Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Фиат Браво 1.8 16v ГАЗ

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Здравей колега !Аз съм с браво със същия двигател и вече имам около 35000-40000 километра навъртени на газ с обикновенна газова уредба . Имам кихалка само на въздушния филтър . Нямам никакви емулатори и други подобни само са ми спрени дюзите и помпата .

    Коментар


      #17
      и как ти са спрени дюзите с реле или симулатор
      ФИАТ БРАВО 1.8 16V GT
      ФИАТ БРАВА 1.8 16V 1997г

      Коментар


        #18
        колеги сега се вращам от газаджиата и ми каза че намало място да монтира плочка с клапан; много се притеснявам за дебитомера в такав случай проверих нов струва между 300 и 500лв незнам кво да правя сега

        Коментар


          #19
          колега наистина мястото е доста ограничено аз мислих ако се наложи да слагам такава плочка да търся маркуч които е между въздушния филтър и дебитомера(да не режа моя) и да го отрежа от страната на дебитомера за да освободи място ако изкаш помисли върху този вариант
          ФИАТ БРАВО 1.8 16V GT
          ФИАТ БРАВА 1.8 16V 1997г

          Коментар


            #20
            Дюзите са спрени с реле. Гърмяла ми е няколко пъти но нямам поражения явно кихалката на кутията си върши работата. Плочката ми се събра без да режа маркучите е малко трудно ги сложих , но всичко е ок . Проблема който за тези 3 години отакто карам на газ е позапушване на дюзите въпреки че паля винаги на бензин , но почти не карам на бензин , а само на газ . Този двигател който имаме работи много добре на газ с обикновенна газова уредба .

            Коментар


              #21
              Не ти ли свети чека така без емулатори? Карал съм без емулатор на ламбдата, и на дълъг път светваше, явно заради бедна смес.

              Коментар


                #22
                Не ми свети чека . Светкал ми е понякога на дълъг път за секунда и пак си изгасва .

                Коментар


                  #23
                  Ние намерихме малко примитивен вариант за пазене на дебитомера. Колекторите се държат на 2 или 3 болта и ние ги оставихме само на един.Плочката е обикновена, без кихалки никаде. Аз като карам колата, за около 2 години ми е гърмяла 2-3 пъти, направо съм забравил какво е, като се качи жената е друго Поне веднъж седмично. Та, идеята с колекторите, като гръмне вади гумените съединения между колектора и генерацията, дигаш капака за 10 секунди ги наместваш и си пак на пътя. Не ги стагям със скобите и не дърпа въздух от там. На около 20-25к сменям свещи с двуполюсни и нямам грижи. Към момента разхода градско ми е 10лв 75-80км за Мареа и ми се струва доста прелично. Проблема с бензиновата пома го решихме като отстранихме същата , на дюзите им дръпнахме шалтера и работя само на газ. Зимата колкото и учудващо да е пали на 3тия зъб. На дълго ми присветква лампата с дюзата за малко, градско никога. Вярно, селско изпълнение, но още не ме е оставила на пътя

                  Коментар


                    #24
                    колега nightlord с тебе явно сме грацки дай някакви кординати да се видиме бих искал да видя как е направено при теб

                    Коментар


                      #25
                      Дал съм ти кординати на лс. Колата в момента е в сервиза, и може по обстойно да е огледаш, с удоволствие ще ти помогна.

                      Коментар

                      Working...
                      X