Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

АГУ-то не иска да прехвърли от газ на бензин

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    АГУ-то не иска да прехвърли от газ на бензин

    Колеги здравейте. Имам обикновенно АГУ БРЦ на Брава 1.6 16V 103 к. с. От известно време автомобила не може да запали на бензин, като включа на газ си пали веднага. Мислех че проблема е в бензиновата помпа, смених я, но проблема остана. Търсих бушони за помпата, които трябва да се намират в жабката, но такива няма. Има само релета и по описанието на serice manual едното е за помпата. Подадох ток на помпата с адаптер и резултата беше че тя си работи. Решихме, че проблема може да е в копчето, което прехвърля от бензин на газ, сложихме на един приятел, което е същото, но пак не иска да запали на бензин. На моменти пали на бензин, на моменти не може. Приятеля който ми даде копчето каза, че когато дам на контакт, трябва да свети диода (на бутона на газовата) на бензина и като запаля на газ тогава да угасне и да светне диода на газта. Но когато дам на контакт диода на бензина светка за момент и гасне или пък изобщо не светка. Къде да търся проблема.Преди 10-ина дена прокарахме през дупчицата през която минават кабелите от двигателния отсек към копчето, други кабели с помоща на тел (защото дупката е тясна) - възможно ли е да се забелили някакъв кабел от тези за бутона и от там да идва проблема.

    #2
    Re: АГУ-то не иска да прехвърли от газ на бензин

    marto_gp написа:
    Колеги здравейте. Имам обикновенно АГУ БРЦ на Брава 1.6 16V 103 к. с. От известно време автомобила не може да запали на бензин, като включа на газ си пали веднага. Мислех че проблема е в бензиновата помпа, смених я, но проблема остана. Търсих бушони за помпата, които трябва да се намират в жабката, но такива няма. Има само релета и по описанието на serice manual едното е за помпата. Подадох ток на помпата с адаптер и резултата беше че тя си работи. Решихме, че проблема може да е в копчето, което прехвърля от бензин на газ, сложихме на един приятел, което е същото, но пак не иска да запали на бензин. На моменти пали на бензин, на моменти не може. Приятеля който ми даде копчето каза, че когато дам на контакт, трябва да свети диода (на бутона на газовата) на бензина и като запаля на газ тогава да угасне и да светне диода на газта. Но когато дам на контакт диода на бензина светка за момент и гасне или пък изобщо не светка. Къде да търся проблема.Преди 10-ина дена прокарахме през дупчицата през която минават кабелите от двигателния отсек към копчето, други кабели с помоща на тел (защото дупката е тясна) - възможно ли е да се забелили някакъв кабел от тези за бутона и от там да идва проблема.
    А работи ли на бензин?дай още инфо. Може проблема да е в горивната система, а може и ел системата. имах проблеми и в двете системи така че ще помагам.при бензиновата система се беше скпала рейката на инжекторите и не вдигаше достатъчно на лягане за да сработят самите инжектори, затова провери налягането на горивото как е. Може да те насочи.При ел системата се оказаха няколко клеясали спайки - презапоих и се оправи. Не знам каква е системата ти. моята е с ламбда контрол. Макар и поизрязана и побългарена с неработещ ламда контрол ел.връзките още си стоят. така че провери си кабелите хубаво един по един. Успех. Пиши какво е станало. :D
    F/I/A/T/ Stilo 1.9 16v 04г.
    F/I/A/T/ Marea 1.6 16v 97г. - EX

    Коментар


      #3
      Re: АГУ-то не иска да прехвърли от газ на бензин

      bbw написа:
      А работи ли на бензин?дай още инфо. Може проблема да е в горивната система, а може и ел системата. имах проблеми и в двете системи така че ще помагам.при бензиновата система се беше скпала рейката на инжекторите и не вдигаше достатъчно на лягане за да сработят самите инжектори, затова провери налягането на горивото как е. Може да те насочи.При ел системата се оказаха няколко клеясали спайки - презапоих и се оправи. Не знам каква е системата ти. моята е с ламбда контрол. Макар и поизрязана и побългарена с неработещ ламда контрол ел.връзките още си стоят. така че провери си кабелите хубаво един по един. Успех. Пиши какво е станало. :D
      Здравей колега.На моменти автомобила работи на бензин, на моменти не работи. Май е когато и скефне. Когато работи пали от "раз". Примерно работи и върви нормално, сприам някъде и гася. Когато тръгна да паля първоначално припалва, глъхне и гасне. Имам чувството че изгаря бензина в системата, все едно не и достига гориво. След два три опита вече неиска изобщо да запали. След това обръщам на газ и пали веднага. Как да проверя налягането на горивото. Винаги паля на бензин, изчаквам да се отлепи стрелката на температурата и тогава чак прехвърлям на газ. Моята система няма ламбда контрол. АГУ-то е вземено от фобос и мисля че в самото копче има някакъв емулатор или симулато, но не съм сигурен какво беше точно. От самото копче излизат осем кабела.

      Коментар


        #4
        Намерих линк на ключето - http://www.fobos-bg.com/index.php?l=3.166.186

        Коментар


          #5
          Re: АГУ-то не иска да прехвърли от газ на бензин

          marto_gp написа:
          bbw написа:
          А работи ли на бензин?дай още инфо. Може проблема да е в горивната система, а може и ел системата. имах проблеми и в двете системи така че ще помагам.при бензиновата система се беше скпала рейката на инжекторите и не вдигаше достатъчно на лягане за да сработят самите инжектори, затова провери налягането на горивото как е. Може да те насочи.При ел системата се оказаха няколко клеясали спайки - презапоих и се оправи. Не знам каква е системата ти. моята е с ламбда контрол. Макар и поизрязана и побългарена с неработещ ламда контрол ел.връзките още си стоят. така че провери си кабелите хубаво един по един. Успех. Пиши какво е станало. :D
          Здравей колега.На моменти автомобила работи на бензин, на моменти не работи. Май е когато и скефне. Когато работи пали от "раз". Примерно работи и върви нормално, сприам някъде и гася. Когато тръгна да паля първоначално припалва, глъхне и гасне. Имам чувството че изгаря бензина в системата, все едно не и достига гориво. След два три опита вече неиска изобщо да запали. След това обръщам на газ и пали веднага. Как да проверя налягането на горивото. Винаги паля на бензин, изчаквам да се отлепи стрелката на температурата и тогава чак прехвърлям на газ. Моята система няма ламбда контрол. АГУ-то е вземено от фобос и мисля че в самото копче има някакъв емулатор или симулато, но не съм сигурен какво беше точно. От самото копче излизат осем кабела.
          щом рабори на бензин едва ли имаш проблем с горивната система. Налягането на бензин се мери с манометър в сервиз. (не си струва да се оборудващ за собствени нужди). Явно проблема е по кабелите и по специално ключето. Осем кабела като три би трябвало да са за нивото на горивото в бутилката. Къде отиват другите пет?? трябва да ги проВериш? може самото ЗАХРАНВАНЕ към ключа да прави проблем ида запецва в положение "газ" както и да е гадая в момента
          F/I/A/T/ Stilo 1.9 16v 04г.
          F/I/A/T/ Marea 1.6 16v 97г. - EX

          Коментар


            #6
            И още нещоПровери си кабелите около дупката където сте бъркали с тел. Ако има наранена изолация може да дава на късо и да ти шунтира ключа.Проблемите кога започнаха след интервенцията с телта или преди това?
            F/I/A/T/ Stilo 1.9 16v 04г.
            F/I/A/T/ Marea 1.6 16v 97г. - EX

            Коментар


              #7
              bbw написа:
              И още нещоПровери си кабелите около дупката където сте бъркали с тел. Ако има наранена изолация може да дава на късо и да ти шунтира ключа.Проблемите кога започнаха след интервенцията с телта или преди това?
              Всичко започна след интервенцията с телта и затова ме навежда мисълта, че може дам да сме наранили нещо. днес ще проверя кабелите.

              Коментар


                #8
                Определено и аз така мисля. Наранена е изолацията и окъсяват кабелите
                F/I/A/T/ Stilo 1.9 16v 04г.
                F/I/A/T/ Marea 1.6 16v 97г. - EX

                Коментар


                  #9
                  bbw написа:
                  Определено и аз така мисля. Наранена е изолацията и окъсяват кабелите
                  След работа ще проверя и ще пиша какви са резултатите. Дано да е това проблема.

                  Коментар


                    #10
                    bbw написа:
                    Определено и аз така мисля. Наранена е изолацията и окъсяват кабелите
                    Днес проверих всички кабели. Резултата е, че всички са здрави. Просто незнам къде да търся проблема. А и бушон на помпата не намерих. След като проверих кабелите опитах да запаля на бензин, но не запали. Махнах капака на бенз. помпа за да проследя кабелите. Сложих капака и след около 10 мин. пробвах да запаля и запали на бензин. Дали не ми прави проблеми устройството което е под шофьорската седалка. Не направих опит когато автомобила запали на бензин да прехвърля на газ и после пак на бензин. Възможно ли е да ми прави проблем и това което прещраква (намира се в коша на двигателя) когато прехвърля от бензин на газ.

                    Коментар


                      #11
                      това дето щрака е релето. може и да е от него. Аз обаче продълвавам да си мисля за проблеми връзки по кабелите. проследи ги кой къде отива и къде е вързан, ако трябва напръскай връзки и букси с контактен спрей. понякога клеясват и не правят хубава връзка. Не виждам друга причина веднъж да работи а друг път не.Проблемът при мен беше същият само дето прекъсваше на газ и работеше на бензин. Скъсах се да ровя докато намеря кофти спайки.
                      F/I/A/T/ Stilo 1.9 16v 04г.
                      F/I/A/T/ Marea 1.6 16v 97г. - EX

                      Коментар


                        #12
                        bbw написа:
                        това дето щрака е релето. може и да е от него. Аз обаче продълвавам да си мисля за проблеми връзки по кабелите. проследи ги кой къде отива и къде е вързан, ако трябва напръскай връзки и букси с контактен спрей. понякога клеясват и не правят хубава връзка. Не виждам друга причина веднъж да работи а друг път не.Проблемът при мен беше същият само дето прекъсваше на газ и работеше на бензин. Скъсах се да ровя докато намеря кофти спайки.
                        От снопа който издва от купето проследих сички кабели. Проследих ги, развих ги, защото бяха овързани с изолирбан, проверих ги и пак ги ових с изолирбан. А и не можах да намеря релето и бушона на бензиновата помпа къде се намират.

                        Коментар


                          #13
                          marto_gp написа:
                          А и не можах да намеря релето и бушона на бензиновата помпа къде се намират.
                          Нали ти казах къде е бушона? Утре, ако имам време, ще го снимам и ще ти покажа. А релето не знам кое точно е, но пак е в жабката.

                          Коментар


                            #14
                            tomny написа:
                            marto_gp написа:
                            А и не можах да намеря релето и бушона на бензиновата помпа къде се намират.
                            Нали ти казах къде е бушона? Утре, ако имам време, ще го снимам и ще ти покажа. А релето не знам кое точно е, но пак е в жабката.
                            В жабката няма никакъв бушон. Прегледах я обстойно. А днес проследих кабелите които идват от помпата. Те минават под предната дясна седалка и отиват към барчето на скоростния лост. Ако имаш време прати една снимка на твоите бушона, а аз утре ще снимам моята жабка и ще я пусна.

                            Коментар

                            Working...
                            X