Здравейте колеги най - накрая си намерих частите които ме интересуваха но и един ТАП който не съм сигурен дали ще стане на мойта мареа 1.8 16в понеже бубините са ми 4. ТАП-а e " А.Е.Б. Pick - up 60". Също така искам да попитам и за схемата за свързване на един ламда контрол "LANDI L.E.S. 95"благодаря предварително.
							
						
					Реклама
				
					Collapse
				
			
		
	Съобщение
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Помощ за съвместимост на ТАП с мойта кола
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Помощ за съвместимост на ТАП с мойта кола
Fiat Ritmo 1.1 1985g. 44kw, Lancia Thema 2.0 i.e 1986g 85kw, Lancia Dedra 1.8 i.e 1992g. 77kw, Fiat Marea 1.8 16v 1997g. 83kw, Alfa Romeo 1.8t.s. 1999g 144ks, Lancia Lynda 1.9jtd 2004g. 115++is, Lancia Phedra 2.2 hdi 2002g 128ks,Fiat Freemont 2.0 multijet2 2014g 140ksЕтикети: –
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Аз мисля, че е излишно да слагаш ТАП. Електрониката на твоя двигател е така направена, че държи предварението на искрата максимално, на границата на детонациите, и този процесор не би променил нищо. Ти ще й дадеш няколко градуса аванс, и после ЕКУ-то ще го коригира обратно, все едно си сипал кофти бензин.
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Благодаря за отговора, и аз си мислех че е така но исках да съм сигурен.tomny написа:Аз мисля, че е излишно да слагаш ТАП. Електрониката на твоя двигател е така направена, че държи предварението на искрата максимално, на границата на детонациите, и този процесор не би променил нищо. Ти ще й дадеш няколко градуса аванс, и после ЕКУ-то ще го коригира обратно, все едно си сипал кофти бензин.Fiat Ritmo 1.1 1985g. 44kw, Lancia Thema 2.0 i.e 1986g 85kw, Lancia Dedra 1.8 i.e 1992g. 77kw, Fiat Marea 1.8 16v 1997g. 83kw, Alfa Romeo 1.8t.s. 1999g 144ks, Lancia Lynda 1.9jtd 2004g. 115++is, Lancia Phedra 2.2 hdi 2002g 128ks,Fiat Freemont 2.0 multijet2 2014g 140ks
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
за Мареата може и да е излишен но важи ли и за моето Браво 1.4 12в моно? Аз мисля че имам нужда от тази джаджаtomny написа:Аз мисля, че е излишно да слагаш ТАП. Електрониката на твоя двигател е така направена, че държи предварението на искрата максимално, на границата на детонациите, и този процесор не би променил нищо. Ти ще й дадеш няколко градуса аванс, и после ЕКУ-то ще го коригира обратно, все едно си сипал кофти бензин.with SGNote & HTC Wildfire 8G
FIAT Bravo Club Plovdiv
Fiat Bravo 1.4 12v 80hp 9л/100км градско
с Анти Гравотационно Устройство (АГУ)
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Ще има ефект колега. Брат ми е с такава кола и има ефект.darkcat2005 написа:за Мареата може и да е излишен но важи ли и за моето Браво 1.4 12в моно? Аз мисля че имам нужда от тази джаджаtomny написа:Аз мисля, че е излишно да слагаш ТАП. Електрониката на твоя двигател е така направена, че държи предварението на искрата максимално, на границата на детонациите, и този процесор не би променил нищо. Ти ще й дадеш няколко градуса аванс, и после ЕКУ-то ще го коригира обратно, все едно си сипал кофти бензин.Fiat Ritmo 1.1 1985g. 44kw, Lancia Thema 2.0 i.e 1986g 85kw, Lancia Dedra 1.8 i.e 1992g. 77kw, Fiat Marea 1.8 16v 1997g. 83kw, Alfa Romeo 1.8t.s. 1999g 144ks, Lancia Lynda 1.9jtd 2004g. 115++is, Lancia Phedra 2.2 hdi 2002g 128ks,Fiat Freemont 2.0 multijet2 2014g 140ks
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Tова е точно така както го обясняваш,и важи за всички двигатели които имат KS-knock sensor,но само ако контролера на двигателя наистина може да контролира управлението на двигателя в реално време.При работа на газ,всичко е развалено и контролера не е в състояние да провежда контрол над работата на двигателя.Обратните връзки както по детонация,така и по гопривоподаване са нарушени.За съжаление е така и аз винаги съм твърдял,че поставането на газ е фактически развалвне работата на двигателя-вечни проблеми и вечни грижи.tomny написа:Аз мисля, че е излишно да слагаш ТАП. Електрониката на твоя двигател е така направена, че държи предварението на искрата максимално, на границата на детонациите, и този процесор не би променил нищо. Ти ще й дадеш няколко градуса аванс, и после ЕКУ-то ще го коригира обратно, все едно си сипал кофти бензин.
Коментар
 
Реклама
				
					Collapse
				
			
		
	
Коментар