Днес ми дойде комплекта. Имам доста въпроси, дано някой отговори на тях.1. На схемата където пише "бял-импулси бобина" къде трябва да го свържа?2. Жълтия, където пише "бензин" него, къде трябва да го свържа?3. Кое е газов клапан, това дето е на изпарителя или едно друго?
							
						
					Реклама
				
					Collapse
				
			
		
	Съобщение
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Газова уредба на Браво 1.6 - монтаж и съвети.
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Ето го и емулатора, интересува ме на мен, коя схема ми трябва.1. Там където са син и черен кабел, ме интересува синия къде трябва да се свърже?2.И до колкото разбирам май, трябва да режа кабелите на дюзите, така ли е?Много моля, някой с монтирана АГУ, да даде снимки на монтажа и около двигателя.
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Това със жълтия не е точно така. Той попринцип не се връзва никъде. Спирането на помпата става с едно нормално вкючено реле и свръзва със синия кабел. Бялия кабел се навиват няколко витки на централния кабел или на всички кабели по-малко. Да ти кажа по добре събери още някой лев и ходи да ти я сложат някъде или под надзора на някой който знае какво прави со я сложи сам. Но задалжително да има някой който знае нещо за тази уредба.
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
колега като прекъсваш горовото трябва да прекъснеш задължително дюзите и след това помпата ако решиш да не работи на гас иначе ще изгорят ако останат на сухо те се прекъсват от кабела на пюса,той е общ за всичките дюзи и се намира отпред в снопа до колектора утре ще проверя какъв е на цвят че не го помня и ще ти кажа, за тази кола не трябва емулатор на дюзите става с едно реле .Ex: Alfa Romeo 156 1.8ТS
Ex: Fiat Bravo 1.4 12V 80 к.с.
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
не е това схемата...инерционния прекъсвач прекъсва само минуса. вземаш едно нормално затворено реле за 2 лв, връзваш му един минус отнякъде си, теглиш един + от газ клапана и на другите 2 крачета си връзваш инерционния прекъсвач. така като обърнеш на газ, релето получава + и прекъсва веригата на помпата.ThE_PuNiSHeR написа:Това ли е схемата с релето?Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Колега искасе да четеш малко повече. :DqnisZ написа:Това със жълтия не е точно така. Той попринцип не се връзва никъде. Спирането на помпата става с едно нормално вкючено реле и свръзва със синия кабел. Бялия кабел се навиват няколко витки на централния кабел или на всички кабели по-малко. Да ти кажа по добре събери още някой лев и ходи да ти я сложат някъде или под надзора на някой който знае какво прави со я сложи сам. Но задалжително да има някой който знае нещо за тази уредба.
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
ти май си прайш гавра тука или четеш мейду редовете или?????????? моя малкия е на 3 и половина и ако можеше да чете щеше да я върже.До колкото за оголването не,не и пак не.(нетрябва)1.2. Потребителските постове трябва да показват респект към другите потребители. Гневни или оскърбителни постове няма да бъдат толерирани. Считай го за предупреждение!Модераторски екип на fiat-bg.orgThE_PuNiSHeR написа:Това го прочетох 2-3 пъти, но тъй като на бравото до колкото знам няма централен високоволтов, значи трябва на всичките по малко? Примерно започвам от единия 3-4 навивки и направо прехвърлям от кабел на кабел по 3-4 навивки? Кабела трябва ли да го оголвам където ще са навивките?
Коментар
 
Реклама
				
					Collapse
				
			
		
	
Коментар