Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Газова уредба и ламда сонда

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Газова уредба и ламда сонда

    Колеги ще ми кажете ли при каране на газ, ламда сондата влияе ли на колата, защото нали си има емулатор газта ?

    #2
    каква ти е газовата уредба ? ако е газов инжексион ползваш данни от ламбда сонда. ако е обикновенна уредба с ламбда контрол пак ползваш данни. но ако е обикновенна уредба без ламбда контрол данни от ламбда сонда ползваш само докато си на бензин и то след като загрее
    ФИАТ БРАВО 1.8 16V GT
    ФИАТ БРАВА 1.8 16V 1997г

    Коментар


      #3
      значи колата е 1.6 16в 98ма, с металните колектори и е обикновенно ловато с емулатор и питам дали ламдата играе роля, защото ми се струва, че гори прекалено много примерно днес съм сложил 30 литра газ и съм минал 200 км като 30 от тях са градско в русе и в момента почти нямам гориво, от какво може да е свещи нещо ? а извънградско карах с 110 - 100 км/ч, бях и на климатик

      Коментар


        #4
        щом нямаш ламбда контрол не е от ламбда сондата наи вероятно въздушния ти филтър е задръстен
        ФИАТ БРАВО 1.8 16V GT
        ФИАТ БРАВА 1.8 16V 1997г

        Коментар


          #5
          газ

          зависи колата с кой двигетл е аз на Пунтото с около 27 литра минавам 300 км ако е от Шел и повече междугратско и не много товареначе все къто пътуваме сме 3 ма и багажи
          КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
          Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
          http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

          Коментар


            #6
            въздушния филтър е на 1000 км както и маслото а и усещам как е загубила мощност и като ускоряваш 1,2,3та на около 4 хил оборота чуствам как запира един вид за няколко секудни и после наема, но това изобщо не ми харесва така, като обърна на бензин няма проблем с ускорението

            Коментар


              #7
              при това положение как е филтъра на газовата уредба ако не е това ще се наложи да намалиш малко газта от пластмасовото кранче
              ФИАТ БРАВО 1.8 16V GT
              ФИАТ БРАВА 1.8 16V 1997г

              Коментар


                #8
                Колега и аз имам същия проблем. Вчера с 35л 220км.Пуснах една отделна тема.Ето я, ако искаш да си я следиш и нея:http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=61614Ако разбереш от какво е пиши.

                Коментар


                  #9
                  гас

                  абе вижте сега колеги значи както каза един колега ореди мен разхода е много относително нешто и зависи от много нешта значи освен ваздушен филтьр има и газов значи моя савет е изчистете ако е нужно сменете филтрите за гас и ваздух изпразнете бутилките до край сложете 10 литра и карайте докато сварши и пишете какво е станало

                  Коментар


                    #10
                    А, по-бързият начин е чрез отскок до сервиз за газови уредби. Аз сам си сложих уредбата, и три дни се мъчих да настроя. Накрая прибягнах до помощ на газаджия и реших проблема за половин час. Когато нямаш опит, отнема мнгоо време, и накрая и много пари (в газ за експерименти). Защото твоят случай е много комплексен. Може да се дължи високият разход на запушен филтър, на втвърдени мембрани, на променени параметри на изпарителя, и а има нужда от доп. настрйка. Най-вероятно ще трябва да опиташ от всички съвети които ти се дадат за да установиш кое не ти е наред.Но, след като изпразниш бутилката и засечеш разхода, предварително сменяйки въздушниятилтър, бих те посъветввал профилактично да завиеш на половин оборот винта на тройника. И , така да засечеш реален разход, който да позлваш за база за сравнение при по-нататъшни настройки.
                    FIAT Punto '94, 1.1 Petrol

                    Коментар


                      #11
                      колеги днес се сетих, че когато ми слагаха газовата уредба ми запушиха въздуховода отпред и му направиха дупки отдолу, казаха ми че ако въздуха влизал директно като съм изклучвал от скорст щяла да гасне ? и си мисля че и се повишава разхода заради горещия въздух който смучи от двигателя...

                      Коментар


                        #12
                        Колега, на предната кола която карах ми направиха същото , със същото обяснение. Оказа се , след мое настояване да се махне това, че има начин, но е трудоемък.... Най-вероятно смесителя не ти работи добре или трябва да се дооправи. Възможно е , да не е направена добра настройка на изпарителя. Със последната газова която се сблъсках, имах същият проблем, и се оказа че пружината на регулироващият винт е твърде твърда и не позволява на мебраната да се движи както и се полага... След малко свиване, което не беше лесно, всичко си дойда на място. Но, за газаджията това е по-трудоемко отколкото да се сложи парцал на входа на въздуховода... :D :D :D
                        FIAT Punto '94, 1.1 Petrol

                        Коментар


                          #13
                          Да определено не е добре, че е прекаран въздуховода да взима топъл въздух от двигателя, там температурата е двойно по-воска отколкото на околния въздух, сместа става по-бедна на кислород и мощността пада, оттам се качва и разхода.
                          --Старата ръжда любов не хваща!--
                          156 sportwagon 1,9 jtd 115
                          ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;

                          Коментар


                            #14
                            ей аман от майстори, утре отивам да го оправя ще им се невиди и ............

                            Коментар


                              #15
                              колеги днес запуших дупките на въздуховода и като освободя от скорст при 70/80 км/ч, колата изгасва; някакви предложения от какво става това ?

                              Коментар

                              Working...
                              X