bbw написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Въпрос - Самонастройка (самообучение) на ГУ Ламбда контрол.
Collapse
X
-
единственият проблем ми е паленето-въртя на стартер малко по дълго и то сутрин около 7-8 сек.Колата не е спъната на газ,върви и набира чудесно.И на бензин се опрявя но като загрее,докато е студена като и подам газ и забожда муцуната.Разход градско ми дава около 13,а на дълго 9-10 л.Но в града е карам на къси разтояния.Може би затова е такъв разхода.Диода не съм обърнал внимание да ли премигва.Добавката я купих от Лукойл но не сещам каква беше,струва ми се,че ефекта от нея беше нулев.Само набутване и за нея 15лв.струваше.
-
общото мнение е че масовите добавки не вършат работа. ако не съм изхвърлил опаковката на вюрта ще я снимам. мисля че проблемът ти е в инжекторите - пак са се замърсили. все пак нашите горива не са с добро качество. няма нужда да търсиш проблема по АГУ. не го пипай че после не може да намериш човек да ти го оправи.F/I/A/T/ Stilo 1.9 16v 04г.
F/I/A/T/ Marea 1.6 16v 97г. - EX
Коментар
-
ок.прати ми снимка на добавката която си ползвал.Толкова ли е сложно това агу да се настрои-може би щот е стар модел.bbw написа:общото мнение е че масовите добавки не вършат работа. ако не съм изхвърлил опаковката на вюрта ще я снимам. мисля че проблемът ти е в инжекторите - пак са се замърсили. все пак нашите горива не са с добро качество. няма нужда да търсиш проблема по АГУ. не го пипай че после не може да намериш човек да ти го оправи.
Коментар
-
не е сложно, но е явно е специфично. уредбите са стари и са спрени от производство отдавна. настройват се с тестери които не можеш да намериш. в сервиза на ланди ренцо я гледат като голям камък. ако я няма емблемата дори не могат да познаят че е тяхна. Подозирам колегата QnisZ, че им разбира ама не иска да си признае :D :D :DРазгледай файла който QnisZ е изпратил. Чичо Гугъл превежда малко странно но ще разбереш основните моментиsasho_35 написа:ок.прати ми снимка на добавката която си ползвал.Толкова ли е сложно това агу да се настрои-може би щот е стар модел.bbw написа:общото мнение е че масовите добавки не вършат работа. ако не съм изхвърлил опаковката на вюрта ще я снимам. мисля че проблемът ти е в инжекторите - пак са се замърсили. все пак нашите горива не са с добро качество. няма нужда да търсиш проблема по АГУ. не го пипай че после не може да намериш човек да ти го оправи.F/I/A/T/ Stilo 1.9 16v 04г.
F/I/A/T/ Marea 1.6 16v 97г. - EX
Коментар
-
ок.аз го разгледах ама е на италиано и не мога да вдена нищо друго освен схемата-горе долу.А колегата ако знае що си трае-да вземе да ни открехне. :Dbbw написа:не е сложно, но е явно е специфично. уредбите са стари и са спрени от производство отдавна. настройват се с тестери които не можеш да намериш. в сервиза на ланди ренцо я гледат като голям камък. ако я няма емблемата дори не могат да познаят че е тяхна. Подозирам колегата QnisZ, че им разбира ама не иска да си признае :D :D :DРазгледай файла който QnisZ е изпратил. Чичо Гугъл превежда малко странно но ще разбереш основните моментиsasho_35 написа:ок.прати ми снимка на добавката която си ползвал.Толкова ли е сложно това агу да се настрои-може би щот е стар модел.bbw написа:общото мнение е че масовите добавки не вършат работа. ако не съм изхвърлил опаковката на вюрта ще я снимам. мисля че проблемът ти е в инжекторите - пак са се замърсили. все пак нашите горива не са с добро качество. няма нужда да търсиш проблема по АГУ. не го пипай че после не може да намериш човек да ти го оправи.
Коментар
-
здравейте карам брава 1,6 с същата газова система на ланди рензо преди да се развали степ мотора настроиката ставаше мн бързо и лесно само с светването на зеления диод който се намира на контролния модул. излагам два файла на анг. и бг. език превод на фаила които е изловен по напред в станицата от коментара.
Коментар
-
Здрасти колега,при теб как се държи това агу,проблеми има ли?malinovjr написа:здравейте карам брава 1,6 с същата газова система на ланди рензо преди да се развали степ мотора настроиката ставаше мн бързо и лесно само с светването на зеления диод който се намира на контролния модул. излагам два файла на анг. и бг. език превод на фаила които е изловен по напред в станицата от коментара.
Коментар
-
ако съм разбрал правилно: с въртене на тримера се контролират оборотите при които автоматично се превключва от бензин на газ.при запалване на мотора свети червеният светодиод. при отваряне на дросела червения мига.кара се с последователно ускоряване и намаляне на скоростта, за да се "запомни" модула двата режима. Така ли го разбирате и вие?F/I/A/T/ Stilo 1.9 16v 04г.
F/I/A/T/ Marea 1.6 16v 97г. - EX
Коментар
-
При мен текста на бг. се чете някак си несвързано-що така?bbw написа:ако съм разбрал правилно: с въртене на тримера се контролират оборотите при които автоматично се превключва от бензин на газ.при запалване на мотора свети червеният светодиод. при отваряне на дросела червения мига.кара се с последователно ускоряване и намаляне на скоростта, за да се "запомни" модула двата режима. Така ли го разбирате и вие?
Коментар
-
При мен газовата система се държи добре . Когато беше здрав Степ мотора даваше разход от 13 на 100 (по каталог). Сега съм сложил 3-ник и ми е завишен малко разхода. относно самонастроиката - разбрал си правилно. проблем има само с паленето стартера върти по продължително време което се дължи на бобина и кабели. при 2 и 4 цилиндър искрата закъснява с няколко милисекунди (бобината е за смяна).
Коментар
-
За в моя случай ли мислиш,че е заминала бобина.Щот аз въртя по продължително време на стартер?malinovjr написа:При мен газовата система се държи добре . Когато беше здрав Степ мотора даваше разход от 13 на 100 (по каталог). Сега съм сложил 3-ник и ми е завишен малко разхода. относно самонастроиката - разбрал си правилно. проблем има само с паленето стартера върти по продължително време което се дължи на бобина и кабели. при 2 и 4 цилиндър искрата закъснява с няколко милисекунди (бобината е за смяна).
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар