Stefan Hadjov написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
бензинова помпа и обикновенна газова
Collapse
X
-
Тубите в гаража най вероятно са от полипропилен и нямат нищо общо с горивната уредба на автомобила. Помпата има клапан, но това не означава, че е изправен. Регулатора на налягане си работи и при изключена помпа и нататък ти си направи сметката какво става, но това не си го прочел в дебелите книги. А щом си мислиш, че когато нещо остане на сухо от горивната уредба и нищо не му става..............Това, че някой нямат два лева да си сипят 1/4 бензин в резервоара за да има от какво да се охлажда помпата и да не е на сухо си е техен проблем. Аз минах 300к на газ и помпа не смених, за три месеца заради такива които си мислят, че като карат на газ няма нужда от бензин се смениха две помпи на автомобила с който съм минал 300к
-
Колеги да Ви питам защо трябва да намалявате живота на горивната помпа като я оставяте да работи постоянно при работа на газ ? Подкрепям мнението на колегата Хаджов по темата! Дюзите ако не се кара от време на време на бензин при системно каране на газ така или иначе ще се позапушат , казвам ви го това от опит ! През дюзите помпата и да работи и да не работи бензин не преминава нали ?Не знам каква е ползата от тази работеща постоянно помпа , но всеки да прави каквото иска .
Коментар
-
Ето още едно твое изказване,което показва че не ги разбираш нещата достатъчно.Хванал си от тук/от там по нещо но не е достатъчно.Регулатора никога не може да работи при изключена помпа.За да работи му трябва налягане от помпата,а то го има само когато работи.На всичкото това при неработеща помпа системата е хермретизирана и бензина си стои вътре в цялата система.Помпата трябва задължително да се ИЗКЛЮЧВА при работа на ГАЗ.Предимствата са,че се удължава живота и,намалява се консумацията на еленергия в мрежата на колата и НЕДОСТАТЪЦИ няма никакви.Недостатъците от различен характер са измислени за да се оправдае неизключването и.chaveto написа:Регулатора на налягане си работи и при изключена помпа и нататък ти си направи сметката какво става, но това не си го прочел в дебелите книги.
Коментар
-
Я вземи си напълни тубите в гаража с бензин до горе и ги изкарай на слънце или на място където да се затоплят хубаво до 90*С и отгоре. Сигурно ще получим вакум и отново ще влезе бензин в системата за да се поддържа винаги пълна :D Казах ти, че не четеш правилните дебели книги.Stefan Hadjov написа:За да работи му трябва налягане......
Коментар
-
Понеже очевидно ти не можеш да си отговориш, и четенето на каквито и дебели книги не могат да ти помогнат, защото не ги разбираш ще се опитам аз да ти обясня с думи прости.1.На тубите нищо няма да им стане от нагряването освен да се повиши налягането вътре ,но това не ми пука.2.При бензиновата рейка никога нямаш 90* температура.Измери,за да се увериш.3.Понеже става въпрос за бензиновата рейка в случая,а не за тубите,ще ти обясня точно какво ще стане ако започне да се увеличава температурата и на загряване и помпата е спряна:ако в резултат на нагряването се създаде налягане по голямо от това на което е установен регулатора,то той ще се отвори и излишното гориво ще изтече към резервоара.След като започне да изтива рейката естествено налягането ще спада и ще се създаде вакум,тогава ще се отвори обратния клапан на помпата и ще влезе гориво толкова колкото е необходимо за да се изравни с налягането в резервоара.И винаги рейката ще е пълна с бензин независимо температурата.chaveto написа:Я вземи си напълни тубите в гаража с бензин до горе и ги изкарай на слънце или на място където да се затоплят хубаво до 90*С и отгоре. Сигурно ще получим вакум и отново ще влезе бензин в системата за да се поддържа винаги пълна :D Казах ти, че не четеш правилните дебели книги.Stefan Hadjov написа:За да работи му трябва налягане......
Коментар
-
Няма никакво значение дали температурата на рейката ще е 85*С или 90 разширението е на лице. Това дали след като се получи вакум ще влезе отново бензин е много спорно, практиката показва, че като минава гориво през рейката тя и нещата които са към нея са по хладни и при разглобяване има бензин вътре. А когато не работи помпата е точно обратното.
Коментар
-
ВИНАГИ има бензин в рейката независимо от ТЕМПЕРАТУРАТА.Това е задължително конструктивно условие още при създаването на тези системи.Разбери го това и недей да спориш.chaveto написа:Няма никакво значение дали температурата на рейката ще е 85*С или 90 разширението е на лице. Това дали след като се получи вакум ще влезе отново бензин е много спорно, практиката показва, че като минава гориво през рейката тя и нещата които са към нея са по хладни и при разглобяване има бензин вътре. А когато не работи помпата е точно обратното.
Коментар
-
Разбери, че конструкторите са конструирали тази система да има работеща помпа, двигател който работи на БЕНЗИН. Когато има работеща помпа е нормално да има бензин, когато има не работеща помпа и двигател който работи (загрява и изстива) това конструктора не го е мислил защото няма как да се получи освен ако няма алтернативно гориво, но това конструктора не го бърка. Този който ще добавя алтернативното гориво го интересува само неговата система и не го боли, че ще ти спекат дюзите......................Хайде сега и ти го разбери това.Stefan Hadjov написа:ВИНАГИ има бензин в рейката независимо от ТЕМПЕРАТУРАТА.Това е задължително конструктивно условие още при създаването на тези системи.Разбери го това и недей да спориш.
Коментар
-
Дюзите ти се спичат на газ независимо дали има или няма гориво в рейката и независимо дали ти работи помпата или е спряна.Поне това трябваше да си го разбрал.И точно за това няма никакъв смисъл да се оставя помпата да работи когато е на газ,освен другите причини които изложих в по горен пост.chaveto написа:Разбери, че конструкторите са конструирали тази система да има работеща помпа, двигател който работи на БЕНЗИН. Когато има работеща помпа е нормално да има бензин, когато има не работеща помпа и двигател който работи (загрява и изстива) това конструктора не го е мислил защото няма как да се получи освен ако няма алтернативно гориво, но това конструктора не го бърка. Този който ще добавя алтернативното гориво го интересува само неговата система и не го боли, че ще ти спекат дюзите......................Хайде сега и ти го разбери това.Stefan Hadjov написа:ВИНАГИ има бензин в рейката независимо от ТЕМПЕРАТУРАТА.Това е задължително конструктивно условие още при създаването на тези системи.Разбери го това и недей да спориш.
Коментар
-
Вече изгорих бензинова помпа движейки се на газ при свършил бензин в резервоара. Знам какво става при каране без бензин, но според бензиномера трябваше да има достатъчно гориво. После се оказа, че при липса на гориво бензиномера стрелката не отива до края.
Паля винаги на бензин. Предполагам, че в резервоара е имало съвсем малко бензин - колкото да запаля или ако е имало нещичко на дъното по наклон помпата е останала на сухо. Ако карах на бензин колата би изгаснала и помпата би спряла да върти, но на газ е въртяла и без бензин. Ако винаги палиш на бензин няма какво да се разсъхне. Ако не караш колата какво става? Не съм чул някой да ходи периодично да си подкачва бензин в системата всеки ден. Предполагам се сещате, че куп неща дефектират и без колата да има АГУ. Имаше аргументи и в двете посоки. Всеки сам си взема решението. До момента на изгаряне на бензиновата помпа моята гледна точка беше "Щом на заводска газова уредба не са предвидили да се изключва помпата - така трябва да бъде!".След като се прецаках с празния резервоар вече имам друга гледна точка - "Защо да върти напразно? Не мисля, че има някакъв реален положителен ефекта от това.". Сложих реле да спира помпата, когато съм на газ и мисля, че за мен - това е правилния избор.
Коментар
-
Моят опит е от двигател, който е по-приятелски настроен към газта - този с моно инжекнион.С изключена помпа и в по-голямата част палене директно газ, дори и зимата, не съм имал никакъв проблем с дюзата.Аз мисля , че и на пълен инжекцион е добре да се изключва помпата, стига да се пали и да се кара редовно на бензин.FIAT BRAVO II 1.4 GPL
FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
FIAT UNO 1.5
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар