Здравейте колеги, става дума за следното: преди няколко седмици ходих на майстор електричар за едни проблеми по ел-а на баба яга, та докато чаках човека да си свърши работата се заговорихме за газовите уредби с ламда контрол ( Имам ГУ с ламда контрол монтирано в италия. поради висок разход изклчихме степ мотора и сложихме врътка. В крайна сметка проблема се оказа прескочил зъб на ангренажен ремък, но така и не успях да възстановя уредбата в първоначален вид.) Та човека вика следното: Модула за ламда контрол е с енергозависима памет. ако се откачи акумолатора за повече от час се губят настройки и е необходимо да се самообучи (подобно на бензиновите компютри). Пробвано било на ГУ БРЦМоля колеги ако имате инфо по въпроса споделете(особенно колегите които се занимават професионално) Аз лично търся инфо в нета но не съм намерил нищо все още. Интересувам се има ли резон в казаното или не?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Въпрос - Самонастройка (самообучение) на ГУ Ламбда контрол.
Collapse
X
-
Аз също съм с Ламбда БРЦ , обаче блокира степа , сложих врътка от тогава разхода е доста променлив, за обучението не знам зависи от модела ЛамбдаPunto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
Втората......пак същата!
(_-_)______////_______(_-_)
Punto75-Вече на жената!
Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004
-
А има ли някой с ГУ,ГИ или Ламбда-контрол и да няма проблеми.Разваляте си автомобилите с тези измишльотини и после започва ходене по майстори и проблеми. До ден днешен не мога да схвана тази логика,да дадеш пари за нещо което ще те доведе до проблеми и допълнително даване на пари за отстраняването им.Ами по добре си карай на бензин-парите които ще дадеш в повече за гориво ще ги избиеш от уредбата и парите допълнително за ремонти.Така ще спестиш поне проблемите и удоволствието от карането ще е истинско,ще имаш истински багажник и още много други предимства на фабричната кола.
Коментар
-
Аз нямах проблеми с газовата Нито откъм разход (под 10/100 градско под 8/100 извънрадко) нито с вървенето. Проблемът се появи от смяна на ремък в ауто италия (оставили ми ремъка хлабав и прескочил един зъб.) Оттам поседваха ходеници по мъките(майсори дето не знаят какво пипат) и така 8 месеца докато не отидох при Христо в Ямбол да ми зацепи наново ремъка. Проблема е че след многото пипане сега изпарителя пуска богата смес и ми е малко по висок разхода, а на всичкото отгоре сега не може да се регулира понеже врътката не се върти.Така че колега Хаджов Прблема не в ГУ а в некъдърниците които пипат (същото важи и за другите сервизи). Има все пак пичове които си разбират от работата и не са мошенници - за което ги поздравявам !!! По отношение на парите:1 Жена ми не ми държи сметка за какво колко давам така че не си позволявай ти да го правиш!2 като започнеш да караш с 10лв. ~ 100км ми се обадиП.С.Колега каква кола карате ако не тайна?Stefan Hadjov написа:А има ли някой с ГУ,ГИ или Ламбда-контрол и да няма проблеми.Разваляте си автомобилите с тези измишльотини и после започва ходене по майстори и проблеми. До ден днешен не мога да схвана тази логика,да дадеш пари за нещо което ще те доведе до проблеми и допълнително даване на пари за отстраняването им.Ами по добре си карай на бензин-парите които ще дадеш в повече за гориво ще ги избиеш от уредбата и парите допълнително за ремонти.Така ще спестиш поне проблемите и удоволствието от карането ще е истинско,ще имаш истински багажник и още много други предимства на фабричната кола.F/I/A/T/ Stilo 1.9 16v 04г.
F/I/A/T/ Marea 1.6 16v 97г. - EX
Коментар
-
Извинявам се мой пропуск - уредбата е Ланди ренцо, но не знам точно модела. Според Един Майстор който я беше гледал е от първите модели на фирмата с Ламда контрол.Ламда сондата е наред - наскоро ходих на елкон и казаха че работи добре.dan4o написа:така е ,има елемент на обучение,ама трябва да кажеш каква марка е ,има писано как се обучава и трябва да ти е наред ламдатаДай ми инфо или поне линк откъдето да прочета нещоБлагодаря.dan4o написа:....има писано как се обучава ...........F/I/A/T/ Stilo 1.9 16v 04г.
F/I/A/T/ Marea 1.6 16v 97г. - EX
Коментар
-
Да ама не знам моята от кой тип е.Въпросният пич който ми каза за енергозависимата памет ми обясни че като махнеш капака на електонния блок, ако не е настроена могал червен светодиод (режим на самообучение), а след самонастройката светвал друг със зелен цвят.Отворих капачето на електонния блок и при мен мигаше червен светодиод, но понеже съм без степ мотор нищо не става. Не знам дори какво индикира този мигащ червен светодиод - може да е нещо съвсем различно.Tornado написа:А има и модели които си имат памет и не са енергозависими.F/I/A/T/ Stilo 1.9 16v 04г.
F/I/A/T/ Marea 1.6 16v 97г. - EX
Коментар
-
без контрол както съм и аз в момента, си всеедно с обикновена ГУ с много скъпи релета
Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
Втората......пак същата!
(_-_)______////_______(_-_)
Punto75-Вече на жената!
Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004
Коментар
-
ами няма смисъл, затова питам - искам да я накарам да работи а не мога. Когато я изключихме беше поради висок разход.Газаджията се беше шашнал от колкова много кабели и електоника. проблема за високия разход впоследствие се оказа объркано газоразпеделение т.е. извън ГУ и ламда контрол системата. Сега като включа степ мотора не реагира както трябва. не работи равномерно и като подам газ гасне. Всичко това ме води на мисълта че е необходима настройка (евентуално самообучение защото не е пипано нищо по електронния блок перди и след сваляне на степ мотора).П.с. акумолатора мевдувременно е свалян няколко пъти като единият път беше откачен за два дена.Tornado написа:Без стъпковия мотор какъв ще е смисъла на контрола тогава?F/I/A/T/ Stilo 1.9 16v 04г.
F/I/A/T/ Marea 1.6 16v 97г. - EX
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар