...на прост , разбираем български език , как да си "обучавам" (или както там се казва) това чудо , дето пише "VOILA" на него , дето управлява онова чудо , което регулира газта?
							
						
					Реклама
				
					Collapse
				
			
		
	Съобщение
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Колега Янис , ще ми обясниш ли...
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Ми колега тук са си го написали хората. http://www.aeb.it/products/feedback-...uctAttachment1 А тук е на БГ. http://vwclub-bg.org/~wili98/viola/viola.LCU.htm има една допусната грешка при превода. Обърналиса кога свети светло диода.
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
А , е баш на български ми трябваше...че преди около година те питах и ми прати линк на някакъв чужд език...и така си остана работата. А в тоя ред на мисли...това нещо трябва ли да се програмира след сваляне на акумулатора примерно , щото откак си ми го монтирал , на колата са се случвали много "случки" и не е програмирано оттогава...2.5 г.? Мдаа , са ако си имах лаптоп , щях да си го сваля пред блока и да си гледам стъпка по стъпка кое какво е и как се прави...са обаче ше трябва да си удължавам кабелите на ПС-то.qnisZ написа:Ми колега тук са си го написали хората. http://www.aeb.it/products/feedback-...uctAttachment1 А тук е на БГ. http://vwclub-bg.org/~wili98/viola/viola.LCU.htm има една допусната грешка при превода. Обърналиса ког сети светло диода.
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Колега моля за съдействие. монтираха ми БРЦ секуент метан и аванс процесор АНТАРЕС пак на БРЦ.Колата е ФИАТ Крома 2000ие.проблема е че аванспроцесора се бърка в запалването .Пали когато връщам ключа и не иска да върви.Дюзите ми са Кейхин Оправдаха ми се че работела на принципа на ФУЛ-ГРУП и неможело да сенастрои
Коментар
 
Реклама
				
					Collapse
				
			
		
	
Коментар