Колеги, здравейте!Проблема ми е следния: При скорост над 70 км/ч при пускане по инерция колата гасне моментално. Това го прави само на газ! На бензин това го няма.Правих си опит да сваля гумения въздуховод свързващ пластмасовия въздухозаборник и филтърната кутия и скороста на която гасне колата се промени на 95 км/ч. Обаче проблемите след свалянето са, че топлия въздух от двигателното помещение влиза обратно в двигателя и колата загрява прекалено много, което за сегашните температури не е никак добре.Възможно ли е това да го причинява натрупана мръсотия по стъпковото моторче, или има някакъв друг пиниз?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Колата гасне по инерция...
Collapse
X
-
Като обороти е пирфектна, обаче явно множко и идва въздуха. Някой друг с такъв проблем да е измислил решение?
Ако се сложи една гъба в пластмасовия въздуховод дали няма да го излъжа?
"Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
Коментар
-
Колега не е това решението,аз съм със спортен конусен филтър и си смуче и топъл въздух,но досега съм нямал никакви проблеми.Провери си клапенчетата да не изпускат газ отнякъде ,защото при мен беше станало такаM5kov написа:Като обороти е пирфектна, обаче явно множко и идва въздуха. Някой друг с такъв проблем да е измислил решение?
Ако се сложи една гъба в пластмасовия въздуховод дали няма да го излъжа?
Peugeot 307 2.0i ГИ
ex: Fiat Brava 1.6 16V 90hp
Коментар
-
Re: Колата гасне по инерция...
Колега измени ъгала на трабата т.е. да нея обдухва директно въздуха който навлиза през предната решетка. Можеш само да я разкачиш от трабата и да я оставиш да взема въздух от отсека на двигателя .FIAT UNO 1.1 -50к.с АГУ-LOVATO
FIAT TIPO 1.4 -78к.с АГУ-LOVATO
FIAT MAREA WEEKEND 1.6 16V-103к.с АГУ-LOVATO
HONDA CR-V -147 к.с. ГИ- SIMGAS
Коментар
-
Горе долу реших проблема, като защипах парче дунапрен между пластмасовия колектор и гумения
Сега колата пак гасне, но при скорост от около 110 км/ч (все още не ми работи километража :D)
"Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
Коментар
-
Абре я не се излагаи с глупости, тоя дунапрен от топлината скоро ша земе да се разпада и да го изкарваш през аспуха, просто махни гумения маркуч на въздуховода преди въздушния филтър, и проблем няма да имаш или пък го завърти някък за да не му влиза насрещен въздух при висока скорост и си готов, всяко друго ограничаване на въздуха било то с дунапрени или някои слагат чашки за намаляне на дебита е пълна простотия. Сега с тоя дунапрен си обогатил сместа щото кат спреш въздуха нали се сещаш че почва да цоцка повече газ и утре ще изревеш че гори многоM5kov написа:Горе долу реших проблема, като защипах парче дунапрен между пластмасовия колектор и гумения
Сега колата пак гасне, но при скорост от около 110 км/ч (все още не ми работи километража :D)
Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
Значи... Вчера колата си вървеше добре дори със закачен маркуч, само дето гаснеше по инерция. Обаче смених филтъра с такъв, който няма дунапрен отдолу (стария имаше) и колата започна да губи обороти, дори на място, поради това, че влизаше много въздух (при полузапушен въздуховод колата работеше добре). Вероятно трябва да мина да я регулират, обаче за сега колата си работи добре за разхода още незнам.
"Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
Коментар
-
Много ясно че ще губи обороти, новия филтър е нов и през него минава много въздух съответно не успява да смуче достатъчно газ, и сам можеш да си оправиш оборотите на празен ход, на изпарителя има един винт месингов, може и пласмасов да е , да беше казал ква марка е изпарителяM5kov написа:Значи... Вчера колата си вървеше добре дори със закачен маркуч, само дето гаснеше по инерция. Обаче смених филтъра с такъв, който няма дунапрен отдолу (стария имаше) и колата започна да губи обороти, дори на място, поради това, че влизаше много въздух (при полузапушен въздуховод колата работеше добре). Вероятно трябва да мина да я регулират, обаче за сега колата си работи добре за разхода още незнам.
малко го развиваш (или завиваш) и оборотите ще се кротнат. А после махаш оня дунапрен също така махаш и гумената тръба от кутията на филтъра кум въздуховода и си готов да почерпиш
Еи д ане махнеш тръбата от кутията към колектора
Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар