Колеги, карам с ГИ БРЦ и рядко но се е случвало датчика който е в купето за това колко газ ти остава и в който е копчето газ/бензин да почне да пиука. За 1-ви път ми се случи като минавах през едни релси. Та въпроса ми е от каква почва да пиука тази машинка ?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
ГИ БРЦ
Collapse
X
-
Re: ГИ БРЦ
Почва да пюлка,когато автоматично минеш на бензин по някаква причина.NitroF1 написа:Колеги, карам с ГИ БРЦ и рядко но се е случвало датчика който е в купето за това колко газ ти остава и в който е копчето газ/бензин да почне да пиука. За 1-ви път ми се случи като минавах през едни релси. Та въпроса ми е от каква почва да пиука тази машинка ?Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005
-
В твоя случаи най вероятно това да е станало, ама ти от кога имаш газовата че се учудваш що пиука. Други два случая когато пиука съм засичал когато оставя колата на контакт и след 1 или макс 2 минути ключето почва да мига и да пиука, що така не знам
Втория случаи когато би трябвало да пиука е при препълнена бутилка ама тогава мигат и диодите за нивото, това не ми се е случвало. Тези два случая които описах не касаят тебе само за общо инфо ги давам. При теб пиукането е както каза колегата заради преминаване на бензин.
Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
Моето е едно малко кръгло колкото 50ст. Хмdudulia написа:Колега,сподели с каква форма ти е ключа,защото са различни и точният модел на ГИ.Между другото една от причините може да е кофти маса!
тоя въпрос за мен ли беше
Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
Колега, Преди време имах подобен проблем - превключваше от газ на бензин и от бензин на газ в движение, без каквато и да било намеса от моя страна. Доста обикалях по газаджии, но никой не успя да каже откъде е. Накрая се хванах и проследих кабелите на АГУ. навсякъде където имаше връзки, бяха окислени и лепкави от лепилото на изолирбанда с който бяха увити - презапоих ги всичките и вече нямам проблем.П.С. Моята уредба е с ламда контрол, а не ГИ, но може би проблема при теб ще е сходен.УспехNitroF1 написа:Идеята ми е че си карам на газ... минавам нещо през дупка ли през кво... машинката превключва не бензин и почва да свири... Викам ако знаехте от кво е да кажете...F/I/A/T/ Stilo 1.9 16v 04г.
F/I/A/T/ Marea 1.6 16v 97г. - EX
Коментар
-
Сега четох из други форуми и там разправят че когато филтъра на газта ти е много зацапан има недостиг на газ и се отчита от компютърчето все едно ти е свършила газта и за това обръща на бензин. А тъй като съм с ГИ и нямам изпарител, какъв друг филтър може да има този ГИ?I`m HOT cause I FLY!!!
Коментар
-
Имаш изпарител!!! а филтър има на маркуча преди реиката, един цилиндричен прилича на бензиновите филтри , да вземеш да си го смениш ако не си го сменял от как си купил колата, тои се сменя на 10-15х.кмПравило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
Проблемът не е във филтъра,а в кофти връзка.МИнаването на газ при задръстен филтър става поради падане на налягането в рейката под зададеният минимум,а аз лично не виждам никаква логика,като минеш през дупка да ти падне налягането на газта :D Не казвам,че филтъра ти не е за смяна,но дупките нямат нищо общо с него.Търси проблема в кофти маса (най-често е закачена на акумулатора).Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005
Коментар
-
u_bo
в тоя ред на мисли - лошата връзка най-вероятно е на датчика за налягането в газовата рейка / ако не са задръстени филтрите 1.в клапана и 2.преди рейката, деdudulia написа:Проблемът не е във филтъра,а в кофти връзка.МИнаването на газ при задръстен филтър става поради падане на налягането в рейката под зададеният минимум,а аз лично не виждам никаква логика,като минеш през дупка да ти падне налягането на газта :D Не казвам,че филтъра ти не е за смяна,но дупките нямат нищо общо с него.Търси проблема в кофти маса (най-често е закачена на акумулатора).
/
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар