Здравейте! Монтираха ми в сервиз газов инжекцион Фобос и оттогава почна да се появява един проблем. Сутрин на студен двигател (в тия жеги "студен" е относително казано) пали веднага но двигателя тресе доста все едно работи на 3 цилиндъра или не достига гориво за около 30сек до 1 мин. В общи линии се чуди да работи ли или да угасне
. След това всичко си е нормално до следващата сутрин. Закарах я обратно в сервиза и ми казаха че всичко е нормално по настройките но в компа имало грешка на мап сензора. Изтрили тази грешка и около седмица палех нормално и след това всичко наново. Предложиха ми да ми сложат някакво реле да триело грешките но не съм мн "за" че като има проблем какво правим. Много ще съм благодарен ако някой се е сблъсквал с подобно нещо да сподели. Все ми се струва че тези дето я монтираха нещо не са направили като хората. Преди това нямах проблеми на бензин. Предварително благодаря!!!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с газов инж. Фобос Marea 1,6 16v
Collapse
X
-
Етикети: –
-
Типично проблем с адаптация. Като поставих моя инжекцион 10 пъти ходих да настройват. В момента и аз съм на този хал. Закарах да ми сменят филтъра на редуктора и майстора се изказа че тази кола не била настроена коректно (25хил. нямам никакъв проблем и гори средно по 9/100 газ.) Настрои я едно хубаво и на следващата сутрин не мога да запаля. Чуди се на кой цилиндър да запали и кой да прескочи. Наложи се да сваля клемите на акум. че да отида на работа. Оттогава карам на бензин. Нямам време да ходя и да се занимавам. Все пак никой работодател няма да трае разботника му да липсва по 2 часа всеки ден.Почна да ми писва с тези газови уредби. Оставят си ръцете направо!Honda Accord 1.8 115к.с. 96г.
Honda Civic 1.5 90к.с. 93г.
FIAT Marea 115 '99 1.8 113hP 182.A2.000
Powered by Total & Fobos LPG

-
nikivat
Абе че на газ като разход е друго е друго. Обаче по тия сервизи само бели правят. Лошото е че моите даже ме отрязаха. Казаха мап сензор и това е. Ако не било окабеляването до него ако ли не компютъра. С две думи взеха ми парите и сега се оправяй както знаеш е това е тъпото. А просто съм сигурен че проблема е от газовата уредба. Преди това никакви ядове нямах.
Коментар
-
Е да щом преди си нямал проблеми...няма от какво друго да бъде. А разхода си е много добре на газ, стига някой да постави коректно инжекциона. Т.е. да го настрои де.Едит: Имам чувството, че обикновените газови уредби, колкото и да са кофти като изпълнение, не правят толкова проблеми с адаптациятаHonda Accord 1.8 115к.с. 96г.
Honda Civic 1.5 90к.с. 93г.
FIAT Marea 115 '99 1.8 113hP 182.A2.000
Powered by Total & Fobos LPG

Коментар
-
Тук не съм съвсем съгласен,че конвенционалното АГУ създава по-малко проблеми,защото такива уредби се монтират на двигатели с метални колектори (говоря основно за 1,6 мотор) ,а техните ЕКУ-та имат по-малко проблеми с адаптацията. Газовият инжекцион е голяма благинка,стига да е монтиран и настроен добре.За съжаление малко хора успяват да се справят добре с настройките на ГИ. Относно разхода,то при конвенционалните АГУ може да се постигне малко по-нисък разход,за сметка на вървежа,като се настрои на леко обеднена смес.При ГИ това не може да стане,защото ЕКУ-то на колата корегира сместа.За сметка на това колата върви,като на бензин.Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005
Коментар
-
Колеги, Убиите си газаджиите! :D Типичен проблем с адаптацията. Нищо ви няма на колите. Иска се финна настройка по мап на газовата. Да се направи корекция на горивните таблици на газ във всички режими за да не се променят времената на бензиновите дюзи при работа на газ. Т.е. да не разбира колата, че карате на газ. Но за това трябва газаджията да знае какво прави и най-вече компютъра който са монтирали да позволява такива настроики. Ако се направи като хората, никога няма да имате този проблем. Вчера пак ресетвах адаптация на такава кола. Човека не можеше да я запали на бензин. След ресета пали и върви като нова. Това е. Вече мога и дисертация да напиша за проблема :D
Коментар
-
На теория знам какво трябва да се направи, НО! На практика трудно можеш да обясниш на някой газаджия какво се иска. Ама и как да му обясниш...видиш ли ти искаш да го поучаваш, пък той врял и кипял и всичко му е ясно още преди да те изслуша!Honda Accord 1.8 115к.с. 96г.
Honda Civic 1.5 90к.с. 93г.
FIAT Marea 115 '99 1.8 113hP 182.A2.000
Powered by Total & Fobos LPG

Коментар
-
Е да де. Точно е такива искаха да презацепват мотор заради прецакана самоадаптация. Затова винаги съм го писал в тия теми, ровете преди да слагате газ из форумите и вижте сервиз в който хората ще ви направят колата като хората. Вече всеки втори слага газ ама колкото по-нова е колата, толкова са по-големи проблемите с електрониката. И точно там идва момента в които трябва да сте намерили правилния майстор. Защото повечето дето слагат газови не знаят как се пуска лаптоп... Няма как да стане после... Иска се акъл! :D
Коментар
-
Нали имаш гаранция бе човек?Досаждай им докато си оправят бакиите,обърни се към производителя или в краен слуяай към Комсията за защита на потребителя и да видим тогава как ще те отсвирват . :D Успех. :Dnikivat написа:Абе че на газ като разход е друго е друго. Обаче по тия сервизи само бели правят. Лошото е че моите даже ме отрязаха. Казаха мап сензор и това е. Ако не било окабеляването до него ако ли не компютъра. С две думи взеха ми парите и сега се оправяй както знаеш е това е тъпото. А просто съм сигурен че проблема е от газовата уредба. Преди това никакви ядове нямах.
Коментар
-
Колега Ланди, незнам дали имаш нещо общо с тази марка, но за мен Ренцо Ланди също е гола вода, аз колко ядове брах с един газов инжекцион IGS, никъде не искат да го поправят, всички искат да ми изхвърлят стярия и да монтират нов на промоция за много пари, егати марката, егати майсторите, нищо не стана и продадох колата заедно със проблемите.
Коментар
-
Ти май бъркаш щатите.ТУК СЕ ГОВОРИ ЗА НОВОМОНТИРАН ГИ А НЕ ЗА ТАКЪВ МОНТИРАН ПРЕДИ 10год. на Xkm и X часаvanko 1 написа:Колега Ланди, незнам дали имаш нещо общо с тази марка, но за мен Ренцо Ланди също е гола вода, аз колко ядове брах с един газов инжекцион IGS, никъде не искат да го поправят, всички искат да ми изхвърлят стярия и да монтират нов на промоция за много пари, егати марката, егати майсторите, нищо не стана и продадох колата заедно със проблемите.
Това е първия ГИ и не се произвежда от 10год.Случайно ако са ти предложили смяна значи цената на труда и материалите са били наполовина от цената на нов ГИ с гаранция и нова концепция.Някой им по лесно да серат отколкото да мислят. :P
Коментар
-
Колега Ланди ранцо БРЦ , Ловато и Виали са хубави и изпитани марки. Проблемът ти с АГУ не е бил със самата система, а с некъдърни майстори. Поставянето и нормалното експлоатиране на АГУ си има технологични изисквания, технология и познания както за самите АГУ, така и самия мотор. За съжаление малко са хората които имат нужните познания и още по малко са тези, които полагат старание в работата си. Специално за ланди на тях проблема им е че нямат качествени фирмени сервизи. За софия не съм чувал добри отзиви, за варна имам отвратителни впечатления (а мои познати също), в ямбол съм ходил веднъж за някаква дреболия беше и хората бяха отзивчиви.А това с изхвърлянето на стария и монтирането на нов е типична българска газаджийска история. Явно от новите печелят много повече и за много по кратко време, в сравнение с отремонтирането на стария ГИ. То нашето не са сервизи където се ремонтира, а пунктове за поставяне на нови ГИ. Сори за спама в темата. По същество Колега nikivat отивай и им виси на главите на тези докато ти го оправят или да си го свалят и да ти върнат парите.vanko 1 написа:Колега Ланди, незнам дали имаш нещо общо с тази марка, но за мен Ренцо Ланди също е гола вода, аз колко ядове брах с един газов инжекцион IGS, никъде не искат да го поправят, всички искат да ми изхвърлят стярия и да монтират нов на промоция за много пари, егати марката, егати майсторите, нищо не стана и продадох колата заедно със проблемите.
F/I/A/T/ Stilo 1.9 16v 04г.
F/I/A/T/ Marea 1.6 16v 97г. - EX
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар