янко написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Регулиране изпарител
Collapse
X
-
С риск да се повторя на мен ми е обяснено от човек който се занимава с това нещо , че въпросният байпас само пуска нужното количество което ни е необходимо да запали двигателя. Един вид от него се настройва да има някакъв приток на газ, но това не е притока които ни е необходим за празният ход на двигателя ами е примерно 1/10. Точно затова и зададох въпроса какво ще стане когато един ел. изпарител му завием до край въпросният винт- става си вакумен. При вакумният изпарител който съм дал по нагоре ниските обороти се регулират от винта който натяга пружината на мембраната, при него го няма въпросният (байпас) но пък има обогатител който принудително може да натисне мембраната. При ел. този обогатител е един вид въпросният жигльор който винаги го пуска това количество. Много добре се знае, че използването на обогатителя при вакумен изпарител не е задължително винаги. В такъв случаи спокойно може да се завие байпасният жигльор до край и изпарителя да си работи. От цялото това писане се стига до заключението, че когато се настроят оборотите от винта който натяга с пружината мембраната всичко би трябвало да е в нормите, естествено байпасният жигльор не трябва да е развит толкова, че да се поддържат само от него оборотите.
-
deadairplane -
@deadairplane искам само да ти кажа, че по твоята логика за всичкото което изписа всяка една кола с обикновена газова трябва да ходи през 500км на ГА и ако не ходи след 5000км ще може да върви само на ГАЗ Що не ходиш да си легнеш да се наспиш и понеже видях, че вече имам предупреждение от теб (СПАМ) би ли ми дал линк към спама да видя къде толкова спамих.
Коментар
-
deadairplane -
Колега една обикновена газова никога не можеш да я накараш да работи винаги еднакво и от там се обезсмислят всичките настройки. Това значи все да си настройваш. Дори и да я настроим с китайски мултицет от 2лв който 200-300mV ги няма за нищо след някой друг километър пак трябва да настройваш. А като започне да се слагат симулатори, аванс процесори................... по добре направо да си сложим ГИ. И да не забравяме, че и на бензин ако имаме грешни показания от ламбда сондата в един момент ЕКУ-то може да запише въпросната грешка и пак отива в кофата за боклук. Темата беше как се настройва изпарител а не какви са последиците.................... и ако уредбата е обикновена според теб всичко заминава за кофата за ХХХХкм, но понеже си решил, че примера на колегата Янко е по точен и ще защити двигателя за 300км и трябва да рипаш срещу мен.ЕДИТ: и забрави да направиш забележка на колегата Янко, че праща човека на газ анализатор, защото като имаме катализатор газ анализатора може да си го заврем на едно тъмно място.
Коментар
-
много искам да разбера какви са инструментите за тръбите....pakumba написа:прощавайте за грубото прекъсване, ама какви са тези инструменти за тръбите?deadairplane написа:3. Изкаш да ми кажеш че като всеки всичко знаещ и всичко можеш имамш всички инструменти, включително и тези за тръбите ли?Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
deadairplane -
deadairplane -
deadairplane -
Колега @deadairplane на теб проблема ти е, че говориш предимно за автомобила от подписа ти и сравняваш всичко с него. Какъв е смисъла да е пълно с ел. в един автомобил след като започваме да симулираме какво ли не
Това е точно както във филма Матрицата. А относно за тръбичките няма какво да коментирам от страна на инструменти. Да не говорим, че с едно шило и малко мерак можеш да направиш същото нещо, но за много повече време.
Коментар
-
deadairplane
Проблема е, че говоря за автомобила на колегата който е автор на темата. А не общи приказки!!!!chaveto написа:Колега @deadairplane на теб проблема ти е, че говориш предимно за автомобила от подписа ти и сравняваш всичко с него. Какъв е смисъла да е пълно с ел. в един автомобил след като започваме да симулираме какво ли не
Това е точно както във филма Матрицата. А относно за тръбичките няма какво да коментирам от страна на инструменти. Да не говорим, че с едно шило и малко мерак можеш да направиш същото нещо, но за много повече време.
Коментар
-
deadairplane
Реклама
Collapse


Коментар