Здравейте отдавна не съм писал но ми писна вече от тая газ от есента насам не ми е падал разхода по 14 на 100 а колата е моноинжекция 1.4 12в фиат браво, не мисля че е нормално е гати мотора гълта като ламя има нещо...ходих на всички газаджии в града всеки върти само винта със шестограма който е а другия който се върти на ръка стои завит до край....някой в тая държава знае ли как се настройва газова уредба...ако някой знае моля да обясни като за бавно развиващ за да може сам да си я наглася с цел поне да го докарам до 12 на 100 извън града гори 10 което пак е много....или просто изпарителя не става или този който я настроива нестава или колата нестава...моторчето е иделано мърка като коте....
							
						
					Реклама
				
					Collapse
				
			
		
	Съобщение
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Реглаж на BRC Techno помощ
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Извънградско с каква скорост караш, от 10 е нормално да смъкнеш на 8,5 до 9 ако караш до 120км./ч. Другия винт е за регулиране на чувствителността на мембраната в изпарителя, според това колко е опъната зависи колко бързо ще реагира на отварянтето на дроселовата клапа, тоест колко добре ще реагира при ускоряване, ако ускорява много рязко и стабилно, добре колкото на бензин да речем, значи вкарва много газ, оттам добър въреж и разход. Пробвай първо да завиеш винтовете след изпарителя на тръбата които са, няма значение тройник ли е или единичен завиваш до край и развиваш 2,5 оборота и от там караш и пробваш, ако върви добре затваряш малко още и пробваш пак и така до края на света....--Старата ръжда любов не хваща!--
156 sportwagon 1,9 jtd 115
ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Re: Реглаж на BRC Techno помощ
БРЦ Текно - невероятен боклук!, не може да се настройва като хората, фабрично едни от май лошите изпарители изобсхтом същия боклук като БРЦ Фокс, има проблем с настройката на ниските обороти, което за да компенсира ниските обороти се обогатява сместа, което вдига разходаима публикувани не една и 2 теми на Текно и ФОкскарай с него до де можеш, после сменяй маркатаБРЦ под 100 киловата нямат читав изпарителmitkosoft написа:Здравейте отдавна не съм писал но ми писна вече от тая газ от есента насам не ми е падал разхода по 14 на 100 а колата е моноинжекция 1.4 12в фиат браво, не мисля че е нормално е гати мотора гълта като ламя има нещо...ходих на всички газаджии в града всеки върти само винта със шестограма който е а другия който се върти на ръка стои завит до край....някой в тая държава знае ли как се настройва газова уредба...ако някой знае моля да обясни като за бавно развиващ за да може сам да си я наглася с цел поне да го докарам до 12 на 100 извън града гори 10 което пак е много....или просто изпарителя не става или този който я настроива нестава или колата нестава...моторчето е иделано мърка като коте....Fiat Bravo 1.6, 16V, 103 к.с.,
182A4.000, 1998г.
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Това че ти или някоя селски майстор не можете да ги настроите не означава че брц технеко и фокс са боклук!!!!!!!!
  Аз имам фокс на 12 години , преди 2-3 смених оргинални мембрани , малко е трудна настройката но като ги настроиш дава супер разход!!! Не става само с ядене требе и акъл 
							
						Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
Втората......пак същата!
(_-_)______////_______(_-_)
Punto75-Вече на жената!
Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
винта на 6грама е за реглаж на ниските обороти-той е най важен при настройка, а свободната врътка за т.нар тихи /рабна място/Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
Втората......пак същата!
(_-_)______////_______(_-_)
Punto75-Вече на жената!
Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
12 години, може но ако си минал 12 000 км>bmahob написа:винта на 6грама е за реглаж на ниските обороти-той е най важен при настройка, а свободната врътка за т.нар тихи /рабна място/
)БРЦ Текно и Фокс дори с БРЦ България не могат да ти го настроят като хората, този тип изпарител които и срдностатичстически газадйия да питаш, който не монтира на Лада и Москвич ще ти каже да не го слагаш негодругото което е, че като гледам как обясняваш за настройката на БРЦ и шестограма, вече започвам да се съмнявам, че сиимал такъв изпарител, защото Текно го няма от толкова време и е изклучено мембрани чак след 12 години1.Шестограма е за чувствителността и въобще не е за ниските обороти2.За ниските обороти е месинговия  винт, който се върти на ръка3.За правилна настройна на ниски и поведението на автомобила е комбинация от врете
))
							
						Fiat Bravo 1.6, 16V, 103 к.с.,
182A4.000, 1998г.
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
когато се говори за ниски обороти и празех ход се има впредвид едно и също, а не 2000 оборота напримерbmahob написа:винта на 6грама е за реглаж на ниските обороти-той е най важен при настройка, а свободната врътка за т.нар тихи /рабна място/
))и може би си единствения с Фокс който гоима толкова време
							
						Fiat Bravo 1.6, 16V, 103 к.с.,
182A4.000, 1998г.
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
1-С тоя изпарител са минати ~300 000кмmartez написа:1-12 години, може но ако си минал 12 000 км>bmahob написа:винта на 6грама е за реглаж на ниските обороти-той е най важен при настройка, а свободната врътка за т.нар тихи /рабна място/
)2-БРЦ Текно и Фокс дори с БРЦ България не могат да ти го настроят като хората, този тип изпарител които и срдностатичстически газадйия да питаш, който не монтира на Лада и Москвич ще ти каже да не го слагаш негодругото което е, че като гледам как обясняваш за настройката на БРЦ и шестограма,3 вече започвам да се съмнявам, че сиимал такъв изпарител, защото Текно го няма от толкова време и е изклучено мембрани чак след 12 години1.Шестограма е за чувствителността и въобще не е за ниските обороти2.За ниските обороти е месинговия  винт, който се върти на ръка3.За правилна настройна на ниски и поведението на автомобила е комбинация от врете
))
 2-Може, обикновени газаджии и после малко донастройка от мен  :D За 1,2,3 съм съгласен  :D3-Имам Фокс не текно, мембраните ги пазя вижда се че са оргиналаните и имам документ кога е монтирана газовата в итали
							
						Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
Втората......пак същата!
(_-_)______////_______(_-_)
Punto75-Вече на жената!
Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Колега, значи си един от малкото доволни от тези изпарители и си голям късметлия, че не си брал ядове с негоbmahob написа:1-С тоя изпарител са минати ~300 000кмmartez написа:1-12 години, може но ако си минал 12 000 км>bmahob написа:винта на 6грама е за реглаж на ниските обороти-той е най важен при настройка, а свободната врътка за т.нар тихи /рабна място/
)2-БРЦ Текно и Фокс дори с БРЦ България не могат да ти го настроят като хората, този тип изпарител които и срдностатичстически газадйия да питаш, който не монтира на Лада и Москвич ще ти каже да не го слагаш негодругото което е, че като гледам как обясняваш за настройката на БРЦ и шестограма,3 вече започвам да се съмнявам, че сиимал такъв изпарител, защото Текно го няма от толкова време и е изклучено мембрани чак след 12 години1.Шестограма е за чувствителността и въобще не е за ниските обороти2.За ниските обороти е месинговия  винт, който се върти на ръка3.За правилна настройна на ниски и поведението на автомобила е комбинация от врете
))
 2-Може, обикновени газаджии и после малко донастройка от мен  :D За 1,2,3 съм съгласен  :D3-Имам Фокс не текно, мембраните ги пазя вижда се че са оргиналаните и имам документ кога е монтирана газовата в итали
)
							
						Fiat Bravo 1.6, 16V, 103 к.с.,
182A4.000, 1998г.
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Не имал съм проблеми но не толко страшни описвайки ги по този начин :D А може би защото си е от италия и АГУ е слагана там
							
						Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
Втората......пак същата!
(_-_)______////_______(_-_)
Punto75-Вече на жената!
Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004
Коментар
 
Реклама
				
					Collapse
				
			
		
	
Коментар