Направа на генератор за браунов газ, че искам да го питам нещо
"МОДЕРИРАНО""Модераторски екип на fiat-bg.org"
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Генератор за браунов газ и ДВГ
Collapse
Заключена тема
X
X
-
Може ли да ми обясниш как си го направил, че ми е много интересно? Да не си го сложил направо на колата? В интернет видях един пич, който беше модифицирал косачки, даже и един стар мерцедес. Идеята му беше да се използва топлината на изгорелите газове за затопляне на катода и така при движение се отделя газ, който се впръсква и намаля разхода на гориво, другата част беше на френски и не можах да разбера. Друго интересно беше генератора за "бинго газ" CO2 и H2, един катод графит, от стара батерия, един катод неръждаема стомана, графитния катод се свързва с кислорода и става CO2 и бяха го изчислявали, че излиза 2 пъти по-голяма енергия отколкото си вкарал. Има то перпето мобиле и алтернативни генератори на свободна енергия, обаче никой не иска робите да сме енергийно независими, нали затова ходим по 8 часа на работа... друг пример е генератора на Тесла...djo8 написа:да спомена че съм си го правил сам и съм нямал възможност да засека производителностаneonglow написа:Някой не беше ли писал в тая тема, че си е направил генератор за браунов газ или се бъркам, че искам да го питам нещо
Коментар
-
значи това за което пишеш за изгорелите газове и тн. ако съм разбрал правилно е реактор на Пантон ,има мн инфо в нета за това и на БГ даже ,но си мисля че е невазможно или мн трудоемко да го поместиш в фиаткатаneonglow написа:Може ли да ми обясниш как си го направил, че ми е много интересно? Да не си го сложил направо на колата? В интернет видях един пич, който беше модифицирал косачки, даже и един стар мерцедес. Идеята му беше да се използва топлината на изгорелите газове за затопляне на катода и така при движение се отделя газ, който се впръсква и намаля разхода на гориво, другата част беше на френски и не можах да разбера. Друго интересно беше генератора за "бинго газ" CO2 и H2, един катод графит, от стара батерия, един катод неръждаема стомана, графитния катод се свързва с кислорода и става CO2 и бяха го изчислявали, че излиза 2 пъти по-голяма енергия отколкото си вкарал. Има то перпето мобиле и алтернативни генератори на свободна енергия, обаче никой не иска робите да сме енергийно независими, нали затова ходим по 8 часа на работа... друг пример е генератора на Тесла...djo8 написа:да спомена че съм си го правил сам и съм нямал възможност да засека производителностаneonglow написа:Някой не беше ли писал в тая тема, че си е направил генератор за браунов газ или се бъркам, че искам да го питам нещо
.А личнона моята съм си направил HHO генератор който работи на принципа на електролизата и вкарвам отделената газ преди турбото,като цяло тая интервенция сам я правил за икономия
,резултат има икономията е на лице и си мисля в скоро време да си правя нов значително по голям реактор с цел по голяма икономия на гориво , разбирасе не съм нито химик, нито физик, но в ощи линии по средством брауновия газ се получава по добро изгаряне на гор. смес и от се вдига и КПД-то , съответно и намаляване на разхода, това го казвам само и единствено от опит на личниями автомобил,а иначе писаници всякви в нета
който разбира на ФИАТ се спира FIAT BRAVO 1.9 100TD
Коментар
-
Ще разясниш ли малко как си го направил, моля?djo8 написа:значи това за което пишеш за изгорелите газове и тн. ако съм разбрал правилно е реактор на Пантон ,има мн инфо в нета за това и на БГ даже ,но си мисля че е невазможно или мн трудоемко да го поместиш в фиаткатаneonglow написа:Може ли да ми обясниш как си го направил, че ми е много интересно? Да не си го сложил направо на колата? В интернет видях един пич, който беше модифицирал косачки, даже и един стар мерцедес. Идеята му беше да се използва топлината на изгорелите газове за затопляне на катода и така при движение се отделя газ, който се впръсква и намаля разхода на гориво, другата част беше на френски и не можах да разбера. Друго интересно беше генератора за "бинго газ" CO2 и H2, един катод графит, от стара батерия, един катод неръждаема стомана, графитния катод се свързва с кислорода и става CO2 и бяха го изчислявали, че излиза 2 пъти по-голяма енергия отколкото си вкарал. Има то перпето мобиле и алтернативни генератори на свободна енергия, обаче никой не иска робите да сме енергийно независими, нали затова ходим по 8 часа на работа... друг пример е генератора на Тесла...djo8 написа:да спомена че съм си го правил сам и съм нямал възможност да засека производителностаneonglow написа:Някой не беше ли писал в тая тема, че си е направил генератор за браунов газ или се бъркам, че искам да го питам нещо
.А личнона моята съм си направил HHO генератор който работи на принципа на електролизата и вкарвам отделената газ преди турбото,като цяло тая интервенция сам я правил за икономия
,резултат има икономията е на лице и си мисля в скоро време да си правя нов сначително по голям реактор с цел по голяма икономия на гориво , разбирасе не съм нито химик, нито физик, но в ощи линии по средством брауновия газ се получава по добро изгаряне на гор. смес и от се вдига и КПД-то , съответно и намаляване на разхода, това го казвам само и единствено от опит на личниями автомобил,а иначе писаници всякви в нета 
Под реактор за браунов газ, имаш предвид, че получаваш H2 и 02 при електролиза, нали? Откъде взимаш тока, какви електроди ползваш и разервоар и не се ли пали в турбото тая смес. Абе самия факт, че с чиста вода може да икономисаш гориво, говори за световната конспирация
Edit: Колко вода ти гори цялата работа?
Коментар
-
ок, значи за реактор изтолзвам филтър за вода без елементите вътре,с обем около 1,5л, в него сам сложил 30 ламела като работните сами само 5 т.е подавам на 3+и на 2- през всеки 5 т.е +=====І=====+ и тн.,(товаса пластини от нерж, стомана 0,8мм),от филлтара излиза тръба 10мм която отива в охладител или пречиствател за целта ползвам някво шише 0,5л пъло до полвита с вода .Тръбатя която идва от филтара влиза и отива към дъното на шишето и там си бълбука,а от горния краи сам искарал друга такава която отива към турбото.та това е, а за катализатор в реактора използвам NaOHза по голяма ефективност.А относно паленето тая газ се пали само от изкра , не от температура и налягане(В рамките на турбото),а тока сие 12В като консумира около 20 25 А товае ако има интерс мо да кача и снимки опа за газта е Н-ОН демек я делиш на водород и водородо-кислород,а за горенето не ми се смята но да спомена че моя ми прави около 2-3л/мин, а в 1л вода има около 1000л газ, ако не грешакойто разбира на ФИАТ се спира FIAT BRAVO 1.9 100TD
Коментар
-
Да колега, пусни снимки направо тук. От колко време го имаш това в колата, каква точно разлика осещаш в самата кола(поведение, динамика,звук), въобще има ли разлика в някой от тези параметри? Каква икономия точно правиш, кава е разликата в пари, гориво? Колко време ти отне да измаисториш всичко и какви пари струва? Така като си го описам звучи доста лесно, ама знае ли човек.ПоздравиП.С. Верно става супер интересноFIAT PUNTO 1,7TD ELX
Коментар
-
Ето едно рено 21 направено по тоя начин:http://quanthommesuite.pagesperso-or...ut5R21.htmза жалост е на френски и почти нищо не разбирам
Тук е обяснено кратко и не дотам точно какъв е принципа:http://nrg.blog.bg/technology/2008/0...tchasti.165465.. и една тема от форума на ситроен:http://www.citroen-bg.net/forum/view...t=45Както каза колегата, има доста материали в интернет. Аз съм правил "багдатска батерия" и оттам знам, че колкото повече ламели на електродите, толкова по-голямо напрежение. Много ще е интересно, колегата да пусне снимки.
Коментар
-
Re: гориво
Значи наистина можело, що не ги продават тия неща, като има такава икономия? Щом са ги сложили на коли, значи наистина ще да има ефект. Сега и на газовата отгоре и една водородна уредба няма да сложа, че ще стана на бомба вече, обаче е супер интересно.kluchar написа:Гледам и тук продават подобни устроистваhttp://aivanov66.blog.bg/biznes/2010/07/18/.578384
Коментар
-
Re: гориво
здравейте, сори за снимките носам ги затрил някаде ,ще трябва да напрявя нови
, за икономията в пари не мога да кажа,мо в момента ми изгори 4,4 при скорост около 135 км.ч и разтояние 450км,в смисал под тая скорост не сам падал на годе да до 170
,значи бях писал за използваните от мен материали а за цените, кой както ги намери ,но най-скъпото за мен бвха ламелите-10 евро(рязани са на гилотина) ,общо около 20-25 евро,но ми останаха доста неща, значи може и по-евтино.Относно динамика разликата е незначителна,но определено мачкаш газта по-малко,за шума на мотора не мога да кажа нищо имам гаден проблем ,дранчи някое от гарнета и за това усилвам музиката :D а за снимки по късно
който разбира на ФИАТ се спира FIAT BRAVO 1.9 100TD
Коментар
-
То това е върховна идея, въпросът е, че така яко гърми
Като е в багажника, най-много да изгори мокета, то като няма искра няма и как да се запали... продължавам да се чудя, защото нещо такова, не се произвежда, като е доказано, че върши работа... същото като генератора на тесла... има то световна конспирация
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар