Здравейте колеги имам един въпрос,колата е брава 1.6 и е обикновено АГУ,понеже от известно време колата на пали на бензин я паля на газ, проблема е в това че пали доста трудно на газ независимо дали е студена или загряла обикновено правя едно завъртане от 2-3оборота връщам и от втория път запалва това е доста изнервящо особено ако трябва да спираш и да палиш често да не говорим за акумулатора и стартера та въпроса ми е има ли начин да се настрои за по лесно палене защото съм виждал кола като мойта да пали на газ докато види ключа,сега малко инфо за АГУ изпарителя ми Ловато наскоро смених мембрани всичко си работи, добре ми гори и нормално върви.Ще се радвам да ми помогнете поне докато не се отстрани проблема с работата на бензин
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Трудно палене на газ
Collapse
X
-
Не е от температурите. Моята директно на газ ако е студено пали от 1 оборот буквално.Не пали веднага защото му идва или твърде бедна или твърде богата смес в първия моме пробвай като палиш да завъртиш без натисната газ и докато въртиш плавно да натиснеш газта.Някои изпарители като загасиш колата изпускат някакво количество газ в колектора и след това при палене тая газ докато не излезе няма да запалиhttp://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
-
По скоро сместа е малко по бедна защото я спънах малко сега зимата,но да ти кажа и преди си правих експерименти усилвах газта от тройника и може би някакво минимално подобрение но пак се мъчиinfineon написа:Не е от температурите. Моята директно на газ ако е студено пали от 1 оборот буквално.Не пали веднага защото му идва или твърде бедна или твърде богата смес в първия моме пробвай като палиш да завъртиш без натисната газ и докато въртиш плавно да натиснеш газта.Някои изпарители като загасиш колата изпускат някакво количество газ в колектора и след това при палене тая газ докато не излезе няма да запалиPeugeot 307 2.0i ГИ
ex: Fiat Brava 1.6 16V 90hp
Коментар
-
Това няма връзка с кранчето. за дебита. То регулира само максималния дебит на газПроблема ти най вероятно е че при угасяне изпарителя изпуска газ.jordan85 написа:По скоро сместа е малко по бедна защото я спънах малко сега зимата,но да ти кажа и преди си правих експерименти усилвах газта от тройника и може би някакво минимално подобрение но пак се мъчиinfineon написа:Не е от температурите. Моята директно на газ ако е студено пали от 1 оборот буквално.Не пали веднага защото му идва или твърде бедна или твърде богата смес в първия моме пробвай като палиш да завъртиш без натисната газ и докато въртиш плавно да натиснеш газта.Някои изпарители като загасиш колата изпускат някакво количество газ в колектора и след това при палене тая газ докато не излезе няма да запалиhttp://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
-
Според мен е точно обратното, пуска бавно газта и затова трябва да повърти докато навлезе достатъчно газ в колекторите, за да запали. Дори има такива ключове за газ, които може да се настроят да пускат газ преди да е запалил двигателя, точно с цел по-лесно палене. Пробвай другия път да дадеш 2-3 пъти на контакт без да въртиш и да завъртиш чак на 3-ия.--Старата ръжда любов не хваща!--
156 sportwagon 1,9 jtd 115
ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;
Коментар
-
Сконен съм да се съглася с колегата защото забелязах че след като направи първото въртене пълни колекторите с газ и вече на втория път запалва лесно,въпроса е обаче че моя ключ дори когато се обърнат на газ като дам на контакт си свети че е на бензин и в момента в който почвам да въртя стартера прехвърля на газvan_dal написа:Според мен е точно обратното, пуска бавно газта и затова трябва да повърти докато навлезе достатъчно газ в колекторите, за да запали. Дори има такива ключове за газ, които може да се настроят да пускат газ преди да е запалил двигателя, точно с цел по-лесно палене. Пробвай другия път да дадеш 2-3 пъти на контакт без да въртиш и да завъртиш чак на 3-ия.Peugeot 307 2.0i ГИ
ex: Fiat Brava 1.6 16V 90hp
Коментар
-
Това е защото при теб газовия клапан се активира чак при наличие на искра в свещите (имаш намотка от ключа около високоволтовия кабел)Тъй че при теб е нормално да е леко забавено паленето.Моя изпарител си е вакумен и имам ключе за пускане на газ преди палене - обогатител.Забелязал съм че ако го натисна за по дълго и после колата пали след повече въртене, демек се дави.Обаче щом го прави и на топъл двигател е от много газ, а не от малко и ефекта е същия.jordan85 написа:Сконен съм да се съглася с колегата защото забелязах че след като направи първото въртене пълни колекторите с газ и вече на втория път запалва лесно,въпроса е обаче че моя ключ дори когато се обърнат на газ като дам на контакт си свети че е на бензин и в момента в който почвам да въртя стартера прехвърля на газvan_dal написа:Според мен е точно обратното, пуска бавно газта и затова трябва да повърти докато навлезе достатъчно газ в колекторите, за да запали. Дори има такива ключове за газ, които може да се настроят да пускат газ преди да е запалил двигателя, точно с цел по-лесно палене. Пробвай другия път да дадеш 2-3 пъти на контакт без да въртиш и да завъртиш чак на 3-ия.http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар