислиш. На мен ми е много интересно, но нямам време за жалост. Правил съм си багдатска и лимонена батерииiuly_vn написа:Колкото до колегата - neonglow, научните факти или открития са много интересни, много поучителни, /та ние Българите сме извстни навсякъде с гения си/ и искам да го попитам, дали той ме търсеше в Скайп, по въпроса с един познат, който се занимаваше с откритията и проектите на Никола Тесла? Защото материалите постнати тук, ще са изключително интересни за него. Въпреки че аз, дори и запознат и интересуващ се от подобни неща, си оставам малко скептичен. А и статийте в интернет, ми изглеждат и като малко пресилени.
Коментар
-
точно така колега мотора е тд 100,но както споменах не сам падал под 130,мисля че разликата ша е поголяма , аи моята ФИатка не е в цветущо здраве,да спомена че за около 6-7 месеца сам и врътнал над 35000 км, не е малко, поне за мен.За разход градско не сам я засичал,замерванияната сам ги прави само извън градско от капачка до капачка и по един и същ маршрут разтоянието е 550 км, имам и един познат пак с дизел бмв 525 тдс но е с доста по голям реактор и ми разправя че неговото градско е 4,5 но това са негови думи, а реактора сам го виждал. И още нещо да спомена и за газта е така, ако нема км. не си заслужава инвестицията и подръжката,нали?iuly_vn написа:Колеги, чакайте малко сега. Тук говорим за дизелов двигател. И то ТД100. Поне от снимките така се вижда. Та моят дизел /същият е/ ми гори, при гореупомената скорост /е от 100 до 130 км/ч/, точно засечено с измервателни мензури - 5 на сто дизел на Лукоил. Та тука само за едни 600гр ли говорим?! Не че е малко, но защо автора не спомене, колко му гори колата в града със и без устрйството?! Защото моята, както си гори 5/100 извън града, в града си похапва не по-малко от 10-11/100. Странно но факт, но и я карам студена все. Дори и с нормално галещо газта каране. Та интересно ми е, колко в литри на 100 в града харчи в двата случая?! И каква ще е икономията в града?То, по друг начин погледнато и примерно да речем, аз в града за седмица изразходвам 20лв за гориво. В нормални условия. Тия 20лв са 9 лтр. гориво. Ако от тях ще спестя 600гр. да речем, а на месец два три литра, това прави едни 5 -6 лв. Просто е смешно някък си, за нормален пробег. Е да, когато се налага имам и по 1000км пробег, ама това рядко.Колкото до колегата - neonglow, научните факти или открития са много интересни, много поучителни, /та ние Българите сме извстни навсякъде с гения си/ и искам да го попитам, дали той ме търсеше в Скайп, по въпроса с един познат, който се занимаваше с откритията и проектите на Никола Тесла? Защото материалите постнати тук, ще са изключително интересни за него. Въпреки че аз, дори и запознат и интересуващ се от подобни неща, си оставам малко скептичен. А и статийте в интернет, ми изглеждат и като малко пресилени.който разбира на ФИАТ се спира FIAT BRAVO 1.9 100TD
Коментар
-
Пиша тук, че не виждам темата ти в дизели. Като свалиш капачката на помпата, въртиш кол. вал докато пасне болта в отвора. Трудно се улучва първия път. Пробвай на 1-ви или на 4-ти цилиндър в ГМТ, такт палене. Регулира се с плътен шестограм 4мм. Малко е неудобно, но става с акъл и търпение. Въпроса е да наместиш точно болта в отвора, така че да ти е удобен да го уцелиш със шестограма. Самият болт е навътре около 10-15мм.djo8 написа:колега iuly_vn в друга тема те бях помолил да ми обесниш каде е болта за вдигане на налягането на помпата, че не мога да го видя мерси
сори за отклонениетоFiat Marea TD100
Коментар
-
Благобаря колегаiuly_vn написа:Пиша тук, че не виждам темата ти в дизели. Като свалиш капачката на помпата, въртиш кол. вал докато пасне болта в отвора. Трудно се улучва първия път. Пробвай на 1-ви или на 4-ти цилиндър в ГМТ, такт палене. Регулира се с плътен шестограм 4мм. Малко е неудобно, но става с акъл и търпение. Въпроса е да наместиш точно болта в отвора, така че да ти е удобен да го уцелиш със шестограма. Самият болт е навътре около 10-15мм.djo8 написа:колега iuly_vn в друга тема те бях помолил да ми обесниш каде е болта за вдигане на налягането на помпата, че не мога да го видя мерси
сори за отклонениетокойто разбира на ФИАТ се спира FIAT BRAVO 1.9 100TD
Коментар
-
Колега " djo8 " пробва ли да сложиш малко сода във водата
(NaHCO3) ще видиш колко по буйно ще "заври" водата
Аз също си бях правил подобен генератор но беше много мощен и ми скапа акумулатора ! а и неможах да усетя разлика в икономия на гориво !имах консумашия от 8А ток това ми натоварваше допълнително динамото а динамото натоварва двигателя и икономията която ще бъде направена ще иде на вятъра !
LANCIA KAPPA 2.4 TDS 1996g.
Коментар
-
Пробвал съм доста неща колега,съответно и сода ,но от мои лични наблюдения съм стигнал до извода,чепо-добри катализатори от NaOH или KOH нема,а и консумацията която си имал е мн малка,при мен е около 25 А, за икономията при мен е около 20% спрямо преди, според мен е доста добре,но щом 8А сати сасипали акумулатора, как караш на пуснати фарове и парно например?maxuel82 написа:Колега " djo8 " пробва ли да сложиш малко сода във водата
(NaHCO3) ще видиш колко по буйно ще "заври" водата
Аз също си бях правил подобен генератор но беше много мощен и ми скапа акумулатора ! а и неможах да усетя разлика в икономия на гориво !имах консумашия от 8А ток това ми натоварваше допълнително динамото а динамото натоварва двигателя и икономията която ще бъде направена ще иде на вятъра !
който разбира на ФИАТ се спира FIAT BRAVO 1.9 100TD
Коментар
-
Някой се чудят как вкарваш 2V, а вадиш 6. Ами колеги учете Физиката. Има едно явление - Резонанс. С помощта му гледаме телевизия и слушаме радио.Водата, разгледана на ниво молекула, също има резонансна честота. Ако поставите епруветка вода в магнитно поле с честота над 13 MHz и поднесете запалена клечка към отвора излизащият газ се пали.Не е вярно, че никой не се е сетил да използва Браунов газ. Корейците от години произвеждат такива генератори и ги използват за заваряване. С такава горелка можете да заварите метал за тухла. Температурата, която развива такава горелка е към 6000 градуса.http://www.browngas.com/eng_bestkorea/product_1.htmНяма начин да няма начин!

Коментар
-
електролизер
Здравейте колеги!И аз започнах стрежа на реактор, но по идеите на Стенли Майер.Всички детайли ,тръбички от 304 са налице, отметнах малко стругарска работа.Следва заваряване с аргон на изводите по тръбичките и сглобяване.Контейнера е филтър за вода.Не мога да сложа по -голям в отсика на двигателя.Като го пусна ще напиша резултатите. :D
Коментар
-
Re: електролизер
Ако сполучиш с творението. дай снимки. И на мен ми се занимава, но не стигат време и средства. Имам доста материал за свободната енергия и за клетката на Майер. Всъщност за разделянето на атомите на водата е доста просто на теория. Тоест -ако електростатичният заряд на електрона бъде изпразнен, той престава да бъде свързваща сила и атомите вече нищо не ги свързва. на практика е доста по-слкожно да се направи. Ето тук има интересен материал - http://www.beinsa.info/index.php?opt...същност Стенли Маер изобщо не е бил физик, нито пък химик. Даже не е завършил, а се е концентрирал само върху изработването на клетката.Krasimir Kostov написа:Здравейте колеги!И аз започнах стрежа на реактор, но по идеите на Стенли Майер.Всички детайли ,тръбички от 304 са налице, отметнах малко стругарска работа.Следва заваряване с аргон на изводите по тръбичките и сглобяване.Контейнера е филтър за вода.Не мога да сложа по -голям в отсика на двигателя.Като го пусна ще напиша резултатите. :DFiat Marea TD100
Коментар
-
реактора на Краси
:D :D Точно така .Стенли Майер е като нас май-самоук и затова ми харесва неговото творение.Естествено ще пратя снимки,но идеята ми е подобна на снимката по-долу.Лошото е ,че не можах да намеря тръбички 316L ,а купих от 304 и то шевни(това го видях по-късно като ги нарязах на парчета).Но, като първо творение -става.Разбира се първо ще се тества само с DC 13V .На по късен етап ще направя и PWM модул.Схеми има много.Поздрави!
Коментар
-
/
здравейте и аз си сътворих едно такова чудо но се оказа че е много голям консуматор при закачане на акумолатора през бушон от 30А не се получава изгаря веднага кабелите са ми 4квадрата и те греят до колко ампера мога да дърпам без да товаря динамо и акумолатор 60А и дали има смисъл да се занивамам по натам / за сега съм доволен защото припалва само на този газ / а целта ми е да го меша с метан :D дали такова натоварване на динамото няма да доведе до разход вместо икономияпунто MK1 1.1 98г
МЕТАН
През 2012 се очаква да свърши света.. Ако искате да оцелеете - елате в България, тук сме с 30 год. назад...!!!
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар