колеги преди няколко дена си закупих газова от колега във форума.всичко е ок но колекторите са ми от крехките :P .така или иначе ще я слагам.искам някой съвет по отношение на безопастноста на колектора.благодаря предварително.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
газова на браво 1.6 пластмасов колектор
Collapse
X
-
абе почти сигурен съм, че са 1:1 с металните. вземаш за 30-40 кинта едни метални, сменят се за 30 минути и не се занимаваш с простотии повече. тея клапи я сработят, я не, а и 5-6 клапи по 5-7 кинта пак ще ти легне същото.Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
И аз съм на същото мнение.Даже може да си вземеш колектори от същата кола, от която взе АГУ-то.pakumba написа:абе почти сигурен съм, че са 1:1 с металните. вземаш за 30-40 кинта едни метални, сменят се за 30 минути и не се занимаваш с простотии повече. тея клапи я сработят, я не, а и 5-6 клапи по 5-7 кинта пак ще ти легне същото.Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.
Коментар
-
Коя година ти е колата?Мисля,че имат разлика в дросела и може би в закрепването на стъпковия мотор и датчиците.Принципно може да бъдат поставени метални колектори.Лошото е,че вероятно си с гадното ЕКУ.Пусни снимка на колекторите и дросела.Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005
Коментар
-
Хм, няма да стане само със смяна на колектора.pakumba написа:абе почти сигурен съм, че са 1:1 с металните. вземаш за 30-40 кинта едни метални, сменят се за 30 минути и не се занимаваш с простотии повече. тея клапи я сработят, я не, а и 5-6 клапи по 5-7 кинта пак ще ти легне същото.Stop giving directions, just say "Follow me."
Shevrolet Captiva LS 2.4/136/2009/ГИ Landy
Ex: Fiat Marea 1.6/103/1999/ГИ AG Zenit
Коментар
-
за 2 години минах 25000 километра.толкова пара набих в бензин че ако карах на газ и ми гърмеше колектора на всеки 5000 км пак щях да съм на пълна далавера дори след ремонтите.колата ми е 11/98г.ще пробвам ако ще не колектора а колата да гръмне.цената на бензина ме убива. нека някой сподели какво да направя за да няма много поражения.благодаря предварителноfiat bravo 1.6 16v gt
fiat marea 1.9 8v jtd
fiat punto 1.7 td
fiat marea 1.6 16v
Коментар
-
Колега,няма да стане само със смяна на колектора! Причините са много.Различна дроселова клапа,различни датчици и т.н.Като калкулираш смяната на колектори,датчици и т.н.,ще ти излезне по-евтино да сложиш ГИ,да не говорим,че твоето ЕКУ много трудно понася газ и започва едно ходене по мъките...superfiata написа:колега в форума ми опредлага метален колектор.много изгодно.мисля че с него нещата се променят коренноBrava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005
Коментар
-
дросела ми го дава с колектора.какви датчици.поясни се за да ми стане по ясно.dudulia написа:Колега,няма да стане само със смяна на колектора! Причините са много.Различна дроселова клапа,различни датчици и т.н.Като калкулираш смяната на колектори,датчици и т.н.,ще ти излезне по-евтино да сложиш ГИ,да не говорим,че твоето ЕКУ много трудно понася газ и започва едно ходене по мъките...superfiata написа:колега в форума ми опредлага метален колектор.много изгодно.мисля че с него нещата се променят коренноfiat bravo 1.6 16v gt
fiat marea 1.9 8v jtd
fiat punto 1.7 td
fiat marea 1.6 16v
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар