Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Въпрос за ламбда контрол Autronic AL-600/D

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Въпрос за ламбда контрол Autronic AL-600/D

    Здравейте,някой има ли опит с ламбда контрол Autronic AL-600/D (http://autronic.it/db/download/al_600d_eng.pdf)?Не трябва допълнителен софтуер, то си се донастройва само (има си тестерче). Имам Типо 1.6 i.e. едновалка от 94-та, но нямам ел. схема. Има си упътване за инсталация, но примерно не знам кой точно са сигналните кабели на ТПС и ламбда сондата. Притесняват ме и настройките за емулация на ламбдата, понеже са три вида, а не знам за типото каква точно трябва да е.Ако може малко инфо/помощ за монтирането или препоръка за добър сервиз в София, където могат да я монтират и тестват?[/url]

    #2
    ТОва с тестера е супер спестяваш 20-40лв.Но лошо впечатление на схемата това е степа има кранче, от газаджии знам че тези степ са стари и неефективни
    Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
    Втората......пак същата!
    (_-_)______////_______(_-_)
    Punto75-Вече на жената!
    Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004

    Коментар


      #3
      ако проблемът е "само" в степа, то предполагам стъпковото моторче би трябвало да може да се замени с друго. аз имам и едно на брц без врътка, предполагам начина им на свързване би трябвало да е стандартен/съвместим.

      Коментар


        #4
        hellion написа:
        ако проблемът е "само" в степа, то предполагам стъпковото моторче би трябвало да може да се замени с друго. аз имам и едно на брц без врътка, предполагам начина им на свързване би трябвало да е стандартен/съвместим.
        не знам питай Qnizs но май има значение, иначе аз си търся моторче БРЦ(моя ламбда контрол е БРЦ)
        Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
        Втората......пак същата!
        (_-_)______////_______(_-_)
        Punto75-Вече на жената!
        Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004

        Коментар


          #5
          днес я монтирах джаджата (за инфо - TPS сигнал = кабел #4, ламбда сигнал = черен кабел), обаче на газ индикацията за инжекциона продължава да си свети очаквах да изгасне след като този ламбда контрол си има вграден ламбда емулатор.)като динамика - не ми се струва нещо много да се е променило, дано поне разходът да слезе малко (половин-един литър?)

          Коментар


            #6
            Ти в какво пожение си сложил двата ключа от настройката.

            Коментар


              #7
              ключът го сложих на "square wave 0-800 mV", но не знам дали това е правилната. принципно ламбдата е 0-0,9V или 0-1 V. има и една настройка, която не е дадена, там е пак "quare wave", но 0-1V. интересно, че и в двата случая като е закачено дава около 0,2 V oтгоре (поне според мултиметъра ми, че долу при колата няма как да включа осцилоскоп). другите двете настройки въобще не ги знам какво правят, не са и описани по-детайлно. принципно open loop се ползва при ускорение и спиране, т.е. когато компютъра игнорира ламбда сондата, понеже е заето с други изчисления. в нормален режим си е в "closed loop", но такава настройка няма.

              Коментар


                #8
                Тези ключета служат само за ламбда симолацията. Първата комбинация е за коли с пълна инжекция който искат ламбда симолация. Втория тип е за коли който искат отворена верига *изгоряла ламбда сонда*. Третия тип е за коли който искат ландата да е на късо. Твоята кола с кой мотор е и с каква инжекция?

                Коментар


                  #9
                  карам Типо 1.6 i.e. от 1994, двигател 835C1.000 - моноинжекция на Bosch

                  Коментар

                  Working...
                  X