Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

газова на браво 1.6 пластмасов колектор

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    газова на браво 1.6 пластмасов колектор

    колеги преди няколко дена си закупих газова от колега във форума.всичко е ок но колекторите са ми от крехките :P .така или иначе ще я слагам.искам някой съвет по отношение на безопастноста на колектора.благодаря предварително.
    fiat bravo 1.6 16v gt
    fiat marea 1.9 8v jtd
    fiat punto 1.7 td
    fiat marea 1.6 16v

    #2
    Слагаш няколко на брой клапи за пасмасови тръби но да са поне 5/6 и твойте колектори са лепени и са доста трошливи.

    Коментар


      #3
      абе почти сигурен съм, че са 1:1 с металните. вземаш за 30-40 кинта едни метални, сменят се за 30 минути и не се занимаваш с простотии повече. тея клапи я сработят, я не, а и 5-6 клапи по 5-7 кинта пак ще ти легне същото.
      Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
      Fiat Bravo'97 1,6 16v
      Fiat Tempra'91 1,6 mono

      Коментар


        #4
        pakumba написа:
        абе почти сигурен съм, че са 1:1 с металните. вземаш за 30-40 кинта едни метални, сменят се за 30 минути и не се занимаваш с простотии повече. тея клапи я сработят, я не, а и 5-6 клапи по 5-7 кинта пак ще ти легне същото.
        И аз съм на същото мнение.Даже може да си вземеш колектори от същата кола, от която взе АГУ-то.
        Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.

        Коментар


          #5
          не е проблем но тя е 90 коня а мойта е 103.мисля че има някакво разминаване.един колега които сваляше части от въпросната кола ми каза това.
          fiat bravo 1.6 16v gt
          fiat marea 1.9 8v jtd
          fiat punto 1.7 td
          fiat marea 1.6 16v

          Коментар


            #6
            Коя година ти е колата?Мисля,че имат разлика в дросела и може би в закрепването на стъпковия мотор и датчиците.Принципно може да бъдат поставени метални колектори.Лошото е,че вероятно си с гадното ЕКУ.Пусни снимка на колекторите и дросела.
            Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
            Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

            Коментар


              #7
              само това имам
              Прикачени файлове
              fiat bravo 1.6 16v gt
              fiat marea 1.9 8v jtd
              fiat punto 1.7 td
              fiat marea 1.6 16v

              Коментар


                #8
                pakumba написа:
                абе почти сигурен съм, че са 1:1 с металните. вземаш за 30-40 кинта едни метални, сменят се за 30 минути и не се занимаваш с простотии повече. тея клапи я сработят, я не, а и 5-6 клапи по 5-7 кинта пак ще ти легне същото.
                Хм, няма да стане само със смяна на колектора.
                Stop giving directions, just say "Follow me."
                Shevrolet Captiva LS 2.4/136/2009/ГИ Landy
                Ex: Fiat Marea 1.6/103/1999/ГИ AG Zenit

                Коментар


                  #9
                  ЗАЩО
                  fiat bravo 1.6 16v gt
                  fiat marea 1.9 8v jtd
                  fiat punto 1.7 td
                  fiat marea 1.6 16v

                  Коментар


                    #10
                    за 2 години минах 25000 километра.толкова пара набих в бензин че ако карах на газ и ми гърмеше колектора на всеки 5000 км пак щях да съм на пълна далавера дори след ремонтите.колата ми е 11/98г.ще пробвам ако ще не колектора а колата да гръмне.цената на бензина ме убива. нека някой сподели какво да направя за да няма много поражения.благодаря предварително
                    fiat bravo 1.6 16v gt
                    fiat marea 1.9 8v jtd
                    fiat punto 1.7 td
                    fiat marea 1.6 16v

                    Коментар


                      #11
                      Колега не знам какви са ти финансовите възможности, но ако си направиш една сметка ще излезе че газовият инжекцион ще е по рентабилен. Решението си е твое!

                      Коментар


                        #12
                        Да инжекциони има на пазара вече за 900лв...че и по-евтини
                        Honda Accord 1.8 115к.с. 96г.
                        Honda Civic 1.5 90к.с. 93г.
                        FIAT Marea 115 '99 1.8 113hP 182.A2.000
                        Powered by Total & Fobos LPG

                        Коментар


                          #13
                          колега в форума ми опредлага метален колектор.много изгодно.мисля че с него нещата се променят коренно
                          fiat bravo 1.6 16v gt
                          fiat marea 1.9 8v jtd
                          fiat punto 1.7 td
                          fiat marea 1.6 16v

                          Коментар


                            #14
                            superfiata написа:
                            колега в форума ми опредлага метален колектор.много изгодно.мисля че с него нещата се променят коренно
                            Колега,няма да стане само със смяна на колектора! Причините са много.Различна дроселова клапа,различни датчици и т.н.Като калкулираш смяната на колектори,датчици и т.н.,ще ти излезне по-евтино да сложиш ГИ,да не говорим,че твоето ЕКУ много трудно понася газ и започва едно ходене по мъките...
                            Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
                            Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

                            Коментар


                              #15
                              dudulia написа:
                              superfiata написа:
                              колега в форума ми опредлага метален колектор.много изгодно.мисля че с него нещата се променят коренно
                              Колега,няма да стане само със смяна на колектора! Причините са много.Различна дроселова клапа,различни датчици и т.н.Като калкулираш смяната на колектори,датчици и т.н.,ще ти излезне по-евтино да сложиш ГИ,да не говорим,че твоето ЕКУ много трудно понася газ и започва едно ходене по мъките...
                              дросела ми го дава с колектора.какви датчици.поясни се за да ми стане по ясно.
                              fiat bravo 1.6 16v gt
                              fiat marea 1.9 8v jtd
                              fiat punto 1.7 td
                              fiat marea 1.6 16v

                              Коментар

                              Working...
                              X